Malediivit toukokuussa?
Onko se sää ihan surkee kun sadekausi? Kokemuksia onko kellään? Tai muita ehdotuksia toukokuulle, paikka missä ois lämmintä, palmuja, valkoista hiekkarantaa ja omaa rauhaa, ei mikää turistirysä..i
Kommentit (34)
En edes tiedä, missä päin maailmaa Malediivit sijaitsee.
Ja vaikka tietäisinkin, en sinne koskaan matkustaisi. Hiekkarantoja ja merta löytyy muualtakin.
Ei kannata mennä. Minulle sanottiin lukiossa vuonna 1999 että se jää kohoavan merenpinnan alle vuonna 2000 :D
pattaya,iha sama sataako vai ei, aina hauskaa (paitti ku on kova darra).
Minä olen käynyt ja jäi mielikuva että ihan ympäri vuoden on hyvät kelit. Joulukuussa kävin itse.
Malediivit nimenomaan on turistirysä. Mutta jos vaihtoehtoja haluat niin esim. Seychelleillä ja Mauritiuksella on paljon paratiisirantoja.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, missä päin maailmaa Malediivit sijaitsee.
Ja vaikka tietäisinkin, en sinne koskaan matkustaisi. Hiekkarantoja ja merta löytyy muualtakin.
Ensin jopa ylpeillen kerrot tietämättömyydestäsi. Sitten kunnon töräys, ilmoitus ettet koskaan matkustaisi paikkaan, josta et edes tiedä mitään. Ja loppuun vielä itsestäänselvyys. Tässä meillä on oikein päivän typerys!
Säät kosteat mutta ihan ok. Voi olla hyviä tarjouksia noin kesällä. Hyvä paikka käydä
Oltiin joskus elokuussa, vaikka sataa niin on lämmintä
Ahkerana pilkkijänä olen madeliiveissä usein helmikuun öinä. (sori mulla on lukihäiriö)
No kosteus ja tuuli ei niin kiinnosta mutta jos sitä vähän on ja muuten aurinkoista niin kai sen kestäis...sesonkiaikaan ei kyl oo varaa mennä
No hyvä että jää veden alle pian! On yksi maailman paskimpia maita jonka arvot ei todellakasn sovi länsimaalaiselle. Vain idiootit työntää rahansa tuollaisiin muslimitunkioihin vailla ihmisoikeuksia!
No saa kertoa hyvän vaihdoehdon tolle!
Oon ollut kesäkuussa. Hyvin vähän ainakin silloin satoi, mutta oli tosi kuuma. Niin kuuma, ettei oikein mitään jaksanut tehdä.
Toukokuussa ilmeisesti sataa kuitenkin aika paljonkin enemmän kuin kesäkuussa, mutta ei kuitenkaan merkittävästi enemmän kuin esim. marras- tai joulukuussa.
Itse menisin mieluummin Mauritiukselle. Olen ollut sielläkin kesäkuussa, ja sää oli tosi hyvä, ei liian kuuma.
Maurituis ja Seychellit oli toukokuussa niin kalliit matkat ettei voi. Kallis oli Malediivitkin joten vajaa 3000€ pitäs kyllä olla sit täydellinen. Dubaissa liian kuuma eikä kiinnosta Euroopan turistirysät niin alkaa vaihtoehdot oleen vähissä...oon käyttänyt kymmeniä tunteja vongailuun tässä aikaa eikä vaan löydy sopivaa kohdetta😫
Vastauksia kaivataan!