Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
4801/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki Christiiinalla on ollut tapana trollasta kirjoittamalla capseilla HEI TSEKATKAA TÄÄ oman, tympeän kommenttinsa ylle. Daijua.

Oon kiinnittänyt samaan huomiota - tosi noloa.

Vierailija
4802/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Terhistä vielä kuullaan

Olisi todella piristävä poikkeus johonkin tv-produktioon. Terhille oma show.

"Kun minä oon tämmönen karjalainen ja myö puhuttaan suoraan, niin iliman sarvia ja hamppaita kyssyisin sinulta nyt, ja kerropa ihan rehellisesti, jotta"... 

Mahtaa Terhillä veri kiehua useastikin Kuopiossa asuessaan. Savolaisten avatessa suunsa vastuu tunnetusti siirtyy kuulijalle.

Niin, olen itse alun perin Kuopiosta ja toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu), joten en nyt ihan allekirjoita tätä. Olen asunut nyt useita vuosia Turussa, ja en kyllä ole ikinä tavannut tällaisia ihmisiä. En ole vielä löytänyt keinoa ja tapoja, mitkä olisivat hyvät ja kelpaisivat. 

Täällä puhutaan nimenomaan selän takana ja jokainen haluaa olla pomo. Mielettömän itsekkäitä ihmisiä. Jokunen kiva eksynyt joukkoon, ja ovat samaa mieltä kanssani. Niin pinnallista ja heti sut laitetaan johonkin arvoasteikkoon. Minä, savolaiskarjalainen, pidän kaikkia saman arvoisina ja tosiaan päsmäröinti ei ole mun juttu. Puolensa täytyy silti jokaisen pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun minä oon tämmönen karjalainen ja myö puhuttaan suoraan, niin iliman sarvia ja hamppaita kyssyisin sinulta nyt, ja kerropa ihan rehellisesti, jotta"... 

Mahtaa Terhillä veri kiehua useastikin Kuopiossa asuessaan. Savolaisten avatessa suunsa vastuu tunnetusti siirtyy kuulijalle.

Niin, olen itse alun perin Kuopiosta ja toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu), joten en nyt ihan allekirjoita tätä. Olen asunut nyt useita vuosia Turussa, ja en kyllä ole ikinä tavannut tällaisia ihmisiä. En ole vielä löytänyt keinoa ja tapoja, mitkä olisivat hyvät ja kelpa

No Turku on ihan oma juttu

Vierailija
4804/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen itse alun perin Kuopiosta ja toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu), joten en nyt ihan allekirjoita tätä. Olen asunut nyt useita vuosia Turussa, ja en kyllä ole ikinä tavannut tällaisia ihmisiä. En ole vielä löytänyt keinoa ja tapoja, mitkä olisivat hyvät ja kelpa

Et tule toimeen kenenkään kanssa? Löytyisiköhän yhteinen nimittäjä peiliin katsomalla?

Vierailija
4805/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu)" - siis hetkonen, oletko naimisissa isältäsi perityn karjalaisen kanssa? Onko tässä joku sairas insestikuvio vai muuten vaan järjestetty avioliitto? Tiesin kyllä, että savolaiset on kieroja, mutta jotain rajaa nyt sentään

Vierailija
4806/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät kaikkia samanarvoisina - paitsi turkulaisia? Sädekehäsi suorastaan sokaisee minut.

Vierailija
4807/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella ja Joonatan ei ole fb kavereita

On tullut täällä jo esille,ettei M ja A ole kenenkään kavereita.

Onpas. Mirella ja Terhi on kavereita

Vierailija
4808/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole.

Vierailija
4809/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetikö ne kolmiolääkkeitä baarissa vai mikä se kolmiodraama oli?

Vierailija
4810/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella ja Joonatan ei ole fb kavereita

On tullut täällä jo esille,ettei M ja A ole kenenkään kavereita.

Onpas. Mirella ja Terhi on kavereita

Terhin kaverilista on yksityinen, ei siis julkinen, joten et voi tietää tätä.

Vierailija
4811/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Mirella ja Joonatan viestittelivät niin tuli varmaan ilmi että Joonatan on kaupunkilainen. Miksi Mirella valitsi hänet jos oli oikeasti erä Jorma hakusessa? Jotenkin aina Joonatanin kuullessa Mirella korostaa kuinka ihanaa on kun Aki liikkuu luonnossa, sytyttää tulet saunaan ja hiihtolenkkeilee koirien kanssa. Ihan kuin korostaakseen että ne on asioita joita Joonatan ei pääkaupungissa asuvana tee. Turhaa vertailua josta toinen pahoittaa mielensä. Riittäisi varmaan että sanoo sen Akille. Menisi kehu oikeaa osoitteeseen ilman että tarvitsee hieroa suolaa toisen haavoihin samalla.

Vierailija
4812/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" "Toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu)" - siis hetkonen, oletko naimisissa isältäsi perityn karjalaisen kanssa? Onko tässä joku sairas insestikuvio vai muuten vaan järjestetty avioliitto? Tiesin kyllä, että savolaiset on kieroja, mutta jotain rajaa nyt sentään"

Tulet dissaamaan savolaisia kieroudestaja samaan hengenvetoon saivartelet aivan järjettömän typerällä tavalla. Taidat olla Satakunnasta?

Vierailija
4813/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muuten että Joonatan oli viimeiseen kokoontumiseen vaihtanut oman korvakorunsa takaisin. Kuka ensitreffien jälkeen ostaa toiselle uuden korviksen kun ei pidä toisen alkuperäisestä tyylistä? Ärsyttävää että heti alkoi muokata toista mieleisekseen. Mihinköhän muutoksiin Aki parka joutuu sopeutumaan? Pystyikö esim. vaikuttamaan siihen missä asuvat kun tuntui siltä että on melkoista sopeutumista Etelä-Pohjanmaalle. Olisiko voineet muuttaa sinne missä Aki asui vai oliko hänellä mitään sananvaltaa?

Vierailija
4814/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Mirella ja Joonatan viestittelivät niin tuli varmaan ilmi että Joonatan on kaupunkilainen. Miksi Mirella valitsi hänet jos oli oikeasti erä Jorma hakusessa? Jotenkin aina Joonatanin kuullessa Mirella korostaa kuinka ihanaa on kun Aki liikkuu luonnossa, sytyttää tulet saunaan ja hiihtolenkkeilee koirien kanssa. Ihan kuin korostaakseen että ne on asioita joita Joonatan ei pääkaupungissa asuvana tee. Turhaa vertailua josta toinen pahoittaa mielensä. Riittäisi varmaan että sanoo sen Akille. Menisi kehu oikeaa osoitteeseen ilman että tarvitsee hieroa suolaa toisen haavoihin samalla.

Ei tuo Joonatan niin kovin kaupunkilainen ole. Taisi olla jostain uusmaalaisesta kehyskunnasta oleva umpikepulainen.

Vierailija
4815/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi terhi laittoi ig yksityiseksi? Haluaako seuraajia vai kuinka

Vierailija
4816/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla on vyötärö paikallaan ja kurveja sen verran että miehet huomaa. Hymyä myös mistä miehet tykkää 

Sallassa on sellaista tanssijan notkeutta ja sulavuutta liikkeissä ja käsillä elehtiminenkin on just kuin tanssijalla. Hän on supernaisellinen. Ulkoinen olemus on paljon enemmän kuin "hoikka tai pullukka". Pullukka voi olla erittäin seksikäs, jos on viehkeä ja notkea. Ei se ole niin yksiviivaista. Ettekö oikeasti huomaa eroa?  Huomasin jopa naisena heti Sallan supernaisellisuuden. 

Vääntelehtii outoihin asentoihin, kun yrittää kompensoida puuttuvia kurvejaan ja muotojaan ja herättää miehissä huomiota. Sama käsieleiden kanssa, yrittää eleillä ottaa enemmän tilaa (ihan konkreettisesti) itselleen, jotta tavallisen näköisenä hukkapätkänä tulisi nähdyksi.

Tosin kun katsoo Fb:sta vanhoja kuvia, niin aika tuhdissa kunnossa ollut vielä hetki sitten. Valmistunut näemmä amk:sta. Kertoi opiskelevansa psykologiaa, ehkä avoimessa yliopistossa?

Vierailija
4817/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen itse alun perin Kuopiosta ja toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu), joten en nyt ihan allekirjoita tätä. Olen asunut nyt useita vuosia Turussa, ja en kyllä ole ikinä tavannut tällaisia ihmisiä. En ole vielä löytän

Tämähän on hauskaa sanailua 🤣

T. Savolainen kieroliero

Vierailija
4818/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, miksi Mirella nyt vikassa jaksossa oli silleen kevyesti että "no ei oo vakavaa jos kaks sinkkua on saattaneet suudella" (liittyen Nils caseen) mutta silloin aiemmin veti jäätävät itkupotkuraivarit ja uhriutui? Miksi teki niin jos ei oo vakavaa? Taitaa olla melkoinen teeskentelijä. 

Vierailija
4819/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.

Vierailija
4820/4992 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vääntelehtii outoihin asentoihin, kun yrittää kompensoida puuttuvia kurvejaan ja muotojaan ja herättää miehissä huomiota. Sama käsieleiden kanssa, yrittää eleillä ottaa enemmän tilaa (ihan konkreettisesti) itselleen, jotta tavallisen näköisenä hukkapätkänä tulisi nähdyksi.

Tosin kun katsoo Fb:sta vanhoja kuvia, niin aika tuhdissa kunnossa ollut vielä hetki sitten. Valmistunut näemmä amk:sta. Kertoi opiskelevansa psykologiaa, ehkä avoimessa yliopistossa?"

Oho, totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme