Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei tilaa sanomalehteä?

Vierailija
05.03.2024 |

Tätä minä aina ihmettelen. Minusta se outoa. Eihän tällaisen ihmisen kanssa voi mistään edes keskustella, kun hän ei tiedä asioista.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelenkin miksi keskusteluissa joillakin on aina vähintään päiviä vanhat tiedot. Ne on noita sanomalehti-ap:eita. 😂

Sinä taas olet jäänyt älyllisesti jälkeen. Ap kirjoitti vain sanomalehdestä, ei esim pelkästä paperilehdestä. Kyllä esim Hesarinkin nettiversio on ihan oikea sanomalehti.

Me diginatiivit kylläkin puhutaan digilehdestä. Sanomalehti luetaan lehdestä, paperista.

Vierailija
42/61 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aika kärjistetty. Esimerkkinä Ulvilan tapaus. Jos lukee aiheesta vain sanomalehtien sivuilta, niin silloinkaan ei tiedä asioista. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on aika kärjistetty. Esimerkkinä Ulvilan tapaus. Jos lukee aiheesta vain sanomalehtien sivuilta, niin silloinkaan ei tiedä asioista. Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista.

Suomalainen media on vitsi.

Vierailija
44/61 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön ihminen.

Vierailija
45/61 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi-HS 7 kertaa viikossa sis digin maksaa jo 650 euroa vuodessa. Moni maakuntalehtikin n.600 e. Ajatelkaapa, paljonko teillä olisi rahaa muuhun tarpeelliseen ilman lehtitilauksia.

Vierailija
46/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin Hesarin paperiversion nettiversioon. Säästän  yli 300€/vuosi ja luonto kiittää. Sinua ei vissiin luonto ja säästäminen kiinnosta?

Tuo lasketaan sanomalehdeksi. 

Hesari on täyttä roskaa ja painettu hesari loppuu 5 vuoden sisällä kuten käy kaikille sanomalehdille.

Vierailija
47/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa sanomalehtiin. Saa sitä tietoa internetistäkin.

Vierailija
48/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan tullut tilattua sanomalehteä. N 74 v. Jos alkaisin kuvailla tässä millainen olen. joutusin kirjoittamaan pitkän jutun. En jaksa vaivautua.

Vierailija
49/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain boomerit tilaa lehtiä.

Vierailija
50/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkevää paikallislehteä mitä tilata. Hesarin meno ei ole mun mieleen.

Hesarin toimittajat kirjoittaa oman arvomaailman mukaista sontaa mitä esittävät sitten oikeina, täyttä paskaa koko lehti nykyisin.

Vierailija
51/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaisin kun uutiset voi lukea reaaliajassa netistäkin? Ihan turhaa paperiroskaa, vaivaa ja rahanmenoa koituu sanomalehdistä.

Vierailija
52/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37-vuotias, kolmen lapsen äiti, insinööri (logistiikka). Harrastan kirjojen lukemista, liikuntaa mitä milloinkin, toimin valmentajana yhden lapseni joukkueessa ja toimitsijana toisen urheiluseurassa. Ajoittain hurahdan erinäisiin käsityö-/askartelujuttuihin - nyt Finstones-kivien maalaamiseen.

Aamukahvilla virittäydyn päivään tarkastamalla päivän sään, lasten Wilmat, kalenterini, sähköpostit ja mitä ehtiikään. Jotkuthan lukevat tässä kohtaa sen paperilehden.

Illalla viimeisenä ennen nukkumaanmenoa katson netistä lehtien otsikoita läpi, luen jos aihe vaikuttaa siltä, että olisi hyvä tietää mistä puhutaan.

Tuli mulle joskus joku tilattu lifestylelehti mutta en vain saanut aikaa riittämään sen lukemiseen.

Vierailija
53/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti, eilisen uutiset jo tänään!

Vierailija
54/61 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen luulee sanomalehden olevan ainoa tiedonlähde?

Vierailija
55/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40-vuotias, joka on tottunut erilaiseen tiedonvälitykseen.

Vierailija
56/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen luulee sanomalehden olevan ainoa tiedonlähde?

Millainen ihminen luulee AI-tuloksen olevan ainoa oikea tieto?

Vierailija
57/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa lukea muutakin kuin eilisen tai vanhempia uutisia ja aiheita.

Vierailija
58/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haluaa kaiken ilmaiseksi. Niille pitäisi jäynänä laittaa feikkiuutisia virallisille sivustoille, kuten YLE.fi tai Hs.fi. 
Ei sitä niin vaan ilmaiseksi uutisia lueta. 

Vierailija
59/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteläsuomen sanomat ilmaisee asian näin "Parasta paikallista. Tuoreet uutiset ja puheenaiheet Lahdesta ja Päijät-Hämeestä" Käytännössä aviisi on kaikkea muutakuin paikallislehti ja tuo maksumuurin takana oleva uutisoi kaikesta muusta kuin mistä pitäisi ja on lähes suora kopio ilta jne lehden uutisista jotka voi lukea ilmaiseksi ! Miksi tilaisin turhan lehden joka nytkin uutisoi jostain Imatrankosken tapahtumista !

Vierailija
60/61 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on aivan saatanan kallis paperiversiona. Silti se on oikeastaan ainut vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme