Otanko eron?? Kolmen lapsen kotiäiti tarvitsee neuvoja ja pian!
Meillä takana 13vuoden avioliitto jonka aikana syntynyt kolme lasta.
Ongelma on se että mies vittuilee mulle kaikesta josta tietää mun ärsyyntyvän eli tahallisesti saa mut näkemään punaista lähes joka viikko. Alkuun en tajunnut että on tahallista, kunnes yks kaks tänään tajusin että toinen todella haluaa mun suuttuvan! Mitä tämä on, en kyllä viitsisi jäädä suunsoittoa kuuntelemaan!
Mies on työelämässä josta ei kerro mulle ikinä paljon mitään, en siis tiedä kuinka paljon hänellä siellä ongelmia, apua ei pyydä, enkä kyllä osaisi varmaan auttaakaan..
Ainut minkä tiedän harmittavan miestäni on hänen vanhempansa jotka ei auta lastemme hoidossa, vaikka mies kovin toivoisi.
Mun vanhemmat hoitaa ja hyvin ja luulen miehen kadehtivan että lapseni saavat parhaimmat muistonsa apista ja anopista.
Mutta jos joku tietäisi että miksi saan haukkuja ja kiusantekoa liian useasti rakkaalta ihmiseltä, niin kiitos paljon!
Kommentit (25)
Eihän tuo kivalta kuulosta, mutta mahtaako erokaan olla aina ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Se tuo uusia tullessaan. Menkää keskustelemaan jonkun ulkopuolisen asiantuntijan kanssa.
Tuo että ei kerro töistä voi johtua monesta asiasta. Harvoin minäkään töistä juttelen mieheni kanssa. Ensinnäkin siksi, että vaikka juttelisin, niin vähemmän tuo niistä ymmärtää, varsinkaan ongelmista joita tulee vastaan. Toisekseen minulla ei ole lupa levitellä työasioita edes oman perheen kesken, kun ei olla samassa firmassa töissä.
Vierailija:
Ihan kiihkottomasti, rauhallisesti, mutta " ei-hiirimäisesti" kysyt, että onko jokin vialla, kun sinusta tuntuu että hän kettuille sinulle vain saadaksesi sinut suuttumaan/pahalle mielelle?Ehkä hän salaa toivookin sitä, että kysyisit??
Miehesi voisi avautua ja kertoa miksi on sinulle niin inhottava. Toivottavasti saatte asianne järjestykseen.
Meillä kahdet hyvät rattaat ja tarvitaan siis vaan vaunut.
istutat miehesi alas ja sitten otat asiat samalla tavalla puheeksi kuin tuossa kirjoituksessa...
Kyllähän pitää pystyä elämään siten ettei tarvitse kuunnella ilkeilyä
pistä ja kysy miks kiusaa sua, vaadi keskustelua. kyl normaaliin mieheen naiselliset konstit käy keskustellessakin
Lähesty asiaa rationaalisesti: jos aiot erota, tarvitset rahaa, ja työpaikan. Etsi työpaikka ensin ja laita hoitopaikka-asiat ym. rullaamaan. Sen jälkeen sinulla on pokkaa sanoa että ei sinun ole mikään pakko tommosta ilkeää katsella loputtomiin. Asiat voi jopa muuttua. Joka tapauksessa oman elämän täyttää ainakin jokin muu kuin toisen mielialat.
Koirakin jäi exälle. Osaan olla tosi tunteeton jos haluan. Mieheni ei ehkä tiedä mutta nyt palatessani takaisin aikuisten pariin, saatan kiinnostua taas uudesta miehestä, pian kun meillä nykyisen kanssa on kuusi vuotta täynnä.
Ole kuitenkin varovainen, ei se yksinhuoltajan arkikaan herkkua ole. Jos miehesi on siedettävä, on hänestä ehkä kuitenkin apua arjen pyörityksessä.
n asioita kun ei elä kuin omaa elämää. Ap
Vierailija:
Ole kuitenkin varovainen, ei se yksinhuoltajan arkikaan herkkua ole. Jos miehesi on siedettävä, on hänestä ehkä kuitenkin apua arjen pyörityksessä.
Vierailija:
n asioita kun ei elä kuin omaa elämää. Ap
Meillä ainakin selvisi että miehellä oli tosi kauheat paineet töissä, mutta hän ei ollut niistä puhunut eikä itse tajunnut tilaansa. Sitten päälle minun kriisit jolloin olisi pitänyt puhua. Masennushan tekee haluttomaksi, negatiiviseksi, ilkeäksikin. Eikä voi toista edes pakottaa hoitoon kun sen mielestä vika on kaikissa muissa.
Vierailija:
Meillä ainakin selvisi että miehellä oli tosi kauheat paineet töissä, mutta hän ei ollut niistä puhunut eikä itse tajunnut tilaansa. Sitten päälle minun kriisit jolloin olisi pitänyt puhua. Masennushan tekee haluttomaksi, negatiiviseksi, ilkeäksikin. Eikä voi toista edes pakottaa hoitoon kun sen mielestä vika on kaikissa muissa.
Kyllä sen voi herättää henkiin uudestaan, mutta siihen kyllä tarvitaan molempien yritystä. Varaudu siihen että mies herää kun olet jo pakannut kassit autoon.
osapuolessa, miettikää nyt jos toinen ihminen muuttuu täysin!
Vittuilu voi olla myös merkki siitä että haluaa erota, mutta haluaa sinun tekevän päätöksen. Ja tarkoituksella ajaa sinut pakkorakoon, koska ei halua itselleen häpeää perheen rikkomisesta.
Syynä toinen nainen.
Vierailija:
osapuolessa, miettikää nyt jos toinen ihminen muuttuu täysin!
Pikkuisen olisin kolmekymppisen kanssa samoilla linjoilla. Onko miehen käytös muuttunut milloin tuommoiseksi vai onko ollut aina? Onko jotain muita syitä (esim. kännykkä kotona äänettömänä tai roskia viedessäkin mukana?), jotka voisi viitata toiseen?
Ihan kiihkottomasti, rauhallisesti, mutta " ei-hiirimäisesti" kysyt, että onko jokin vialla, kun sinusta tuntuu että hän kettuille sinulle vain saadaksesi sinut suuttumaan/pahalle mielelle?
Ehkä hän salaa toivookin sitä, että kysyisit??