Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Salla on kyllä ärsyttävä tyrkky,onkohan oikeasti hakemassa miestä vai vain härnäämään ja nauttii mitä useampi lankeaa lirkutuksiin.Enkä ole kateellinen olen mies mutta Sallan tyylisiin naisiin en lankeaisi.Kaunis saa olla mutta ei tyhmä tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Salla on kyllä ärsyttävä tyrkky,onkohan oikeasti hakemassa miestä vai vain härnäämään ja nauttii mitä useampi lankeaa lirkutuksiin.Enkä ole kateellinen olen mies mutta Sallan tyylisiin naisiin en lankeaisi.Kaunis saa olla mutta ei tyhmä tyrkky.
Salla on kokeilemassa viehätysvoimaansa, ei tosissaan hakemassa. Salla on kuitenkin kiltti, ei keljuile kenellekään, tulee toimeen Sannin kanssa, on hyvät välit Waltteriin. Nostaisin nämä.asiat flirttailun ja teennäisyyden edelle. Bachelorissa hän tuli myös toimeen toisten naisten kanssa joten se ei ole teeskentelyä.
Tietääkö kukaan näkeekö katsomo plussasta kaikki jaksot, vai vaan yhden enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Salla on henkilö, joka elää huomiosta ja huomion keskipisteenä olemisesta. Hauskinta Sallassa on se, että sitten kuin sai sekä Petrin että Samin kiedottua pikkusormensa ympärille, oli hän kuin ei tietäisi miksi hänestä nyt kiistellään, vaan kummastelee että miten tässä nyt näin on käynytkin. Ikään kuin hän ei itse tajuaisi, että on molemmille miehille flirttailemalla saanut koko draaman aikaiseksi. Nauttii siis aikaansaamastaan draamasta ja huomiosta.
Tiedän useita noin käyttäytyviä henkilöitä, myös miespuolisia, ja nimenomaan tuo kaava näissä aina toistuu: Tehdään kovasti duunia huomion saamiseksi, ja sitten kun sitä huomiota tulee ja toinen jopa ihastuu, ei olla tajuavinaan, että juuri sitä on itse haettu, ja asiasta tehdään kuitenkin numero, ettei jää keneltäkään huomaamatta: Se oli mun perässä koko illan, vähän rasittavaa kyl..Voi vitsi, sen kaverit yritti parittaa mua sillejne
Kyseinen toimintatapa liittyy usein nuoreen ikään, mutta ei aina. Jotkut ovat erittäin huomionkipeitä läpi elämänsä. Tällöin lienee monesti kyse siitä, että on joskus lapsuudessa tai nuoruudessa ollut vähemmän suosittu tai jopa hyljeksitty tai kiusattu, josta syntynyt trauma saa hakemaan hyväksyntää aina uudelleen. Tämä on nyt hyvinkin keittiöpsykologinen heitto, mutta Sallan kohdalla voisin kuvitella olevan kyse jostain tällaisesta. Sallahan on kaunis ja viehättävä, mutta olisiko häntä saatettu kiusata eskmerkiksi hänen omaperäisistä silmistään? Hän taisi myös olla erikoistumassa psykiatriseksi sairaanhoitajaksi. Joskushan psyykkisistä ongelmista kärsineet henkilöt hakeutuvat alalle ns. hoidattamaan omia ongelmiaan. Tyttöjen maailmassa juurikin se kaunein saattaa ihan vaan kateuden takia joskus joutua silmätikuksi. Poikien maailmassa pätevät hieman eri lainalaisuudet sitten. Siellä harvemmin se komein joutuu kiusatuksi ulkonäkönsä takia.
Oli miten oli, jotain tyhjyyttähän Salla tuolla jatkuvalla flirtillä ja huomion hakemisella täyttää. Mutta kuten joku tuossa mainitsi, Salla ei kuitenkaan vaikuta miltään ilkeältä narsistilta, vaan hänessä näyttää empatiakykyäkin olevan, ja muutenkin lopulta ihan mukavan oloinen tyyppi tuota jatkuvaa huomion hakemista lukuun ottamatta. Minkään tyhmän bimbon lokeroonkaan hän ei oikein sovi. No, joka tapauksessa Salla on juuri oikeanlainen henkilö tähän ohjelmaan. Hänen ansiostaanhan hyvinkin tylsäksi käyneeseen menoon saatiin vihdoin sitä draamaa ja säpinää. :)
Ainakin tuo keimailu on hyvä unohtaa siinä vaiheessa, kun alkaa kohdata asiakkaita/potilaita.
(Jos opiskelee & valmistuu psykiatriseksi sairaanhoitajaksi.)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan näkeekö katsomo plussasta kaikki jaksot, vai vaan yhden enemmän?
näkee vain ensi viikon jakson etukäteen.
Sami söi sohvalla hyvää rahkaa, Valion pehmeää.
Onko tuolla Samilla joku diagnoosi? Vai onko se ihan vaan lumihiutale?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika löllö yläkroppa Joonatanilla ja ubernolot tatskat. Mikä toi viinilasi on???
Ompa törkee komentti.. katoppa peilin
Minkä takia näitä ulkonäön arvostelijoita ei ojenneta silloin, kun arvostelun kohteena on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tuo keimailu on hyvä unohtaa siinä vaiheessa, kun alkaa kohdata asiakkaita/potilaita.
(Jos opiskelee & valmistuu psykiatriseksi sairaanhoitajaksi.)
On sullakin huolenaiheet :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua vähän riipaisi, kun Sami itkeä tihrusti. Aika koville on ottanut hänellekin.
Jaa, mua ei oikein kun jotenkin sekin itsekeskeistä. Saa nähdä miten käy uuden naisen kanssa. Terhi on liian päällekäypä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Samilla joku diagnoosi? Vai onko se ihan vaan lumihiutale?
Autismia ja narsismia on täällä veikattu.
Vierailija kirjoitti:
Näkee yhden enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näkee vain ensi viikon jakson etukäteen.
Näkee myös vanhat. Kerralla voi katsoa monta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju olisi kymmenen kertaa pitempi, jos ei mode kävisi jatkuvalla syötöllä täältä poistamassa viestejä. Ehkäisystä sanoisin sen verran vain, että kehotan kaikkia miehiä, jotka tietävät että eivät halua lapsia, menemään sterilisaatioon. Se on 99% varma ehkäisykeino.
Sarja on ihan ok, toivoisin vain, että vähän tarkemmalla seulalla valittaisiin osallistujat. Selvästi näkee, että Salla on ohjelmassa vain julkisuuden vuoksi ja Samista ei tällaiseen ohjelmaan ole, ihan luonteensa takia.
Vasektomian saa vain yli 30-vuotias mies tai vähintään 3 lapsen isä, muuten haettava lupa Valviralta. Miksi useammat miehet eivät sitten hakeudu sterilisaatioon (tilastojen mukaan Suomessa vuosittain alle 3000 miestä)? Olisiko niin että heitä pelottaa? Ja mistä nuori mies voi ihan varmasti tietää ettei koskaan myöhemminkään halua lapsia?
Miesten sterilisaatio on yksinkertaisempi ja halvempi kuin naisten, mutta silti miehet suhtautuvat omaan ehkäisyynsä nihkeästi.
Ensimmäistä kertaa heräs sympatiat Samia kohtaan, kun näki hänen itkevän. Kerrankin näytti inhimillistä puolta!
Sallalta ystävällistä tehdä kakku ja ostaa lahja Waltterille, mutta varmaan sekin täälä käännetään huonoksi asiaksi Sallassa :D Hän ei oikein sovi sellaiseen nöyrän ja vaatimattoman muottiin, mitä moni suomalainen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne Pinja ja Aku keillä synkkas heti?
Ne on niin ihana pari että voisivat mennä jo heti naimisiin. Ne on ihkut yhdessä
Pinja haluaisi lapsia ja perheen, Aku ei halua. Suhde ei tule kestämään tuon kuplan ulkopuolella. Akuhan sanoi, että Pinja haluaa lapsia, hän tykkää siitä lasten tekemisestä.
Ei Aku niin ehdoton ole, miksi sinä haluat hänet saada, enkä ollenkaan ymmärrä tuota kategorista jankutusta, että ei siitä voi mitään tulla, kun Aku ei halua lapsia😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla on henkilö, joka elää huomiosta ja huomion keskipisteenä olemisesta. Hauskinta Sallassa on se, että sitten kuin sai sekä Petrin että Samin kiedottua pikkusormensa ympärille, oli hän kuin ei tietäisi miksi hänestä nyt kiistellään, vaan kummastelee että miten tässä nyt näin on käynytkin. Ikään kuin hän ei itse tajuaisi, että on molemmille miehille flirttailemalla saanut koko draaman aikaiseksi. Nauttii siis aikaansaamastaan draamasta ja huomiosta.
Tiedän useita noin käyttäytyviä henkilöitä, myös miespuolisia, ja nimenomaan tuo kaava näissä aina
Esittää jotain megaluokan kaunotarta. Femme fatalea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne Pinja ja Aku keillä synkkas heti?
Ne on niin ihana pari että voisivat mennä jo heti naimisiin. Ne on ihkut yhdessä
Pinja haluaisi lapsia ja perheen, Aku ei halua. Suhde ei tule kestämään tuon kuplan ulkopuolella. Akuhan sanoi, että Pinja haluaa lapsia, hän tykkää siitä lasten tekemisestä.
Ei Aku niin ehdoton ole, miksi sinä haluat hänet saada, enkä ollenkaan ymmärrä tuota kategorista jankutusta, että ei siitä voi mitään tulla, kun Aku ei halua lapsia😲
No kyllähän se kameralle tuon suoraan sanoi. Ei siitä voi oikein erehtyä.
Kyllä mua vähän riipaisi, kun Sami itkeä tihrusti. Aika koville on ottanut hänellekin.