Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otanko eron?? Kolmen lapsen kotiäiti tarvitsee neuvoja ja pian!

Vierailija
16.01.2007 |

Meillä takana 13vuoden avioliitto jonka aikana syntynyt kolme lasta.

Ongelma on se että mies vittuilee mulle kaikesta josta tietää mun ärsyyntyvän eli tahallisesti saa mut näkemään punaista lähes joka viikko. Alkuun en tajunnut että on tahallista, kunnes yks kaks tänään tajusin että toinen todella haluaa mun suuttuvan! Mitä tämä on, en kyllä viitsisi jäädä suunsoittoa kuuntelemaan!

Mies on työelämässä josta ei kerro mulle ikinä paljon mitään, en siis tiedä kuinka paljon hänellä siellä ongelmia, apua ei pyydä, enkä kyllä osaisi varmaan auttaakaan..

Ainut minkä tiedän harmittavan miestäni on hänen vanhempansa jotka ei auta lastemme hoidossa, vaikka mies kovin toivoisi.

Mun vanhemmat hoitaa ja hyvin ja luulen miehen kadehtivan että lapseni saavat parhaimmat muistonsa apista ja anopista.

Mutta jos joku tietäisi että miksi saan haukkuja ja kiusantekoa liian useasti rakkaalta ihmiseltä, niin kiitos paljon!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vittuilu voi olla myös merkki siitä että haluaa erota, mutta haluaa sinun tekevän päätöksen. Ja tarkoituksella ajaa sinut pakkorakoon, koska ei halua itselleen häpeää perheen rikkomisesta.

Syynä toinen nainen.

Vierailija
22/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihtua jne. Valittaa ettei ole uusia vaatteita...ei todellakaan ole ollut vittupää aina!

melba:

Pikkuisen olisin kolmekymppisen kanssa samoilla linjoilla. Onko miehen käytös muuttunut milloin tuommoiseksi vai onko ollut aina? Onko jotain muita syitä (esim. kännykkä kotona äänettömänä tai roskia viedessäkin mukana?), jotka voisi viitata toiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydin ei siis ole miehen luonne siinä mielessä kuin " pelkäsit" vaan hivenen toisessa mielessä luultavimmin. Kummasti sitä vaimosta löytyy yhtä sun toista vikaa sen jälkeen kun on näkynyt vihreämpää ruohoa aidan toisella puolella. Mut nyt sitten kysymys kuuluu, että jos näin on, niin mitäs sitten? Nostaako vaikka kissa pöydälle?

Vierailija
24/25 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vahvasti sitä mieltä, että toinen nainen on taustalla, ota seuraava taktiikka:

Kohtele miestä kuin ilmaa

Älä pese sen pyykkejä

Suunnittele lasten kanssa viikonlopuksi kivaa tekemistä kodin ulkopuolella

Ala meikkaamaan arkisin (jos et sitä muuten tee) ja osta itsellesi pari uutta kivan näköistä käyttövaatetta

Lähde baariin ystävättäriesi kanssa -mies hoitaa lapset, tai jos ei hoida, hommaa MLL

Kohtele miestä kuin ilmaa..

Älä anna miehelle sitä nautintoa että teet päätöksen hänen puolestaan.

Alat vain elää omaa elämää..

t. 30

ps. Jos ei tehoa, ala järjestelee muuttoa. Tsemppiä!

Vierailija
25/25 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet vielä hyväntuulinen (vaikka sitten hampaat irvessä). Tiedän, ettei todellakaan ole helppoa olla hyväntuulinen v*ttupään seurassa, mutta josko se irtoaisi sillä, että teet sillä vain kiusaa hänelle.

Vierailija:

Jos olet vahvasti sitä mieltä, että toinen nainen on taustalla, ota seuraava taktiikka:

Älä pese sen pyykkejä

Suunnittele lasten kanssa viikonlopuksi kivaa tekemistä kodin ulkopuolella

Ala meikkaamaan arkisin (jos et sitä muuten tee) ja osta itsellesi pari uutta kivan näköistä käyttövaatetta

Lähde baariin ystävättäriesi kanssa -mies hoitaa lapset, tai jos ei hoida, hommaa MLL

Kohtele miestä kuin ilmaa..

Älä anna miehelle sitä nautintoa että teet päätöksen hänen puolestaan.

Alat vain elää omaa elämää..

t. 30

ps. Jos ei tehoa, ala järjestelee muuttoa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän