Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaiset huomio!!

Vierailija
16.01.2007 |

Olenko ainoa?? Häpeän rintojani niin paljon että oloni on todella kiusaantunut, kun mieheni koskettaa niitä. Samoin suihkussa/saunassa en pidä että minua katsellaan. Kaiken lisäksi mieheni on vielä ns. " tissimies" ;) , eli tykkäisi kosketella jne, mutta minulle tästä on tullut nyt joku hiivatin kynnyskysymys.. Onko mulla kohtalotovereita??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mainosta, mutta ovat hyvät, " täyttävät" ja istuvat. Minulla rinnat ovat kokoa A80.

Ilman liivejä olo on lauta.

Vierailija
22/23 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki koot kauniita, mieheni mielestä. Itsellä on kyllä epäsymmetriset, toinen a ja toinen b. Nauttisin pienistä tai isoista, jos ne vaan olisivat samanlaiset. Toinen nänninikin on tuplasti isompi kuin toinen. Pienet rinnat on viehkeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalisti B-kuppi, raskauksien (2 kpl) aikana suureni C-kuppiin. Imetys onnistui pitkään ja kaikki ok.

Mutta nyt, kun olen rankemmalla treenillä eli urheilen paljon, nämä B:t ovat muuttuneet kamalan näköisiksi tyhjiksi pusseiksi, joille B-kuppikin ammottaa tyhjyyttään. Lihava en ole koskaan ollut, joten mulla vaan tuo raskausajan paisuminen ja nyt sitten kiinteytyminen on tehnyt kyllä epätoivotun tehtävänsä.

Onneksi mieheni on enemmän " perämiehiä" , itseä tämä enemmän vaivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä