Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1741/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallaa ei meinannut tunnistaa ilman meikkiä 😂😂😂

Mua häiritsee tuossa Sallassa se että se on niin feikki.Esittää kokoajan

Vierailija
1742/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonaskin ihmetteli uusimmassa jaksossa Samin töksäyttelyitä. Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti. Vaikuttaa välttelevän kiintymyssuhteen omaavalta enkä usko, että hän kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen. Tulee pakenemaan heti kun nainen haluaa lähelle ja jahtaa naista taas kun tämä on jättämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä sarjasta, kiva kun tuli uusi tulokas Suomen hömppärealitygenreen.

Vierailija
1744/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne Pinja ja Aku keillä synkkas heti?

Ne on niin ihana pari että voisivat mennä jo heti naimisiin. Ne on ihkut yhdessä 

Vierailija
1745/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonaskin ihmetteli uusimmassa jaksossa Samin töksäyttelyitä. Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti. Vaikuttaa välttelevän kiintymyssuhteen omaavalta enkä usko, että hän kykenee tasapainoiseen parisuhteeseen. Tulee pakenemaan heti kun nainen haluaa lähelle ja jahtaa naista taas kun tämä on jättämässä. 

Tämä on jännä kyl: Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti.

Ei tajua ei, kummastelee vaan miten naiset yrittää häntä niin kovin muuttaa ja vaatii olemaan jotain mitä hän ei ole.

Eihän ne mun mielestä muuta vaadi kuin että mies käyttäistyis kuten ihminen.

Vierailija
1746/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä kyl: Sami ei näytä itse ollenkaan tajuavan, että käyttäytyy huonosti.

Ei tajua ei, kummastelee vaan miten naiset yrittää häntä niin kovin muuttaa ja vaatii olemaan jotain mitä hän ei ole.

Eihä nuo mitää viel oo ees vaatineet

Vierailija
1747/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi toki: katso silmin ja puhu edes vähän.. jotain.. mitä tahansa... kysele... tee helvetti jotain..

Liikaa vaadittu jopa nuo.

Vierailija
1748/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vai, mikset katso silmiin, mikset puhu ja sen lisäksi on ollut paljon muutakin arvostelua ja jankkaamista 

Vierailija
1749/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vai, mikset katso silmiin, mikset puhu ja sen lis

Ja ihan AIHEESTA 

Vierailija
1750/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja jotenkin törkeä Nilsiä kohtaan kun Nils muuttaa saman katon alle. Ei Pinja taida muistaa tai tajuta, millaiseen ohjelmaan on itse lähtenyt? Pinjan ei kyllä jaksa katsoa.

Vierailija
1751/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami tarvis kauniin ja mykän vaimon,ainakin mahdollisimman hiljaisen.Ilm hänellä on ulkonäkö naisessa se joka sytyttää niillä kriteereillä ei noihin ohjelmiin kannata lähteä.

Vierailija
1752/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla saa meikeillä ihmeitä aikaa. Ilman meikkiä aivan taviksen näköinen. On naisia jotka ilman meikkiä on luonnonkauniita. Salla oli illan känni kuningatar sanoivat asiantuntijat. 

Vierailija
1753/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla saa meikeillä ihmeitä aikaa. Ilman meikkiä aivan taviksen näköinen. On naisia jotka ilman meikkiä on luonnonkauniita. Salla oli illan känni kuningatar sanoivat asiantuntijat. 

Salla on luonnonkaunis. Kauniit piirteet meikkiä tai ei. 

Vierailija
1754/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon Samin haukkumisen voisi jo lopettaa. Aika sairasta tekstiä välillä kirjoitetaan. Mies on toiminut väärin , mutta johonkin kannattaa raja mitä kirjoitellaan. 

Vierailija
1755/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on aika järkky. 

Vierailija
1756/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se migreeni on aina suurin tekosyy kaikkeen, se ei mene läpi, ei millään

Olisi tilanteessa jo kertonut sen, ehkä vois uskoakin, ei jälkikäteen 

Vierailija
1757/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Sami, olen rakastunut, olet kaikkea mitä mieheltä olen aina halunnut.

Vierailija
1758/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on päänsärkyä niin ihminen voi nätisti kääntyä toisen puoleen, katsoa päin kuten normaalit ihmiset ja kertoa että hei nyt on paha olo että onpa huono ajoitus, mutta toivottavasti ymmärrät miksei nyt juttu luista. 

Vierailija
1759/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä naiset minulta vaatii?

Kauhea pitääkö niitä katsoakin?

Mitä jos ne kysyys jotain ,mitä mä vastaan.

Mitä mä kysyn, emmä osaa mitään sanoa.

Mitä mä teen? 

Kauhea paniikki, nyt migreeni kohtaus repla, sillä tästä selviää.

Kauhee, miksi mä oon täälä, mitä nuo naiset tuossa koko ajan ahdistelee mua?

🤣 taisin pissata housuuni

Story of my life 🤣

Vierailija
1760/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä naiset minulta vaatii?

Kauhea pitääkö niitä katsoakin?

Mitä jos ne kysyys jotain ,mitä mä vastaan.

Mitä mä kysyn, emmä osaa mitään sanoa.

Mitä mä teen? 

Kauhea paniikki, nyt migreeni kohtaus repla, sillä tästä selviää.

Kauhee, miksi mä oon täälä, mitä nuo naiset tuossa koko ajan ahdistelee mua?

🤣 taisin pissata housuuni

Story of my life 🤣

Älkää turhaan Samia moittiko, etteks te tiedä et useimmat miehet ovat just tollasii sameja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme