Täysin toivoton tilanne, miten päästä eteenpäin?
Olen 45-vuotias mielenterveyskuntoutuja. Minulla on skitsoaffektiivinen häiriö joka on kaksisuuntaisen mielialahäiriön ja skitsofrenian välimuoto. Kolme rajua psykoosia takana joista viimeisin oli vähän alle kaksi vuotta sitten. Syön kahta eri neuroleptiä ja väsymys on kova. Jopa suihkussa käynti tuntuu välillä raskaalta. Haaveilen työelämään pääsystä mutta se ei taida onnistua. Minulla on yliopisto-opintoja takana noin 200 opintopistettä eri aloilta ja opiskelupaikka olisi kemian laitoksella. Yrittäisinkö jatkaa opiskeluja? En ole ollenkaan varma pystynkö enää yliopisto-opintoihin. Hakeutuisinko ammattikouluun? En ole varma pystynkö siihenkään. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin jäädä pysyvälle eläkkeelle?
Kommentit (45)
Täällä on joku trolli joka esittää mua. Väittää että haluaa vauvan ja lähettelee alatyylisiä viestejä. Se en ole minä. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siis nainen ja haaveilen vauvasta myös
Ap
Tuolla geenipoolilla ja taudinkirjolla pyydän, että älä lisäänny.
Kyllä lisäännyn. Meen yökerhoon ja se on siinä. Meen aina tuhmaksi pikku lonksusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku trolli joka esittää mua. Väittää että haluaa vauvan ja lähettelee alatyylisiä viestejä. Se en ole minä. T. ap
Joo en ole sinä. Mutta olen tämän ketjun aloittaja. Senkin trolli! Lopeta!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikun oonhan se mää. Skitsofrenia taas.
Sorryy gays
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Urpo trolli ei tiedä että 45v naisella on noin 0,5% mahdollisuus tulla raskaaksi.
Ei ole totta. Hedelmöityshoidoilla se on 10-20 % ja tuokin vaan yhden ovulaation kohdalla.
Vuoden aikana 86 %
Ap
Ja miten meinasit että oikea ap saa rahat siihen XD
Kyllä olet vajaa trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Urpo trolli ei tiedä että 45v naisella on noin 0,5% mahdollisuus tulla raskaaksi.
Ei ole totta. Hedelmöityshoidoilla se on 10-20 % ja tuokin vaan yhden ovulaation kohdalla.
Vuoden aikana 86 %
Ap
Ja miten meinasit että oikea ap saa rahat siihen XD
Kyllä olet vajaa trolli.
Mulla on mies joka maksaa. Lopeta!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiusaat sairasta ihmistä joka haluaisi apua. Olet henkisesti ruma ihminen. T. ap
Oon ajatellut, jos alkaisin tehdä taas OF-sisältöä. Mikkiin pieremistä samalla, kun etsitään kissaa. Se jotenkin auttaa mun pahaan oloon. Katsoisitko.
T. se oikea oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiusaat sairasta ihmistä joka haluaisi apua. Olet henkisesti ruma ihminen. T. ap
Sää rodella olet sekopää! Ruma itsekkin sisältä!
T. ap
Tämä viestiketju kertoo hyvin sen, miten Vauva-palstalla tällä hetkellä menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. ap
En jaksa enää sua. Riehu täällä ihan niin paljon kuin haluat, en välitä, ihan sama.
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. ap
En jaksa enää sua. Riehu täällä ihan niin paljon kuin haluat, en välitä, ihan sama.
T. ap
Lopeta jo idiootti
T. ap
Vierailija kirjoitti:
On mulla muitakin ongelmia. Pahoja. Oon jotenkin todella sekaisin. Olen siis sen tyyppinen, että kiihotun alistumisesta ja täytän mielelläni kaikki pervot toiveet ja tykkään esimerkiksi anaaliseksistä, mies ei ole siitä erityisen kiinnostunut.
Mietin sitäkin, että meneekö mieheltä halut kun tietää, että suostuisin niin helposti ja auliisti kaikkeen? Nyt häntä on kiihottanut, kun yrittää suostutella minua siihen, että muutkin miehet panisivat minua bileissä, mutta ehkä me ei kuitenkaan ihan sellaiseen olla valmiita. Jotenkin vaan täytyisi päästä pois tästä pahasta olosta, murtautua estävien ratojen läpi.
Ap
Jälleen tämäkään viesti ei ollut ap:ltä. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
T. ap
T. ap
Lopeta jo idiootti
T. ap
&n
Onko sulla nyt ihan hirveän hauskaa?
T. ap
Välillä kuvittelen olevani siis mies. Totuus on, että piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.
T. oikea Ap
Kumpikaan teistä ei ole langan aloittaja. Vaan se olen minä. Olen gerbiili. T: orginal Ap
Ap Trademark
Ei sitten tänään onnistunut kunnon keskusteluketjun luominen, kiitos trollin, joka on varmaan nyt erittäin tyytyväinen itseensä. Joillakin on kummalliset tavat huvitella. En ole koskaan oikein ymmärtänyt noita trolleja, mitä he oikein kuvittelevat saavansa itselleen?
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan teistä ei ole langan aloittaja. Vaan se olen minä. Olen gerbiili. T: orginal Ap
Ap Trademark
Jopas sinä taas vitsin murjaisit. T. ap
Olipas
Ap The oikea