Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1821/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju olisi kymmenen kertaa pitempi, jos ei mode kävisi jatkuvalla syötöllä täältä poistamassa viestejä. Ehkäisystä sanoisin sen verran vain, että kehotan kaikkia miehiä, jotka tietävät että eivät halua lapsia, menemään sterilisaatioon. Se on 99% varma ehkäisykeino. 

Sarja on ihan ok, toivoisin vain, että vähän tarkemmalla seulalla valittaisiin osallistujat. Selvästi näkee, että Salla on ohjelmassa vain julkisuuden vuoksi ja Samista ei tällaiseen ohjelmaan ole, ihan luonteensa takia.

Vasektomian saa vain yli 30-vuotias mies tai vähintään 3 lapsen isä, muuten haettava lupa Valviralta. Miksi useammat miehet eivät sitten hakeudu sterilisaatioon (tilastojen mukaan Suomessa vuosittain alle 3000 miestä)? Olisiko niin että heitä pelottaa? Ja mistä nuori mies voi ihan varmasti tietää ettei koskaan myöhemminkään halua lapsia?

Miesten sterilisaat

Se on harmi jos tosiaan se mieli muuttuukin, tuo kun on peruuttamaton toimenpide.

Harvoin se mitä mieltä on 20 vuotiaana jatkuu sitten yli 30senä. Asiat ja elämä muuttuu.

Vierailija
1822/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaskin ihmetteli uusimmassa jaksossa Samin töksäyttelyitä. Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti. Vaikuttaa välttelevän kiintymyssuhteen omaavalta enkä usko, että hän kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen. Tulee pakenemaan heti kun nainen haluaa lähelle ja jahtaa naista taas kun tämä on jättämässä. 

Tämä on jännä kyl: Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti.

Ei tajua ei, kummastelee vaan miten naiset yrittää häntä niin kovin muuttaa ja vaatii olemaan jotain mitä hän ei ole.

Eihän ne mun mielestä muuta vaadi kuin että mies käyttäistyis kuten ihminen.

Eihä nuo mitää viel oo ees vaatineet

Eipä. Kato mua silmiin! Kato mua, kato mua, kato mu

Älä ny vaan kato mua. Älä vaan koske mua.

Älä puhu mulle, äläkä ny hitossa ainakaan kysy mitään mun elämästä.

Älä huomaa mua. Hitto se kattoo mua, se yrittää puhua mulle. Mitä, niitä on KAKSI.

Kyllä, kauhea paniikki iskee sehän on selkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet on sokeita naiskauneudesta edessä jos kaunis nainen vähänkin liehittelee uroksia.Näkeehän sen em unelmien poikamiehestä,sielä ukkoja kiinnostaa kaikkein flirteimmät ja pahansuopaiset naiset,jotka osaavat olla todella ilkeitäkin kilpakumppaneilleen.

Vierailija
1824/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet on sokeita naiskauneudesta edessä jos kaunis nainen vähänkin liehittelee uroksia.Näkeehän sen em unelmien poikamiehestä,sielä ukkoja kiinnostaa kaikkein flirteimmät ja pahansuopaiset naiset,jotka osaavat olla todella ilkeitäkin kilpakumppaneilleen.

Todellinen luonne tulee esiin tuollaisessa tilanteessa. Se on hyvä testi ja siinä näkee kuka on oikeasti aito ja kuka ei, tai yleisö ainakin näkee sen, harvemmin se poikamies itse. Hän näkee mitä hänelle näytetään.

Vierailija
1825/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen luonne tulee esiin tuollaisessa tilanteessa. Se on hyvä testi ja siinä näkee kuka on oikeasti aito ja kuka ei, tai yleisö ainakin näkee sen, harvemmin se poikamies itse. Hän näkee mitä hänelle näytetään.

Tästä muuten olisikin hyvä lisä tuohon formaattiin se että poikamies näkisi videoilta naisten keskenäistä kanssakäymistä ja naiset ei tietäsi siitä mitään.

Vierailija
1826/4992 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, sama toimii myös toisin päin, jos yleistämään lähdetään. Ulkonäkö on hyvinkin ratkaiseva tekijä, varsinkin jos puhutaan tällaisista pinnallisista deittiohjelmista. Kyllä Brad Pittin tai Mikko Leppilammen näköinen kaveri saa melkoisen v-mäisesti käyttäytyä, ja silti naiset piirittävät kuin mehiläiset hunajapurkkia. Että sikäli pinnallisuudesta on aivan turha yrittää tehdä mitään sukupuolikysymystä. Kuuluu ihmisyyteen.

Vierailija
1827/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi mitä menoa.

Tuokin setä silmät kirkkaana selittelee miten tulee niin hyvin juttuun nuoren naisen kanssa. No, samaahan se selitteli kilpakosijakin tytön "korvienvälistä".

Ja että ihan uhkailulinjalle oli päästy.

Olisi vaan voitu pistää ukkoporukalle kaikille paljon nuorempia missityyppisiä naisia joista olisivat saaneet kilpailla, niin olisi ollut vähän enemmän muutakin tohinaa kuin silmien pyörittelyä.

Mikähän valinta on ollut kuvata noita niin vähän? Vai onko sitten tarkoituksella jätetty känniörvellykset kuvaamatta, ettei nyt kovin järkyttäväksi matskuksi mene.

Mutta muutenkin kun näyttää että niitä on aika lyhkäisesti käyty kuvaamassa ja niiden ulkopuolella on sitten ehditty riidellä kunnolla esim. kameroiden edessä sitten vaan junnataan että onko tässä mitään ja katsotaanko silmiin vai seinille.

Vierailija
1828/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki himoaa ihanaa Sallaa!

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5d071337-5cb2-4d2c-af61-2a0a433…

...ja tämähän se juuri Sallaa kiinnostaa, ei kukaan noista miehistä vaan se, että voi olla huomion keskipisteenä ja nöyryyttää muita naisia.

Vierailija
1829/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne Pinja ja Aku keillä synkkas heti?

Ne on niin ihana pari että voisivat mennä jo heti naimisiin. Ne on ihkut yhdessä 

Pinja haluaisi lapsia ja perheen, Aku ei halua. Suhde ei tule kestämään tuon kuplan ulkopuolella. Akuhan sanoi, että Pinja haluaa lapsia, hän tykkää siitä lasten tekemisestä. 

Ei Aku niin ehdoton ole, miksi sinä haluat hänet saada, enkä ollenkaan ymmärrä tuota kategorista jankutusta, että ei siitä voi mitään tulla, kun Aku ei halua lapsia😲

No kyllähän se kameralle tuon suoraan sanoi. Ei siitä voi oikein erehtyä.

Taisi olla ihan alussa, kun "kuulustelivat" toisiaan ja silloinhan Aku ei vielä Pinjaa tuntenut, mutta ihastumisen myötä on voinut hyvinkin tulla toisiin ajatuksiin, hänhän on selvästi tykästynyt Pinjaan ja arvostaa häntä aidosti.

Vierailija
1830/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas , että sellainen kaupassa käynti. Plussat Valtterille , kun avautui ja onhan tuo kundi ihan oikeassa. Voi Nils. Juu mitä se Mirella meinaa ? Naureskelee vaan. 

Vierailija
1831/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun katson tätä ohjelmaa, Samin välttelevä ja lapsellinen käyttäytyminen yllättää minut. Ne ilmeet ja nonverbaalinen viestintä ennen kaikkea: Silmien pyörittely, pitkin seiniä katseleminen, ajattelemattomat töksäytykset ym. Anteeksipyynnöt ja kaikki kuulostavat totaalisen ontoilta, tuolla miehellä ei liiku päässä kyllä mitään. En ymmärrä, miksi Christina itkeskelee tuon tyypin perään kaiken näkemänsä jälkeen. Terhillä paljon reippaampi suhtautuminen. 

Vierailija
1832/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, Salla pussaili 45 vuotiaan miehen kanssa!

Vierailija
1833/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Petri... On se elämä kovaa, kun 5-kymppisenä pitää yrittää jaksaa pyöriä baareissa ja parikymppisten naisten perässä pörrätä. Siinä näköjään nousee vainoharhat pintaan. 

Vierailija
1834/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso 10. 

Sanna oli äärimmäisen hauska, jotenkin leppoisa fiilis Jarin kanssa, kun eläkeläisinä kuuntelivat Petterin touhuja. 

Salla oli mielestäni ihan nätti aamullakin, ilman meikkiä, pieni, siro ja uninen. Täällä liioiteltiin ulkonäön erilaisuutta vs meikattuna. Selvästi oli kyllä humalassa.

Mirella oli kyllä Nilsistä myyty ja täysi flirtti päällä. Oivoi.. Voih Akia.

Joonatanille miinusta, että edelleen oli niin kippurassa Mirellasta, olisi voinut sen sijaan avoimesti tutustua vaikka Sanniin ja rennosti jutustella. Toki tässä lyhyempi aika miltä katsojana tuntuu. Fiiliksiä selvästi syntynyt Mirellaa kohtaan. 

Vierailija
1835/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi Akin puolesta. Tuntuu että täysin vedätetään ja näytetään vielä telkkarissa. Aki vaikttaa ihan kunnolliselta mieheltä. 

Vierailija
1836/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne Petrinkin ikäiset pyöriä baarissa, mutta ketä siellä sitten " vonkaa " on eri juttu. Nyt on vaan niin , että onhan se Salla jotain tehnyt jos sai Petrin kiinnostumaan ja Salla tiennyt Petrin iän. 

Vierailija
1837/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne Petrinkin ikäiset pyöriä baarissa, mutta ketä siellä sitten " vonkaa " on eri juttu. Nyt on vaan niin , että onhan se Salla jotain tehnyt jos sai Petrin kiinnostumaan ja Salla tiennyt Petrin iän. 

Voi pyöriä, mutta Petrillä tuntuu ottavan aika koville kun pitää ihan räyhäämäänkin alkaa. Kyllä näin suunnilleen saman ikäisenä tuntuu tosi kummalliselta, että viitsii moiseen alkaa. Ja ei, en ole kateellinen keski-ikäinen nainen, kun nyt joku herrasmies sitä varmaan ehdottaa. Olen parisuhteessa ja perhettäkin on, joten en kilpaile nuorten naisten kanssa kaiken maailman Petreistä. 

Vierailija
1838/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin varmaan kannattaisi rakastua peilikuvaansa, jos on noin vaikeeta, aivan kuin Sallan joka on jo valmiiksi (minuutit mediassa kiinnostaa ainoastaan, ei mikään muu). Ja toi merkki tuossa vasemmalla on piste

Vierailija
1839/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kerro Akille Mirellasta ja Nilsistä? Tosi epäreilulta tuntuu, että selän takana vaan kuiskutellaan. Tuskin kukaan haluaisi tuollaiseen tilanteeseen itseään, niin olisi aika kohtuullista valaista Akia. 

Vierailija
1840/4992 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Petrin kiinnostus nuoriin naisiin ollut alusta asti selvä, Sannakin siitä niin monesti huomauttanut. En kyllä alkupään jaksoja kokonaan ole katsonut, että onko itse puhunut enemmänkin ja selitellyt miksi hänelle nyt vaan muka sopii se nuori nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi