A-studio kysyy: naurattavatko leikkauksella vitsailut
Kommentit (103)
Vaikka en persuja kannatakaan, niin Bergbom esiintyi yllättävän hyvin ja sanavalmiisti noin nuoreksi pojaksi. Argumentoinnissa suolasi kyllä Mäkysen.
Vierailija kirjoitti:
Häkämiestä naurattaa ainakin niin että tikahtuu
Aina kun se puhuu, tulee mieleen vuohi. Kuunnelkaa sen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut taaskaan Riikalla selkärankaa tulla puolustamaan leikkauksiaan.
Se on tähän aikaan päivästä kämpillä ahmimassa/oksentamassa/ahmimassa/oksentamassa ja tekee loppuhuuhtelun pullollisella kirkasta viinaa.
Mäkysen argumentointi todella surkeaa ja kääntyi häviäjän rumiksi väittämiksi. Demarit, troikkaanne vaivaa kolminkertainen ongelma.
Ei ne argumentoi. Ne jankkaaa. Ei vastaa kysymykseen vaan alkaa syyttelemään sen sijaan. Narsistin käsikirjasta nämä temput.
Tiedoksi: kaikki poliitikot nauraa salaa kansalaisille. Osa peittelee paljon ja osa ei niin paljoa. SDP ja SAK pamput ei todellakaan oikeasti arvosta mitään tavallista duunaria.
Mäkysen vaihtoehtobudjetti, hörönaurua. Ja Purran leikkuulaudat versus Purran ja Orpon pääkatkaisuplakaatit ei pöyristänyt ketään vassaria.
Vierailija kirjoitti:
Bergbom on incel. Tallensi A-studion ja runkkaa ensi yön katsoen itseään.
Sillä on tyttöystävä.
Mäkynen herkesi tunteilemaan kun ei ollut asiaa. Mustaa huumoria nuo laudat ja sakset on.
Vierailija kirjoitti:
Mäkysen vaihtoehtobudjetti, hörönaurua. Ja Purran leikkuulaudat versus Purran ja Orpon pääkatkaisuplakaatit ei pöyristänyt ketään vassaria.
Nyt on kyse siitä, mitä ministeri julkaisee.
Mielenosoittajien kyltit ovat oma keskustelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en persuja kannatakaan, niin Bergbom esiintyi yllättävän hyvin ja sanavalmiisti noin nuoreksi pojaksi. Argumentoinnissa suolasi kyllä Mäkysen.
Samaa mieltä! Todella hyvä tuo Bergbom, oikea onnenkantamoinen PS-puolueelle. Ja kannatan persuja, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bergbom on incel. Tallensi A-studion ja runkkaa ensi yön katsoen itseään.
Sillä on tyttöystävä.
Itse luulin taas..... no ei mitään :D kun viihtyy niin hyvin Persujen takapenkin poikien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollipajan klassikko En ole persu mutta x jossa x on persuille myönteinen asia.
Missä ovat kaikki perussuomalaisten aikuiset miehet? Miksi he eivät ole puolustamassa A-studiossa duunarien polkemista. Mikosta on tehty keppihevonen ja setämiehet ovat piilossa.
Se on jännä että aina vastustetaan jokaikistä leikkausta, mutta ei niitä vaihtoehtobudjetteja ja vaihtoehtoisia leikkauskohteita ole koskaan esittää. Tämä sama on nähtävissä vihreillä ja vasemmistoliitolla. Sivuutetaan täysin koko talouden tilanne, velkaantuminen ja ratkaisut siihen, vastustetaan vain. Tätä olen aina ihmetellyt.
Bergbom on hyvä ja kuva huumoria, ainakin itse ymmärsin sen heti.
itse työskentelen pienipalkkaisella alalla ja ymmärrän että työmarkkinat ovat muuttuneet ja muutokset välttämättömiä.
Ja työttömät töihin!
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä että aina vastustetaan jokaikistä leikkausta, mutta ei niitä vaihtoehtobudjetteja ja vaihtoehtoisia leikkauskohteita ole koskaan esittää. Tämä sama on nähtävissä vihreillä ja vasemmistoliitolla. Sivuutetaan täysin koko talouden tilanne, velkaantuminen ja ratkaisut siihen, vastustetaan vain. Tätä olen aina ihmetellyt.
Jokainen noista puolueista on kyllä julkaissut vaihtoehtobudjettinsa, mutta hallituspuolueet eivät ole edes vaivautuneet tiivistelmää niistä lukemaan. Lukuisia lukuisia vaihtoehtoja on tyrkytetty, mutta hallituspuolueet inttävät, että mitään vaihehtoja ei ole esitetetty.
Eipä ollut taaskaan Riikalla selkärankaa tulla puolustamaan leikkauksiaan.