Naisystäväehdokkaalla 5 koiraa
Jääkö tuossa edes aikaa tai rahaa miehestä huolehtimiseen?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu. Sinusta ei tule kumppania tuollaiselle naiselle, sinusta tulee koirien hoitaja, kun nainen on poissa.
Tuollaisella naisella miehet vaihtuu mutta koirat pysyy. Et tule ikinä olemaan koiria tärkeämpi. Koirat on hänen vauvojaan, eikä sinulla ole asemaa suhteessa.
Hänellä voi olla luottohoitoaa koirille eikä edes antaisi uudelle kumppanille hoidettavaksi. Olin nyt jo eksän kanssa 10 vuotta yhdessä, mutta mieluummin vein koirat aina luottohoitolaan. Hän ulkoiluttu koirat muutaman kerran, kun olin kovassa kuumeessa eli alle 10 kertaa.
Ja aina muulloin exäsi hoiti koirat.
No just kirjoitin, että mieluummin vein koirat aina luottohoitolaan eli ei hoitanut. Sanoin silloin alussa, että hänen ei tarvitse koiria hoitaa ja näin tehtiin.
Ei minulla ainakaan ollut kolmen koiran omistajana ylimääräistä aikaa ja rahaa miehestä huolehtimiseen. Oli pakko vaan etsiä mies, joka huolehtii itse itsestään ja pitää koiria lisäbonuksena, eikä rasitteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko facebookissa? Onko piski naamakuvana ja taustakuvana ja päivässä noin 100 piski postausta? No vaikka ei olisikaan, juokse.
Sinä annat neuvon "juokse". Aphan kyseli jääkö naisella rahaa hänen elättämiseensä.
Ihmisellä, joka otaa yhdenkin piskin riesakseen, on joku ruuvi löysällä, jos ei ihan kokonaan irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistu. Sinusta ei tule kumppania tuollaiselle naiselle, sinusta tulee koirien hoitaja, kun nainen on poissa.
Tuollaisella naisella miehet vaihtuu mutta koirat pysyy. Et tule ikinä olemaan koiria tärkeämpi. Koirat on hänen vauvojaan, eikä sinulla ole asemaa suhteessa.
Niin miehet ovat mustasukkaisia koirille. Miksi ylipäätänsä pitäisi olla koiria tai lapsia tärkeämpi? Kyllä miehilläkin on jotkut harrastukset maailman tärkeimpiä asioita.
Koirat = lapsia
Hahaha....tätä juurikin tarkoitan.
Takoitin kyllä oikeasti lapsia. Jotkut miehet voivat olla niille lapsillekin mustasukkaisia, tosin siinä tapauksessa suhde varmaan loppuu hyvin pian.
Ei jää aikaa ja rahat tulee sinulta. Yritin joskus suhdetta naisen kanssa jolla neljä koiraa. Olin vain tiellä ja haitolla kennelharrastuksen kanssa eikä siitä tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko facebookissa? Onko piski naamakuvana ja taustakuvana ja päivässä noin 100 piski postausta? No vaikka ei olisikaan, juokse.
Sinä annat neuvon "juokse". Aphan kyseli jääkö naisella rahaa hänen elättämiseensä.
Ihmisellä, joka otaa yhdenkin piskin riesakseen, on joku ruuvi löysällä, jos ei ihan kokonaan irti.
Ihmisellä, joka ajattelee kuin sinä, on ruuvi löysällä.
Taitaa olla lapseton nainen ja siihen on syynsä.
No sinun pitää löytää koiraton nainen, joka elättää sitten sinut. Onko rahat loppu, kun tarvitset huoltajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei jää aikaa ja rahat tulee sinulta. Yritin joskus suhdetta naisen kanssa jolla neljä koiraa. Olin vain tiellä ja haitolla kennelharrastuksen kanssa eikä siitä tullut mitään.
No ap näkyy etsivän naista, joka huolehtisi hänestä eli on hoivaa ja rahaa vailla.
Voi toimia jos alistut lauman 6. jäseneksi. Näillä naisilla eläimet on aina ihmistä tärkeämpiä.
Kerrankin olisit lauman alfa, taikka sitten et...
Vierailija kirjoitti:
Voi toimia jos alistut lauman 6. jäseneksi. Näillä naisilla eläimet on aina ihmistä tärkeämpiä.
Aikamoinen vauva täytyy miehen olla, jos on eläimelle mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen eläinemo pitää naisen olla kun asettaa eläimet ihmisen edelle.
Mun ex mies kyllä lähti 3 koiran kanssa lenkille, mutta valitti aina, että sen kaulapanta hiertää? Sanoin sille, että me ollaan tästä jo puhuttu, että ne piikit pannan sisäpuolella estää sun rähisemästä vastaan tulijoille. No, annoin sille naksut samaan aikaan kuin myös koirille, mutta ainainen valitus ruoasta?! No, siihen loppui meidän suhde. Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai omat lemmikit asetetaan tuntemattoman tindermatchin edelle.
Toivottavasti kellään naisella ei ole aikaa ja rahaa huolehtia ap:sta. Jossei aikuinen mies kykene huolehtimaan itsestään niin holhooja hakee paikan johonkin laitokseen.
Yksikin koira menee miehen ohi kaikessa. Kakkoseksi jäät todellakin. Ja päässäkin on vikaa jos viittä koiraa pitää. Eläinhamstraaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai omat lemmikit asetetaan tuntemattoman tindermatchin edelle.
Tottakai normaali nainen asetetaan eläinemon edelle parinmuodostuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin eläin menee aikuisen ihmisen edelle hoivan saamisessa, eihän eläin itse pärjää, toisin kuin aikuinen ihminen. Ensin huolehditaan niistä, jotka eivät itse osaa huolehtia itsestään, kyten tenavat ja elukat. Sitten tulevat muut. Miksi tämä on miehille niin vaikeaa? Mitä eläimet vievät sellaista, mikä kuuluu muka miehelle? Tuohan on hirveän lapsellista, että miehen pitäisi olla naisen ainut hellyyden ja hoivan kohde ja muille ei saa olla sijaa naisen elämässä.
Koirat = lapsia
Hahaha....tätä juurikin tarkoitan.