Opiskelu ja viina
Miksi opiskelijoiden sekä opiskelijanmielisten keskuudessa niin ylenpalttisesti glorifioidaan viinanjuontia?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijoilla on Viikon Vappu.
Viikon ajan joka päivä viinaa.
Miten opiskelijoiden terveys kestää.
Nuorena jaksaa.
Sitäpaitsi nuoret nykyään ryyppäävät paljon vähemmän kuin ennen.
Olisi kivaa olla opiskelijana. Ryyppäisi vaan kaikki viikonloput ja heräisi pirteänä.
Eniten alkoholia käyttävät kylläkin keski-ikäiset, eivät opiskelijat, jotka ovat yleensä nuoria. Ihan tilastollista faktaa.
Tänään nähty Alkon kassalla blondi babykasvoinen opiskelijaneito (potkupuvussaan) ostamassa pulsujen tavaraa.
Eli Jallua ja koskenkorvaa.
Maksa ja haima kiittää ja kumartaa teille akateemiset ja tulevat jälkipolvet kehitysvammoineen
Opiskelijat on muutenkin köyhiä. Paitsi silloin kun pitää viinaa juoda, niin silloin löytyy kyllä rahaa yllättäen
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat on muutenkin köyhiä. Paitsi silloin kun pitää viinaa juoda, niin silloin löytyy kyllä rahaa yllättäen
Tätä olen ihmetellyt myös.
Viinaa juomalla saa seksiä. Jos ei juo viinaa ei mies tutustu naisiin eikä mies saa seksiä. Opiskelu aikana pidettiin bileitä ja käytiin baareissa jotta tutustui naisiin ja sai seksiä.
Tästä Wappu woi jatkuu, heitä kossuu ja jalluu, tänään mennään baarii, hypnöösii ja tanssii.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se menee niin, että porukassa on muutama pappa betalar, jotka tarjoavat koko porukalle sosiaalisen arvostuksen vuoksi ja siksi, että on kivaa kun kaikki ovat nousuissa. Minä olen yksi tuollainen ja onhan se surkea puistossa katsoa, kun joillain budjetti on riittänyt kahteen lidl-olueen.
Tänään on pääpäivä ottaa viinaaa.
Kukas muistaa sen Opiskelijabileleikin missä otetaan ensin tiukkaa shottii tiukkaa viinaa ja sit pyöritään kepin ympärillä 10 kiekkaa.
Tää on lestii flestii mä dokaan sitä VIINAA. Vähän jäissä - ikuinen Wappu.
Aamuun asti ja aamul jatquu vappu. Vähän jäissä - Ikuinen Wappu..
Join opiskeluaikana viinaa niin paljon että valmistuminen viivästyi yli vuodella. Sen jälkeen en edes työllistynyt alalle, koska hoksasin etten ymmärrä asiasta hölkäsen pöläystä.
Opiskelijoilla on Viikon Vappu.
Viikon ajan joka päivä viinaa.
Miten opiskelijoiden terveys kestää.