Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Mirellan kannattaisi opetella pois tuosta maneerista, että jokaisen lauseen jälkeen nauretaan suu auki. Tai ylipäätään nauretaan. Hän olisi ihan mukavan tuntuinen ihminen, mutta tuo sanomisten päättyminen isoon nauruun saa miettimään, että tarkoittiko hän nyt mitä sanoi vai miksi nauraa niin isosti jokaisen lauseensa päätteeksi. Mulle tulee tosi epämukava fiilis jo tv:n välityksellä.
Sanni on symppis, rehti ja erittäin raikas tapaus tuolla. Hän sopisi erittäin hyvin yhteen Akin kanssa. Aki ja Mirella ovat ihan eriparia.
Terhi ja kasvonaamio - priceless!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella on tosi ilkeä. Onneksi Joonatan on vähän oppinut pitämään puoliaan, eikä niele kaikkea sontaa hymyillen.
En näe mitään ilkeyttä hänessä.
Okei. Sulle tuollainen käytös on ihan normi?? Ei soita mitään kelloja?
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu ottanut tästä sarjasta näköjään Mirellan silmätikukseen. No wonder.
Ja Sallan! Sitähän se haukkui jo bachelor-ketjussa.
Mirella vaikuttaa ilkeältä, mutta toisaalta Joonatan on tosi raskas. Miten se voi olla niin ihmeissään että miksi hänen kanssa ei syttynyt kipinää ja toisen kanssa syttyi??? Ihan kun sillä olisi vaan oikeus johonkin naiseen koska itse ihastui??? Mutta Mirella vaikuttaa ilkeältä, ehkä siksi kun nauraa kihertää koko ajan, niin kaikki vaikuttaa piikittelyltä.
Mun Kuopiossa asuva kaveri kertoi, että hän oli muutama päivä sitten nähnyt Terhin Kuopion keskustassa. Onkohan hän muuttanut sinne vai ihan vaan käymässä?
Vierailija kirjoitti:
Mirellan kannattaisi opetella pois tuosta maneerista, että jokaisen lauseen jälkeen nauretaan suu auki. Tai ylipäätään nauretaan. Hän olisi ihan mukavan tuntuinen ihminen, mutta tuo sanomisten päättyminen isoon nauruun saa miettimään, että tarkoittiko hän nyt mitä sanoi vai miksi nauraa niin isosti jokaisen lauseensa päätteeksi. Mulle tulee tosi epämukava fiilis jo tv:n välityksellä.
Taidat vähän liioitella. Katsopa ensi kerralla nauraako tosiaan JOKAISEN lauseen jälkeen suu auki. :D Oletko kirjolla vai muuten vaan fiksoitunut kyseiseen ihmiseen?
Mirella sanoo jotain, sitten pitää pienen tauon, avaa suunsa ja alkaa nauraa oikein "hohottamalla". Aika erikoinen tapa. Yrittääkö ilmaista, että sanoi asian vain läpällä?
Vierailija kirjoitti:
Mirella vaikuttaa ilkeältä, mutta toisaalta Joonatan on tosi raskas. Miten se voi olla niin ihmeissään että miksi hänen kanssa ei syttynyt kipinää ja toisen kanssa syttyi??? Ihan kun sillä olisi vaan oikeus johonkin naiseen koska itse ihastui??? Mutta Mirella vaikuttaa ilkeältä, ehkä siksi kun nauraa kihertää koko ajan, niin kaikki vaikuttaa piikittelyltä.
Vaikuttaa ilkeältä, koska nauraa koko ajan?! Kummallisia päätelmiä jotkut yksilöt näköjään toisistaan tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Mirella sanoo jotain, sitten pitää pienen tauon, avaa suunsa ja alkaa nauraa oikein "hohottamalla". Aika erikoinen tapa. Yrittääkö ilmaista, että sanoi asian vain läpällä?
Miksi jankutat tuota jatkuvasti, olet aika erikoinen tapaus, palstahullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat tuota jatkuvasti, olet aika erikoinen tapaus, palstahullu.
Ok, totta. Sanon nyt sitten positiivista hänestä välillä. Hänellä on tosi nätit hampaat ja nätti on koko nainen. Kaikin puolin viehättävä ulkomuoto.
Christiiina kirjoitti:
Mun Kuopiossa asuva kaveri kertoi, että hän oli muutama päivä sitten nähnyt Terhin Kuopion keskustassa. Onkohan hän muuttanut sinne vai ihan vaan käymässä?
Hän asuu Kuopiossa
Kiusallista, että pitää viikkotolkulla jaksaa ihmistä, jonka on muutaman viestin jälkeen halunnut tavata. Tosielämässä olisivat käyneet drinkeillä, kahvilla tms, eivätkä enää koskaan tavanneet. Mulle tuli tunne, ettei Mirella olisi normaalisti ollut kiinnostunut Akistakaan, mutta Joonatanin jälkeen Aki tuntui paremmin sopivalta ja vain siksi hän oli innostunut. Tuolla varmaan menee ihan "sekaisin", ei osaa arvioida normaalisti. Tuliko teille muille sama fiilis? Mirellalle sopisi ihan toisenlainen mies.
Plussajaksosta 10
Tykkäsin Sannasta tässä jaksossa tosi paljon, vaikka hän on aiemmin jäänyt aika etäiseksi ja kylmäksi. Mutta nyt hänellä oli kerrassaan loistavia kommentteja Petrin ja Sallan toiminnasta ja sen taustasta! :D Mahtavaa kun he Jarin kanssa analysoivat tuota uutta "paria" sohvilla.
Salla tuskin jaksaa olla pitkään tylsähkön oloisesta Petristä kiinnostunut, mutta huppelissa nyt on helppo flirttailla ja pussailla kun on nuori ja kaunis. Vaikka Petri on suht raamikas niin ei se pelkkä ulkonäkö pitkälle kanna. Ehkä Sallalla on jotain häikkää isäsuhteessaan (hakeutuminen vanhempien miesten ehkä turvallisena koettuun seuraan, huomionhakuinen käytös ja tietynlainen IG-presenssi voivat kieliä tästä), mene ja tiedä. Pidän kuitenkin Sallasta ja toivon hänelle hyvää.
Mirellan ja Nilsin juttu vahvisti sitä ajatustani, että M pitää miehen statusta tärkeänä, varmaan turvallisuushakuisuutta sielläkin. Ehkä hän kiinnostui Nilsistä juhlissa kun kävi ilmi että tämä on varakas? Valitsihan hän Joonataninkin sarjan alussa, vaikkei edes ymmärtänyt tämän käyttämää kieltä. Joonatan taas on turhankin kiinni Mirellassa, päästäisi nyt vain tästä irti ja toteaisi etteivät olisi hyvä mätsi olleetkaan. Ei tuollainen vanhassa ihastuksessa roikkuminen tee ihmisestä viehättävää etenkään kun eivät ole suhteessa olleet.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiinnostabaa tietää mistä nää kalustetut kämpät on. Mikä kiinteistösijoitus- tai huoneistovuokrafirma lähtenyt mukaan tällaiseen, kun aika kalliitakin kämppiä mukana. Maikkarin budjettihan on kuralla pahastikin, joten tuotantoyhtiöllä taitaa olla hyvä massitilanne.
Mun arvaus että ylikuumentuneen rakennusbuumin jäljiltä myymättömiä ylikalliita asuntoja. Sarja vaikuttaa pienen budjetin tekeleeltä, mutta verrattuna ETAan jossa puolet materiaalista kuvataan itse kännykällä ja majoitutaan koppeihin, niin tämä on jättituotanto.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista, että pitää viikkotolkulla jaksaa ihmistä, jonka on muutaman viestin jälkeen halunnut tavata. Tosielämässä olisivat käyneet drinkeillä, kahvilla tms, eivätkä enää koskaan tavanneet. Mulle tuli tunne, ettei Mirella olisi normaalisti ollut kiinnostunut Akistakaan, mutta Joonatanin jälkeen Aki tuntui paremmin sopivalta ja vain siksi hän oli innostunut. Tuolla varmaan menee ihan "sekaisin", ei osaa arvioida normaalisti. Tuliko teille muille sama fiilis? Mirellalle sopisi ihan toisenlainen mies.
No jospa niitä on ihan ohjeistettukin että näytelkää nyt jotain sutinaa edes, että edes jotain katsottavaa ohjelmassa olisi, ja sitä "kolmiodraamaa".
Mitä se Waltteri myy? Autoja? En osta häneltä mittään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ilkeältä, koska nauraa koko ajan?! Kummallisia päätelmiä jotkut yksilöt näköjään toisistaan tekevät.
Katos on tilanteita, joissa ei oo sopivaa nauraa ja tilanteita joissa on.
Eilistä jaksoa katsoessa ahdisti Samin olotila kun daamit yhdessä tykitti hänen käytöksestään, Christiina oikein kysyi Terhin mielipidettä ja sieltähän löytyi. Ajatelkaas jos asetelma olisi ollut toisinpäin, kaksi miestä arvostelee naisen käytöstä. Eihän Samin käytös mitään mallikelpoista ole, useamman päivän Terhin pommituksen jälkeen kyllä ymmärtää pakokauhun että taasko tää alkaa. Tuossahan oli vielä aamu ja kumpikin naisista tiesi että Sami haluaa herätä ja juoda aamukahvinsa rauhassa.