Mies! Jos heräisit aamulla NAISENA kuinka viettäisit päivän?
Kommentit (149)
Hmm.. ensimmäisenä kävelisin autolleni ja kokeilisin mitä vaikeutta on peruuttaa autoa ja ajaa se taskuparkkiin kun päässä on vain yksi aivosolu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on täynnä miehiä fantasioimassa🤣
Täynnä miehiä fantasioimassa miesten kullien imemisestä. Hämmentävää.
No eikö se ole ihan luonnollinen ajatusvirta, jos heräät vastakkaisena sukupuolena? Tottakai ekana menis sormet pilluun ja äkkiä sinne varmasti täytettäkin haluaisi.
No mutta nämä haluaisivatkin suuhun?
Yrittäisi keksiä vastauksen kysymykseen mikä siinä järjen käytössä on niin hankalaa että sitä ei suostuta käyttämään kun on täysin tunteiden hallinnassa kun ei itse osaa hallita tunteitaan
Menisin tinderiin ja saisin vähintään yhden tykkäyksen . Sitten harrastaisin seksiä koska naisena pystyisin siihen . Miehenä nämä molemmat on vaan kaukaisia haaveita.
Heräisin puolenpäivän aikaan ja avaisin siiderin jonka jälkeen siirtyisin sohvalle murehtimaan kun olisi niin paljon tekemättömiä kotitöitä jotka mies saisi tehdä kun tulee töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Menisin tinderiin ja saisin vähintään yhden tykkäyksen . Sitten harrastaisin seksiä koska naisena pystyisin siihen . Miehenä nämä molemmat on vaan kaukaisia haaveita.
Surullista että olet rumuuden ohella myös tyhmä.
Onko pakko herätä painajaiseen jossa on suomalainen nainen vai saako herätä ihan kauniina naisena?
Olisi tuskaista havahtua heti aamusta miettimään miten saisi laihdutettua 20 ylimääräistä kiloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti pettyisit siihen tinderseksiin ja se jäisi yhteen kertaan. Et saisi siitä mitään muuta kuin hyväksikäytetyn olon kun kumppani jyystäisi menemään ja sinun nautintoasi ei huomioitaisi. Olisit vain tarpeidentyydytysaukko ja saattaisit myös heikompana joutua muunkin väkivallan kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ettisin jostain miehen, jotta saisin tuntea miltä se tuntuu kun penis työntyy sisälle ja panee.
Saattaisit yllättyä, että se ei itse asiassa tunnu paljon miltään. Mut jos kerrankin löytäisit klitoriksen, saisit kokea jotain mitä miehenä ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettisin jostain miehen, jotta saisin tuntea miltä se tuntuu kun penis työntyy sisälle ja panee.
Saattaisit yllättyä, että se ei itse asiassa tunnu paljon miltään. Mut jos kerrankin löytäisit klitoriksen, saisit kokea jotain mitä miehenä ei koskaan.
Sehän olisi oikeastaan vain hyvä jos miehet kokisivat seksin naisena edes kerran. Ehkä ymmärtäisivät sitten miksi se flaksi ei niin usein käy. Jos naisille seksi olisi parempaa niin miehetkin siitä useammin pääsisivät nauttimaan.
Hyvää seksiä haluaa lisää, huono saattaa vielä halut pitkäksikin ajaksi.
Toteuttaisin kaikki seksijutut joita olen turhaan muijalta vongannut nähdäkseni mikä niissä on niin hirveää, esim. ruikata piudemehut naamalle.
Homona voin kertoa epäileville miten kadehdin naisia ja helppoutta jolla he saavat miehiä. Sekä miten helppo heidän on toimia saannin aikana.
- Rietas Gay
Haastaisin jonkun satunnaisen miehen aiheetta oikeuteen rai.sk.aam.is.est.a
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos heräiist aamulla antilooppina, miten viettäisit päivän?
Nussisin toisia antilooppeja ja nuolisin antiloopin vehkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole ihan luonnollinen ajatusvirta, jos heräät vastakkaisena sukupuolena? Tottakai ekana menis sormet pilluun ja äkkiä sinne varmasti täytettäkin haluaisi.
Ei minulla ainakaan ekana tulisi mieleen lähteä nuolemaan bildeä, jos heräsin miehenä. Homostelemaan minä lähtisin, koska minua viehättää miehet, ei naiset.
Miksi ei siis voi myöntää olevansa bi- tai homo, jos penikset kiihottaa. Silloin voi ottaa suihin muuttumatta naiseksi. Ei nykyään pitäisi olla mitään häpeää olla lgtb.
Myisin persettä niin paljon kun ehtii päivässä. Tienaisin vähän lomarahoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea naisen orgasmin,eli pillua räpläisin puolipäivää,sitten jotain lesbohommaa kokeilisin,miehille en pimsaa antaisi.
Ei minulla ainakaan mene siihen puolta päivää. Joskus ihan minuutti kun se tuntuu niin hyvältä.
Näin naisena täytyy mainita, että saan useita orkkuja session aikana. Tietääkseni miehet eivät voi saada. Sitä voi jatkaa vaikka kuinka kauan, ja ne vain paranevat kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hakisin jotakin vastuullista virkaa mihin ei mitään pätevyyttä. Tietysti sellainen missä saa käyttää julkisia varoja mielin määrin. Sitten vaan reissaan ja törsään yli-viikarina ja jos rahat hupenee niin velkaa vaan marinina. Jos joku uskaltaa jotain sanoa nyt tai myöhemmin niin vollotan vaan naisvihasta.
Kaikki toi yhdessa vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja syntyvyys laskee...onkohan syy selvinnyt nyt. Ainakin palstamiehet ilmeisesti onkin kaikki toisen joukkueen porukkaa.
Ihan paras 🙈 N55.