9/10 vastaantulevista naisista ovat ihan seurustelukelpoisen näköisiä, miksi vahtaavat vain maan pintaa?
Kommentit (20)
Ne ei halua seurustella just sillä hetkellä, vaan kävellä eteenpäin.
Mut 99% miehistä ei ole ulkonäöltään naisille kelpaavia.
Olisko parempi, että kävelisivät päin toisia?
Voi olla, että saisi syytteen päälle käymisestä...
No ihan siksi, että en halua katsoa tai tuijottaa vastaantulevia ihmisiä. En pidä siitä.
Jos he ovat hyvännäköisiä niin heillä on jo varmaan joku. Nopeat syövät hitaat=)
Ihan just sen takia, että kun erehdyt katsomaan jotain inceliä silmiin, se tulkitsee sen romanttiseksi eleeksi.
Ihan sen takia koska en tykkää katsoa ihmisiä silmiin, tai muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan just sen takia, että kun erehdyt katsomaan jotain inceliä silmiin, se tulkitsee sen romanttiseksi eleeksi.
Erehdy antamaan pesää niin et pääse ikinä eroon
Heillä ei pyöri seurustelu mielessä
Koska on liukasta.
Pitää kulkea varovaisesti.
M49
Vierailija kirjoitti:
Mutta menevät kuitenkin yksin kotiinsa istumaan sängylle vahtaamaan kännykkää, kunnes on aika nukkua ja ehkä itkeä hieman?
Vierailija kirjoitti:
Kotona oottaa Torista hyvällä hinnalla saatu lintubongarin kamera. Vapaat voikin käyttää stalkkaamiseen.
Ja mitäs siitä silmiin katsomisesta luulet tapahtuvan? Meinaatko että sen nanosekunnin aikana saat hurmattua tuntemattoman naisen? Avaatko suusi ja suollat romantiikkaa?
Tuskin. Kun saat katseen, katsot luontevasi pois päin. Sitä on suomalainen katukulttuuri.
Joo, ei ollu tuttu, eikä niin hyvännäköinenkään. Neeext. Tämän mä olen miesten kohdalla huomannut miten kohtevat
Koska tosiaan on liukasta jäätä ja niihin keräämättömiin koiranpaskoihinkaan ei halua kenkiänsä töhriä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs siitä silmiin katsomisesta luulet tapahtuvan? Meinaatko että sen nanosekunnin aikana saat hurmattua tuntemattoman naisen? Avaatko suusi ja suollat romantiikkaa?
Tuskin. Kun saat katseen, katsot luontevasi pois päin. Sitä on suomalainen katukulttuuri.
Joo, ei ollu tuttu, eikä niin hyvännäköinenkään. Neeext. Tämän mä olen miesten kohdalla huomannut miten kohtevat
Se tuo rohkeutta molemmille seuraavaan sosiaaliseen tilanteeseen, et taida tajuta?
Mistä tietää että kuuluu tähän onnekkaaseen 9/10 ryhmään?🧐
M49
Sä oot mies, jos näet hurmaavan naisen, sano sille edes moi.
Edes sille puolitutulle jota näet usein tai päivittäin samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdy antamaan pesää niin et pääse ikinä eroon
Puhutaan kuitenkin kadulla vastaantulevista, ette kai nyt luule että jos miestä vahingossa siinä vilkaisee nopeasti ohimennen silmiin niin heti alkaa ahdistelemaan. Menee vähän överiksi mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuo rohkeutta molemmille seuraavaan sosiaaliseen tilanteeseen, et taida tajuta?
Tajuan, mutta joillain miehillä on ällöttävä voiton virne kun saavat katseen. Sitten taas pää kääntyy, tajuatko?
Hetki, niin luen heidän ajatuksensa🥸