Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysin toivoton tilanne, miten päästä eteenpäin?

Vierailija
07.03.2024 |

Olen 45-vuotias mielenterveyskuntoutuja. Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö joka on kaksisuuntaisen mielialahäiriön ja skitsofrenian välimuoto. Kolme rajua psykoosia takana joista viimeisin oli vähän alle kaksi vuotta sitten. Syön kahta eri neuroleptiä ja väsymys on kova. Jopa suihkussa käynti tuntuu välillä raskaalta. Haaveilen työelämään pääsystä mutta se ei taida onnistua. Minulla on yliopisto-opintoja takana noin 200 opintopistettä eri aloilta ja opiskelupaikka olisi kemian laitoksella. Yrittäisinkö jatkaa opiskeluja? En ole ollenkaan varma pystynkö enää yliopisto-opintoihin. Hakeutuisinko ammattikouluun? En ole varma pystynkö siihenkään. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin jäädä pysyvälle eläkkeelle?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Mulla on skitsofrenia ja tuntuu epärealistiselta ajatus työelämästä tai opiskelusta, vaikken edes käytä väsyttäviä lääkkeitä. Mulla on ollut tämä kai aina, mutta vasta diagnoosin myötä aloin tiedostaa laajemmin oireitani. Tavallaan se työelämään sopeutumattomuus sai selityksen, vaikka on muitakin tekijöitä kuin skitsofrenia (autismin kirjo, add, epävakaa persoonallisuus, tuki- ja liikuntaelinsairaudet) ja jo pitkä poissaolo työelämästä vaikeuttaa paluuta.

Nössö cuck olet. Ei pahalla.

T. se oikea Ap

Ei ollut tämäkään viesti ap:lta. Hohhoijaa. 

T. se varmasti oikea ap

Olipas

Ap The oikea

Vierailija
22/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku trolli joka esittää mua. Väittää että haluaa vauvan ja lähettelee alatyylisiä viestejä. Se en ole minä. T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon siis nainen ja haaveilen vauvasta myös

Ap

Tuolla geenipoolilla ja taudinkirjolla pyydän, että älä lisäänny. 

Kyllä lisäännyn. Meen yökerhoon ja se on siinä. Meen aina tuhmaksi pikku lonksusta.

Ap

Vierailija
24/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku trolli joka esittää mua. Väittää että haluaa vauvan ja lähettelee alatyylisiä viestejä. Se en ole minä. T. ap

Joo en ole sinä. Mutta olen tämän ketjun aloittaja. Senkin trolli! Lopeta!!!

Ap

Vierailija
25/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun oonhan se mää. Skitsofrenia taas.

Sorryy gays

Vierailija
26/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Urpo trolli ei tiedä että 45v naisella on noin 0,5% mahdollisuus tulla raskaaksi.

Ei ole totta. Hedelmöityshoidoilla se on 10-20 % ja tuokin vaan yhden ovulaation kohdalla.

Vuoden aikana 86 %

Ap

Ja miten meinasit että oikea ap saa rahat siihen XD

Kyllä olet vajaa trolli.

Vierailija
27/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Urpo trolli ei tiedä että 45v naisella on noin 0,5% mahdollisuus tulla raskaaksi.

Ei ole totta. Hedelmöityshoidoilla se on 10-20 % ja tuokin vaan yhden ovulaation kohdalla.

Vuoden aikana 86 %

Ap

Ja miten meinasit että oikea ap saa rahat siihen XD

Kyllä olet vajaa trolli.

Mulla on mies joka maksaa. Lopeta!!!

Ap

Vierailija
28/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiusaat sairasta ihmistä joka haluaisi apua. Olet henkisesti ruma ihminen. T. ap

Vierailija
29/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut, jos alkaisin tehdä taas OF-sisältöä. Mikkiin pieremistä samalla, kun etsitään kissaa. Se jotenkin auttaa mun pahaan oloon. Katsoisitko.

T. se oikea oikea Ap

Vierailija
30/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiusaat sairasta ihmistä joka haluaisi apua. Olet henkisesti ruma ihminen. T. ap

Sää rodella olet sekopää! Ruma itsekkin sisältä!

T. ap

Vierailija
31/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestiketju kertoo hyvin sen, miten Vauva-palstalla tällä hetkellä menee

Vierailija
32/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. ap

En jaksa enää sua. Riehu täällä ihan niin paljon kuin haluat, en välitä, ihan sama. 

T. ap

Vierailija
33/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. ap

En jaksa enää sua. Riehu täällä ihan niin paljon kuin haluat, en välitä, ihan sama. 

T. ap

Lopeta jo idiootti

T. ap

Vierailija
34/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla muitakin ongelmia. Pahoja. Oon jotenkin todella sekaisin. Olen siis sen tyyppinen, että kiihotun alistumisesta ja täytän mielelläni kaikki pervot toiveet ja tykkään esimerkiksi anaaliseksistä, mies ei ole siitä erityisen kiinnostunut.

Mietin sitäkin, että meneekö mieheltä halut kun tietää, että suostuisin niin helposti ja auliisti kaikkeen? Nyt häntä on kiihottanut, kun yrittää suostutella minua siihen, että muutkin miehet panisivat minua bileissä, mutta ehkä me ei kuitenkaan ihan sellaiseen olla valmiita. Jotenkin vaan täytyisi päästä pois tästä pahasta olosta, murtautua estävien ratojen läpi.

Ap

Jälleen tämäkään viesti ei ollut ap:ltä. T. ap

Vierailija
35/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. ap

T. ap

Lopeta jo idiootti

T. ap

&n

Onko sulla nyt ihan hirveän hauskaa? 

T. ap

Vierailija
36/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuvittelen olevani siis mies. Totuus on, että piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

T. oikea Ap

Vierailija
37/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan teistä ei ole langan aloittaja. Vaan se olen minä. Olen gerbiili. T: orginal Ap

Ap Trademark

Vierailija
38/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tänään onnistunut kunnon keskusteluketjun luominen, kiitos trollin, joka on varmaan nyt erittäin tyytyväinen itseensä. Joillakin on kummalliset tavat huvitella. En ole koskaan oikein ymmärtänyt noita trolleja, mitä he oikein kuvittelevat saavansa itselleen?

T. ap

Vierailija
39/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan teistä ei ole langan aloittaja. Vaan se olen minä. Olen gerbiili. T: orginal Ap

Ap Trademark

Jopas sinä taas vitsin murjaisit. T. ap

Vierailija
40/45 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto