Pienirintaiset huomio!!
Olenko ainoa?? Häpeän rintojani niin paljon että oloni on todella kiusaantunut, kun mieheni koskettaa niitä. Samoin suihkussa/saunassa en pidä että minua katsellaan. Kaiken lisäksi mieheni on vielä ns. " tissimies" ;) , eli tykkäisi kosketella jne, mutta minulle tästä on tullut nyt joku hiivatin kynnyskysymys.. Onko mulla kohtalotovereita??
Kommentit (23)
kaikki koot kauniita, mieheni mielestä. Itsellä on kyllä epäsymmetriset, toinen a ja toinen b. Nauttisin pienistä tai isoista, jos ne vaan olisivat samanlaiset. Toinen nänninikin on tuplasti isompi kuin toinen. Pienet rinnat on viehkeät.
Mulla on normaalisti B-kuppi, raskauksien (2 kpl) aikana suureni C-kuppiin. Imetys onnistui pitkään ja kaikki ok.
Mutta nyt, kun olen rankemmalla treenillä eli urheilen paljon, nämä B:t ovat muuttuneet kamalan näköisiksi tyhjiksi pusseiksi, joille B-kuppikin ammottaa tyhjyyttään. Lihava en ole koskaan ollut, joten mulla vaan tuo raskausajan paisuminen ja nyt sitten kiinteytyminen on tehnyt kyllä epätoivotun tehtävänsä.
Onneksi mieheni on enemmän " perämiehiä" , itseä tämä enemmän vaivaa...
Vähän mainosta, mutta ovat hyvät, " täyttävät" ja istuvat. Minulla rinnat ovat kokoa A80.
Ilman liivejä olo on lauta.