Häpykarvojen värjääminen
Kenelläkään kokemuksia häpykarvojen värjäämisestä ja siihen sopivista tuotteista?
N
Kommentit (32)
Ainakin joskus oli ihan oma värjäyssarja Betty Beauty. Ihan hauskaa oli! :)
Mäkin olen joskus miettinyt häpykarvojen blondaamista, mutta uskallus ei ole riittänyt. Pitäisikö kysyä omalta kampaajalta, mitä mieltä hän on hiusvärin käyttämisestä. Hän on mieskampaaja.
Te, jotka olette blondanneet häpykarvojanne hiuksille tarkoitetuilla tuotteilla, reagoiko ihonne tuotteen kemikaaleihin?
Näissä häpykarvakeskusteluissa Tuulikit ja Kalevit elävät uudelleen kiimaisia teinivuosiaan karvaisilla 1960-1970-luvuilla. Joku junnu ehkä peräti kasarilla.
Kannattaisikohan lopulta myöntää että seksi alkaa olla enää kultaisia muistoja ja maailma meni aikoja sitten ohi oikealta ja vasemmalta joten on yksi lysti minkä värinen ryteikkö mamman kalsareissa muhii. Kalevi suunnistaa enää korkeintaan hajun perässä.
Minä värjäsin nenäkarvat, toinen on keltainen ja toinen pinkki.
kusella värjäät. ja spermaa päälle. olet kai jo niin wanha ettei sun kusivittua kukaan halua.
Onkohan sellaiset räikeät värit kuten Tuulilla ja Sannilla on yläpäässä, myös heillä alapäässä. Kirkkaanpunainen, vihreä tai sininen karvoitus olisi raikas ilmestys kyllä niin pojalla kuin tytölläkin !
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan värjännyt perskarvojaan? Mikä olisi suositeltavin väri niille?
Hejsan! Minulla on yleensä ruskeat perskarvat. Åke tykkää ainakin siitä väristä.
T. Börje
Vierailija kirjoitti:
Näissä häpykarvakeskusteluissa Tuulikit ja Kalevit elävät uudelleen kiimaisia teinivuosiaan karvaisilla 1960-1970-luvuilla. Joku junnu ehkä peräti kasarilla.
Kannattaisikohan lopulta myöntää että seksi alkaa olla enää kultaisia muistoja ja maailma meni aikoja sitten ohi oikealta ja vasemmalta joten on yksi lysti minkä värinen ryteikkö mamman kalsareissa muhii. Kalevi suunnistaa enää korkeintaan hajun perässä.
Kannattaa vähän löysätä pipoa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain oikeasti vielä karvoja, joita värjätä? Eikö kaikilla ole posliini nykypäivänä?
Katso nyt näitä nimerkkejä. 50v taitaa olla alaikäraja karvakeskusteluissa.
Nuorimmatkin ovat sitä ikäluokkaa että syrjäisellä pöndellä josta selvästi ovat kotoisin olisi äiti haukkonut henkeä jos teinityttären pimmpi olisi yhtään vilahtanut siistittyjen ala pää karvojen alta.
Kainalo- ja säärikarvojenkin ajelua varmaan paheksuttiin vielä noiden nuoruudessa pervoiluna. Suomi on oikeasti ryöminyt ulos metsästä vasta viimeisen sukupolven aikana eikä valtaosa yli 30-vuotiaista sieltä koskaan poistunutkaan.
Mattamustaa... tai vasaralakkaa! Niistä miehet pitää!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sellaiset räikeät värit kuten Tuulilla ja Sannilla on yläpäässä, myös heillä alapäässä. Kirkkaanpunainen, vihreä tai sininen karvoitus olisi raikas ilmestys kyllä niin pojalla kuin tytölläkin !
mulla oli m55v