Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
401/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla tekee meikillä sen kauneuden. Aivan taviksen  näköinen ilman meikkiä. Mirella taas on nätti jo ilman meikkiä. 

Mun silmään nää kaikki viisi naista ovat hyvännäköisiä. Ei ainakaan ulkonäöstä jää kiinni, jos ei mätsää.

Vierailija
402/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samia täällä on paljon mollattu mutta miettikääpä omaa reaktiotanne vastaavassa tilanteessa. Treffeille kovat odotukset ja sitten saapuukin pyöreähkö kovasti meikattu blondi joka puskee lähelle ja alkaa tenttaamaan ja arvostelemaan, mitä mieltä olet minusta ja mikset katso silmiin jne.. ja tuon kanssa pitäisi neljä viikkoa asua. Toisin päin Terhi odotti extroverttiä joka ihastuisi heti, olisi kohtelias, pitäisi häntä viehättävänä ja kipinät sinkoilisi. Saikin vastahakoisen mörököllin joka yrittää sanoa jottei synkkaa mutta sisukas Terhi ei anna periksi. Mulla ei pokka pitäisi tuossa tilanteessa, oisin varmaan yhtä tyly kuin Sami ja yrittäisin sanoa ettei tämä onnistu, harvalla onnistuu suoraan sanoa että ole nyt hiljaa, et oo yhtään mun tyyppiä tai luetella kaikki ärsytyskohteen. Olisi kiva nähdä suoraa lähetystä big brotherin tyyliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla mukana ohjelmassa, koska haluaa julkisuutta. Onhan se ihan selvää, että parisuhdetta hän ei ole ohjelmasta tullut hakemaan.

Sallalle joku vanhempi varakas mies joka ostelee hänelle luksusta. Tavallinen mies ei hänelle kelpaa. 

Vierailija
404/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatanin aiempi korvakoru oli minusta kiva ja ihan hienostunut :D Tuo lahjaksi saatu taas on ihmeellinen musta möntti, joka näkyy liian selvästi vaaleaa ihoa vasten. Tulee mieleen ne rumat venytyskorut.

Vierailija
405/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat tyypit ovat Aku ja Joonatan, Aku fiksu ja hauska, Joonatan eläinrakas ja hiton lutunen tyyppi, tuleva keskustalainen poliitikko.

Eläinrakas ja keskustalainen politiikko ei oikein mene yks yhteen :DD

Miksi ei, ei kait eläinrakkaus ole siitä kiinni, minkä puolueen jäsen on?

No ei eläinrakkaat yleensä kannata eläinten kid_uttamista.

Vierailija
406/4992 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä huomio. etenkin toi että naureskelee miehelle porukassa tollai ni kukaan mies ei tykkää tollasesta alentavasta kohtelusta, monet naiset alkaa kohdella suomessa miestä niinkuin lasta. ties mistä justiina asenteesta johtuu että mies ei saa olla mies

Oi kyllä tykkää, tuo alistumis-/nöyryyttämisfetissi on miehillä yllättävän yleinen.. :D  tänkin ohjelman osallistujista tiedän yhdellä olevan :DD

Vierailija
407/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sallalle sopisi varmaan joku hänen vastineensa eli klassisen komea ja liikunnallinen, mutta vähän erikoinen ja vanhanaikainen mies, mutta sellaiset taitaa olla Suomessa vähissä joten ihmekös että hänkin on vain sinkkuna. Tavisten on helpompi löytää joku.-

Sallahan on nimenomaan tavis. Eli siinäpä se ongelma onkin, kuvittelee olevansa jotain parempaa kuin tavikset. Koko olemus on niin harkittu ja teennäinen. 

Vierailija
408/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään Sallasta. Enkä mä häntä nyt ihan tavallisena pulliaisena pidä, olen saanut käsityksen, että tavallinen perhe elämä ei häntä kiinnosta.

Mutta hän on kuitenkin aito, oma itsensä. Hän tykkää kaunistautua, ei siinä mitään pahaa ole. Olisi mielenkiintoista nähdä häntä töissä. Mitenköhän tukee ja neuvoo potilaitaan. Missäköhän hän on töissä? Kuitenkin psykiatrinen sairaanhoitaja?

Miehistä "paras" on Joonatan. Kiva ja komea.

Vierailija
409/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään Sallasta. Enkä mä häntä nyt ihan tavallisena pulliaisena pidä, olen saanut käsityksen, että tavallinen perhe elämä ei häntä kiinnosta.

Mutta hän on kuitenkin aito, oma itsensä. Hän tykkää kaunistautua, ei siinä mitään pahaa ole. Olisi mielenkiintoista nähdä häntä töissä. Mitenköhän tukee ja neuvoo potilaitaan. Missäköhän hän on töissä? Kuitenkin psykiatrinen sairaanhoitaja?

Miehistä "paras" on Joonatan. Kiva ja komea.

Minä tykkään myös. Hänessä on karismaa ja säteilyä. Sitä ei voi teeskennellä.

Vierailija
410/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka hiton jaksossa Terhi puhuu silmiin katsomisesta. Täytyy sanoa itse ahdistuisin kuin saisi kuulla koko ajan samasta asiasta. Ei se hyödytä mitään vaikka kuinka sanoisit siitä toiselle. Hitto pitikö taas sanoa siitä, kun oli takana ne ryhmätapaaminen. 

Minä kyllä sanoisin jo suoraan ettei sun naamaa pysty katselemaan. En ymmärrä ettei toinen itse tajua jo sen ehkä olevan syynä ja lopeta jankkaamista.

Ihme ettei Sami ole jo möläyttänyt jos käytös kuitenkin jo mielenosoittavaa.

Vierailija
411/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin Terhin puolella ja ymmärrän häntä todella hyvin. En tunne Terhiä enkä ole hän. Oikein viehättävä ja ystävällinen ihminen on mielestäni. :)

Ymmärtäisitköhän sen jälkeen kun asuisit pari viikkoa hänen kanssaan?  Ei viehättävyys ja ystävällisyys riitä jos heti alkaa tenttaamaan ja arvostelemaan treffikumppania.

Ohis kommentoi..Minusta Terhi vaikuttaa ihanalta ihmiseltä, jolla on aurinkoinen luonne. Olisipa minulla tuollainen ystävä kuin Terhi on ja sanon tämän aidosti ja pelkkänä positiivisena kommenttina, koska minäkin ymmärrän hänen kommunikointitapaansa enkä kokisi sitä mitenkään hyökkäävänä.

Minä en voisi kuunnella yhtään, enkä varmaan katselisi silmiinkään.

Vierailija
412/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin katselu toki tärkeätä , kun keskustellaan. Sitten taas et voi siitä huomauttaa joka kerta toiselle. Pahentaa vaan tilannetta. Itse ainakin , kun sohvalta seuraa ohjelmaa ajattelen älä taas sano samasta asiasta toiselle. Seuraavassa jaksossa jännitystä. Paikalle tulee varmaan se toinen treffi ehdokas. Ottaako sen ja vanha lähtee pihalle. 

Vierailija
413/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä huomasin että en minäkään pystynyt katsomaan Terhiä kun hän kommentoi kameralle tapahtumia. Joku siinä on. 

Vierailija
414/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmiin katselu toki tärkeätä , kun keskustellaan. Sitten taas et voi siitä huomauttaa joka kerta toiselle. Pahentaa vaan tilannetta. Itse ainakin , kun sohvalta seuraa ohjelmaa ajattelen älä taas sano samasta asiasta toiselle. Seuraavassa jaksossa jännitystä. Paikalle tulee varmaan se toinen treffi ehdokas. Ottaako sen ja vanha lähtee pihalle. 

Niinhän siinä käy.

Vierailija
415/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on Lieksassa asunut

Tämä kyllä selittää tuon todella leveän murteen, mietin että pakosti hän on lähtöisin jostain muualta kuin Kuopiosta. 

Pohjois-Karjalan sisälläkin on murre eroja, Joensuun seudulla harvemmat puhuvat noin leveää murretta kuin Terhi.

Ja tuohon Terhin ikään.. miten ihmeessä 29-vuotias näyttää yli nelikymppiseltä..? Veikkasin hänen olevan hyvin lähelle omaa ikääni, olen 46v

Vierailija
416/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Terhin käytös alkaa vaikuttaa jo painostukselta ja manipuloinnilta. Ei varmaan tarkota sitä niin mutta se vaikutelma tulee. Se taas saa Samin vaan entistä enemmän vetäytymään kuoreensa. 

Vierailija
417/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on Lieksassa asunut

Tämä kyllä selittää tuon todella leveän murteen, mietin että pakosti hän on lähtöisin jostain muualta kuin Kuopiosta. 

Pohjois-Karjalan sisälläkin on murre eroja, Joensuun seudulla harvemmat puhuvat noin leveää murretta kuin Terhi.

Ja tuohon Terhin ikään.. miten ihmeessä 29-vuotias näyttää yli nelikymppiseltä..? Veikkasin hänen olevan hyvin lähelle omaa ikääni, olen 46v

Emmeköhän me kaikki 45+ naiset kuvittele, että olemme nuoremman näköisiä kuin mitä oikeasti olemme. Muiden silmissä olemme vanhoja harppuja, mutta itse emme vanhenemistamme huomaa.

Vierailija
418/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on Lieksassa asunut

Emmeköhän me kaikki 45+ naiset kuvittele, että olemme nuoremman näköisiä kuin mitä oikeasti olemme. Muiden silmissä olemme vanhoja harppuja, mutta itse emme vanhenemistamme huomaa.

Hah! En itse 45+ kuvittele näyttäväni yhtään nuoremmalta, päinvastoin.  Näen kyllä itseni ihan realistisesti peilistä.

Vierailija
419/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna oli erikoinen, kun arvosteli keskustelua liian kevyeksi small talkiksi, mutta heti seuraavaksi näytettiin miten hän itse kommentoi säätä ym. Mikä olisi estänyt häntä itse viemään keskustelua syvemmäksi? 

Terhi. Näkee kyllä ammatin siitä käytöksestä. On varmasti hyvä vanhusten kanssa, voin kuvitella että jututtaa paljon ja tuo iloa. Mutta tuohon ammattiin kuuluu myös suoraan puhuminen suolen toiminnasta ja ihan mistä vaan ja se suoruus on tainnut karata työn ulkopuolellekin. Mutta olen Terhin puolella, Sami ei osaa käyttäytyä. 

Vierailija
420/4992 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on Lieksassa asunut

Vaalennettu hapero tukka, aivan liikaa raskaita meikki- ja peitevoiteita, hieman ylipainoa... Näyttäisi todennäköisesti freesimmältä paljon kevyemmällä maskilla, terveillä ja kiiltävillä hiuksilla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän