Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1641/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan ja Valtteri fiksuimmat koko ohjelmassa. 

Vierailija
1642/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella vaikuttaa ilkeältä, mutta toisaalta Joonatan on tosi raskas. Miten se voi olla niin ihmeissään että miksi hänen kanssa ei syttynyt kipinää ja toisen kanssa syttyi??? Ihan kun sillä olisi vaan oikeus johonkin naiseen koska itse ihastui??? Mutta Mirella vaikuttaa ilkeältä, ehkä siksi kun nauraa kihertää koko ajan, niin kaikki vaikuttaa piikittelyltä. 

Vaikuttaa ilkeältä, koska nauraa koko ajan?! Kummallisia päätelmiä jotkut yksilöt näköjään toisistaan tekevät. 

Katos on tilanteita, joissa ei oo sopivaa nauraa ja tilanteita joissa on. 

Katos joo, mutta ei tuolla ole sellaisia ollut. Vai onko Mirella naureskellut esim. jonkun sairaudelle tai kuolemalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirellan kannattaisi opetella pois tuosta maneerista, että jokaisen lauseen jälkeen nauretaan suu auki. Tai ylipäätään nauretaan. Hän olisi ihan mukavan tuntuinen ihminen, mutta tuo sanomisten päättyminen isoon nauruun saa miettimään, että tarkoittiko hän nyt mitä sanoi vai miksi nauraa niin isosti jokaisen lauseensa päätteeksi. Mulle tulee tosi epämukava fiilis jo tv:n välityksellä. 

Miksi pitäisi opetella pois, siksi, että jotain mitätöntä palsta-autistia ahdistaa? Älä naurata. Jokainen saa olla sellainen kuin on.  Ei hän ole sinua täällä maapallolla miellyttämässä. Olitko jo lapsena koulukiusaaja? Kuulostat sellaiselta. 

Vierailija
1644/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirellan kannattaisi opetella pois tuosta maneerista, että jokaisen lauseen jälkeen nauretaan suu auki. Tai ylipäätään nauretaan. Hän olisi ihan mukavan tuntuinen ihminen, mutta tuo sanomisten päättyminen isoon nauruun saa miettimään, että tarkoittiko hän nyt mitä sanoi vai miksi nauraa niin isosti jokaisen lauseensa päätteeksi. Mulle tulee tosi epämukava fiilis jo tv:n välityksellä. 

Miksi pitäisi opetella pois, siksi, että jotain mitätöntä palsta-autistia ahdistaa? Älä naurata. Jokainen saa olla sellainen kuin on.  Ei hän ole sinua täällä maapallolla miellyttämässä. Olitko jo lapsena koulukiusaaja? Kuulostat sellaiselta. 

Sinä ja Mirella kuulostatte molemmat koulukiusaajilta.

Vierailija
1645/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kommentoinut tässä ketjussa monta kertaa Mirellasta positiivisesti ja saanut myös silloin roppakaupalla kritiikkiä. Ei ikinä kelpaa kaikille, sanoi niin tai näin. Mirella on hyvin nätti ja viehättävä nainen. Tuo yksi maneeri häiritsee. Siitä huomauttaminen ei tee minusta kiusaajaa. 

1646/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllötuomarit -sarjassa ruoditaan tätä sarjaa ja siinä juontajat Katri ja Katja ovat samoilla linjoilla Saamista ja hänen naisistaan kuin tämän palstan kirjoittajat.

1647/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ei ole kiinnostunut Christinasta eikä Terhistä, siksi hän on ahdistunut. En siis puolustele Samin käytöstä, totean vain asian niin kuin se on.

Vierailija
1648/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Salla tekee ohjelmassa ? Ei siitä ota selvää. Haluaako yhden miehen vai monta.

Vierailija
1649/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tuo Christina ei ole tainnut kovin usein saada pakkeja miehiltä. Jos hän olisi tottunut saamaan pakkeja, ei hän olisi reagoinut noin dramaattisesti siihen, kun Sami ei ole kiinnostunut hänestä.

Eikö Sami sanonut, että Christina hipoo täydellisyyttä? Eli olisi täysin hänen naismakuaan. Miksi on nyt kääntänyt kelkkansa?

No mä luulen, että Samille kävi mirellat. Eka ehdokas on täysin epäsopiva. Kun tulee mahdollisuus tutustua tähän toiseen ehdokkaaseen, se euforia, että pääsee epämukavasta tilanteesta pois ja saa uuden tilaisuuden, saa vähän ylireagoimaan. Niin Sami kuin Mirellakaan eivät nähdäkseni ole kiinnostuneita myöskään kakkosvaihtoehdosta, kun tutustuvat vähän paremmin. Tämä siis oma analyysini, joka voi toki mennä metsään niin että rysähtää. 

Vierailija
1650/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuliko jollekin muullekkin niin vahvat narskuvibat, että oksat pois? Huhheijaa mikä tyyppi. 

Kyllä! Tuotannon ja kameroiden edessä pystyy kyllä hillitsemään itsensä mutta auta armias tosielämässä. 

Vierailija
1651/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirellaa p*nettaa ja yrittää perustella, miksi hänen pitäisi päästä samaan sänkyyn Akin kanssa. Kiusallista. 

Haluaa kiusata ja nöyryyttää Joonatania äärimmilleen. Kiusaaja pahimmasta päästä! 

Vierailija
1652/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on vaikea ja raskas ihminen.

1653/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

T

Eikö Sami sanonut, että Christina hipoo täydellisyyttä? Eli olisi täysin hänen naismakuaan. Miksi on nyt kääntänyt kelkkansa?

No mä luulen, että Samille kävi mirellat. Eka ehdokas on täysin epäsopiva. Kun tulee mahdollisuus tutustua tähän toiseen ehdokkaaseen, se euforia, että pääsee epämukavasta tilanteesta pois ja saa uuden tilaisuuden, saa vähän ylireagoimaan. Niin Sami kuin Mirellakaan eivät nähdäkseni ole kiinnostuneita myöskään kakkosvaihtoehdosta, kun tutustuvat vähän paremmin. Tämä siis oma analyysini, joka voi toki mennä metsään niin että rysähtää. 

Hyvä analyysi.

Vierailija
1654/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi painajaismainen tilanne muuttaa neljäksi viikoksi asumaan ihmisen kanssa, jonka kanssa on vain viestitellyt hetken aikaa. Olen itse huomannut, että joku on ollut nettiviesteissä hauska, nokkela ja kiinnostava, ja kun olen tavannut hänet treffeillä, hän ei olekaan ollut yhtään puoleensavetävä vaan joskus jopa luotaantyöntävä. Ihminen on viesteissä niin erilainen kuin kasvotusten. 

Vierailija
1655/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhillä ja Christinalla on jäänyt päälle tuo kun et katso silmiin. Kun seuraa muita pareja niin eipä sielläkään tuijotella koko aikaa toisiaan silmiin. Samilla on vielä vähäisempää ja mitä enemmän painostetaan sitä vähempää se on. Minulla on yksi tuttava joka katselee samoin kuin Sami, katse kiertää ja väliin sulkee silmiään puhuessaan, sairastaa myös pahaa migreeniä, en tiedä liittyykö nämä yhteen tuttavallani, tosi fiksu kaveri muuten. 

Vierailija
1656/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi painajaismainen tilanne muuttaa neljäksi viikoksi asumaan ihmisen kanssa, jonka kanssa on vain viestitellyt hetken aikaa. Olen itse huomannut, että joku on ollut nettiviesteissä hauska, nokkela ja kiinnostava, ja kun olen tavannut hänet treffeillä, hän ei olekaan ollut yhtään puoleensavetävä vaan joskus jopa luotaantyöntävä. Ihminen on viesteissä niin erilainen kuin kasvotusten. 

Tämä, ja sitten kun näitä on tuplaten 

1657/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhillä ja Christinalla on jäänyt päälle tuo kun et katso silmiin. Kun seuraa muita pareja niin eipä sielläkään tuijotella koko aikaa toisiaan silmiin. 

Huono tapa se, että puhuessa ei katso suoraan silmiin. Minäkin Kerran kävin treffeillä miehen kanssa ravintolassa syömässä ja minua häiritsi hirveästi se, kuinka hän ei katsonut minua silmiin vaikka istui minua vastapäätä vaan katsoi minun "ohi". Mä ymmärrän, että jotkut ihmiset on ujoja, mutta silti .

Vierailija
1658/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi on ihan paras ja viihdyttävin

Vierailija
1659/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terhillä ja Christinalla on jäänyt päälle tuo kun et katso silmiin. Kun seuraa muita pareja niin eipä sielläkään tuijotella koko aikaa toisiaan silmiin. 

Huono tapa se, että puhuessa ei katso suoraan silmiin. Minäkin Kerran kävin treffeillä miehen kanssa ravintolassa syömässä ja minua häiritsi hirveästi se, kuinka hän ei katsonut minua silmiin vaikka istui minua vastapäätä vaan katsoi minun "ohi". Mä ymmärrän, että jotkut ihmiset on ujoja, mutta silti .

Ketään ei kiinnosta sun treffikokemukset. Täällä keskustellaan sarjasta.

Vierailija
1660/4992 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami istui taas kädet puuskassa sohvannurkassa, reikäiset sukat paistaen ja katse pälyillen, kun Terhi analysoi heidän tilannettaan suu vaahdossa. Siinä on kyllä koominen parivaljakko. Voisiko enää huonommin tulla toimeen? Ovat kuin eri planeetoilta. 

Päivän nauruhepuli 😂🥰 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän