Parisuhde ja itsetyydytys
Vaikka seksiä parisuhteessa harvakseltaan, en ole masturboinut yli vuoteen. Kumppani sairas eikä seksi hänellä mielessä. Ajattelen sairautta koko ajan, enkä pysty masturboimaan kun en tunne oloani haluttavaksi.Naiseni ei myöskään masturboi. Näin ainakin väittää ja toivottavasti puhuu totta koska oma fiilis kuollut hänen sanojen takia.
ONKO VINKKEJÄ MISTÄ SAISI FIILISTÄ HELPOTTAA HALUJA?
Kommentit (3)
Meillä oli vastaava tilanne ja kun mies jäi kiinni itsetyydytyksestä niin meni luottamus uskoa sanoihin ja itsetunto romahti. Seksi harveni entisestään vaikka mies yrittänyt kehua ja kertoa haluistaan.
Haluaako oikeesti vai yrittääkö vaan nostaa mun itsetuntoa.
TOIVOTTAVASTI EI HUIJAA SINUA. nainen ei muka masturboisi vaikka vuoteen kertaakaan....?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli vastaava tilanne ja kun mies jäi kiinni itsetyydytyksestä niin meni luottamus uskoa sanoihin ja itsetunto romahti. Seksi harveni entisestään vaikka mies yrittänyt kehua ja kertoa haluistaan.
Haluaako oikeesti vai yrittääkö vaan nostaa mun itsetuntoa.
TOIVOTTAVASTI EI HUIJAA SINUA. nainen ei muka masturboisi vaikka vuoteen kertaakaan....?
No jopas, itse naisen kertomaa joten, nyt kiehtoo - Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?
Nyt mietit liikaa maaliin pääsemistä etkä sitä mihin kohtaa sinun tulisi laittaa seuraava askel.
Rentoudu.