Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväehdokkaalla 5 koiraa

Vierailija
06.03.2024 |

Jääkö tuossa edes aikaa tai rahaa miehestä huolehtimiseen?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaimomatskua. Ota äkkiä jos on tarjolla, äläkä enää täällä kysele.

Vierailija
42/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämmösillä ihmisillä kaikki kotona, kierrä kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nainen itekki kuin koira louskuttavan laumansa keskellä. Kannattaa hiipua paikalta.

Vierailija
44/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on eläimiä ovat jotenkin hot.

Vierailija
45/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hengailisit koiranhajuisessa paikassa, jossa haisevat koirat nuuskivat ja lipovat sinua. Yök, koiralaumat on ällöjä.

Vierailija
46/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhee, koiria. Näin kun yhdellä roikku paskaa persekarvoissa. Sit se menee sängylle.

Vierailija
47/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkun aikaa erästä naista jolla oli 4 kaukasianpaimenkoiraa. No se juttu lässähti lopulta mutta ei koirien takia :D

Vierailija
48/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ollut kolmen koiran omistajana ylimääräistä aikaa ja rahaa miehestä huolehtimiseen. Oli pakko vaan etsiä mies, joka huolehtii itse itsestään ja pitää koiria lisäbonuksena, eikä rasitteena. 

Eli koirat olivat niin tärkeitä, että mies oli se joustava elementti sinun elämässäsi. 

Vierailija
49/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää aikaa ja rahat tulee sinulta. Yritin joskus suhdetta naisen kanssa jolla neljä koiraa. Olin vain tiellä ja haitolla kennelharrastuksen kanssa eikä siitä tullut mitään.

On surullista huomata kuinka sanonta, koira on ihmisen paras ystävä, pätee oikeasti joihinkin naisiin ja miehiinkin joskus. 

Pidän sellaisia ihmisiä jotenkin sosiaalisesti kieroutuneina, että löytyy enemmän yhteistä jonkun olion kanssa, mikä ei osaa kommunikoida. 

Vierailija
50/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paskainen asunto on koirien takia. Katso onko koirat sängyssä ja sohvalla.

Vierailija
51/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusipa. Pitää sinuakin koirana.

Vierailija
52/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranlöyhkä on vastenmielistä. Ei se ole yhtään navettaa parempi haju. 

Vierailija
53/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella lapsia?

Vierailija
54/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu EI

Vierailija
55/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse karkuun, näillä elukoiden omistajilla on likaista, haisevaa ja karvaista. Ovat epäsiistejä ja sottaisia sottapyttyjä. Eivät myöskään kerää niitä elukoiden paskoja tuolta kaduilta vaan seisovat tyhmänä sen narun päässä ja se elukka paskaa ihan mihin nyt elukka haluaa. Nämä elukat myös paskovat ja kusevat sisälle, mieti kun niillä on joku ripuli, oksentelevat myös. 

JUOKSE KARKUUN, äläkä ikinä missään nimessä ala seurustella jonkun elukkaihmisen kanssa, eivät käy täysillä

Terveisin Nainen 40

Vierailija
56/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi red flag kuin ylipaino.

Vierailija
57/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No deal! Yks hurtta vielä menee muttei mitään laumaa. 

Vierailija
58/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ollut kolmen koiran omistajana ylimääräistä aikaa ja rahaa miehestä huolehtimiseen. Oli pakko vaan etsiä mies, joka huolehtii itse itsestään ja pitää koiria lisäbonuksena, eikä rasitteena. 

Eli koirat olivat niin tärkeitä, että mies oli se joustava elementti sinun elämässäsi. 

Taas mies, jonka mielestä naisella ei saa olla miehen lisäksi muita kiintymyksenkohteita. Tosiasia on, että vakiintuneessa suhteessa sekä mies että nainen kaipaavat muutakin tekemistä kuin yhdessä nyhjäämisen. Meillä on miehen kanssa tapana käydä yhdessä lenkillä. Minä vain tykkään käydä useammin ja pidemmillä lenkeillä. Toki minä yksinkin ulkoilen, mutta on tullut muutamia aika pelottavia lähestymisyrityksiä vastaantulevilta miehiltä, joten yksinäisimmät lenkkipolut hiukan pelottavat. Tämän ongelman vuoksi sovimme, että taloon saa tulla koira. Koirasta onkin tullut rakas lenkkikumppani ja mies on tyytyväinen, kun en pyytele häntä lähtemään liian usein seuraksi. Hyvin minulla riittää aikaa molempien hellimiseen, ei ole kumpikaan toisesta valitellut ja ollut mustasukkainen, hyvät sohvalla loikoilukaverit ovat. 

Vierailija
59/59 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta nuo koiraihmiset tunnistaa. Kamala koiranhaju leijailee heidän ympärillään, jotka koiriensa seassa yönsä viettävät. Vaatteet, huonekalut ja sänky ovat karvoissa, kuolassa, ties missä mömmössä ja "voi rakas, haista sinäkin miten suloiselta koissuni villat tuoksuvat". Koirista lähtee koko ajan jotakin ääntä, ne mielistelevät tai ovat päästään sekaisin ja päälle päätteeksi vielä huonosti koirakoulutettuja  talutushihnan molemmissa päissä. Tästä tekstistä voi et helposti päätellä mitä mieltä olen koirista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi