Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks Terhin ulkonäköä täällä ruoditaan. Miks naisen pitäis aina näyttää nuoremmalta kuin on? Mitä pahaa on jos näyttää vanhemmalta? Hänen tyylinsä on 2000 lukua, mitä pahaa siinä on? Pitäisikö hänen pukeutua kuin jokainen tusina tyllerö naama täynnä täytteitä että ei vaan vanhemmalta näytä?
Tämä! Todella junttimaista arvostella kenenkään ulkonäköä.
Sami perusteli, ettei Terhi ole tämän tyyppiä kun on nahkatakki ja meikkiä. Jos olisi ollut nuorempi ja kauniimpi nainen niin tuskimpa olisi nahkatakki ja meikki haitannut. Käytös muuttui saman tien kuin näki Terhin. Miksi lähteä ohjelmaan jos on niin tarkat ulkonäkökriteerit. Enkä tällä kommentilla tarkoita, että Terhi olisi mitenkään ruma, mutta Sami selvästi toivoi muuta.
Naisten ulkonäölle on kauheat vaatimukset. Rasittavaa, miten meitä painostetaan näyttämään aina hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Sami perusteli, ettei Terhi ole tämän tyyppiä kun on nahkatakki ja meikkiä. Jos olisi ollut nuorempi ja kauniimpi nainen niin tuskimpa olisi nahkatakki ja meikki haitannut. Käytös muuttui saman tien kuin näki Terhin. Miksi lähteä ohjelmaan jos on niin tarkat ulkonäkökriteerit. Enkä tällä kommentilla tarkoita, että Terhi olisi mitenkään ruma, mutta Sami selvästi toivoi muuta.
Ymmärtäisin tuon kritiikin, jos Sami olisi "hylännyt" kymmenen eri naista. Yhden "hylätyn" naisen otannalla ei todellakaan voi vielä kysyä, että "Miksi lähteä ohjelmaan jos on niin tarkat ulkonäkökriteerit". Jokaisella ihmisellä on oikeus pitää jonkinlaiset ulkonäkökriteerit, ja melkein jokaisella ihmisellä sellaiset varmaan ovatkin. Eri asia sitten, pitääkö olla ihan noin tyly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tuon kritiikin, jos Sami olisi "hylännyt" kymmenen eri naista. Yhden "hylätyn" naisen otannalla ei todellakaan voi vielä kysyä, että "Miksi lähteä ohjelmaan jos on niin tarkat ulkonäkökriteerit". Jokaisella ihmisellä on oikeus pitää jonkinlaiset ulkonäkökriteerit, ja melkein jokaisella ihmisellä sellaiset varmaan ovatkin. Eri asia sitten, pitääkö olla ihan noin tyly.
Tuskin ulkonäkö oli ainut syy "hylkäykseen". Käytös oli oli myös osasyynä, Terhi kävi heti päälle kuin yleinen syyttäjä, mitä tykkäät ulkonäöstä, katso silmiin jne.. ei noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ulkonäkö oli ainut syy "hylkäykseen
Kyllä, terhin käytös todella moukkamaista alusta alkaen...kunnon pirttihirmulta vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo mies kuka ei katso silmiin, välttelee koko ajan. Katsoin kun joi kahvia, ensin silmät laski alas kun hörppäsi kahvia sulki silmät ja kun nielaisi katsoi kattoon. Mikähän tommoinen ongelma on. Muutenkin todella outo käytös hänellä.
Se on se ongelma, mikä syntyy, kun panettaa aivan saatanasti, mutta on aivan äärimmäisen epäviehkeä naikkonen edessä.
Tämä. Sami ei edes pysty katsomaan ko. eukkoa, koska ei selvästikään edes siedä häntä ja haluaisi vaan liueta paikalta..
Näistä osallistujista varmasti ainakin Mirellan voi kuvitella hakeneen myös Ensitreffit alttarilla-ohjelmaan. Jos on hakenut esim. uusimmalle kaudelle niin olisi sopinut Matin puolisoksi. Sinällään tämähän on oikeastaan parempi ja halpompi versio Ensitreffit alttarilla-ohjelmasta. Asumista yhdessä kokeillaan ja tosissaan pitäisi olla, mutta naimisiin ei pakoteta heti alussa vieraan kanssa menemään.
Ihmetyttää kuitenkin, mikä pakkomielle tuotannossa oli saada Sami yhteen av-mamman tyyppiä olevan lähihoitajan kanssa. Tietyt stereotypiat ne vain valitettavasti osuvat oikeaan.
Ulkonäköä ei saa moittia ? No mites käyttäytyminen. Muut treffikumppanit osasi treffeillä olla fiksusti paitsi Terhi. Terhi minä minä huomaatko minut. Katso silmiin. Miten tuossa tilanteessa mies osaa olla rennosti. Hyvä , että ei pudonnut jakkaralta Sami , kun alkoi tenttaus.
Muuttaako asuntoihin joku kolmaskin tyyppi? Onko joku katsonut ulkomaista versiota?
Uusi jakso :
Mitäköhän uuttaa tai jännitystä tässä jaksossa oli? Mainostettiin niin , että jännitystä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi jakso :
Mitäköhän uuttaa tai jännitystä tässä jaksossa oli? Mainostettiin niin , että jännitystä tulossa.
Ei yhtikäs mitään. Täysin harhaanjohtavaa mainontaa. Oli aivan mitäänsanomaton turhanpäiväinen täytejakso, jossa pelattiin vähän frisbeegolfia, käytiin keilaamassa, tanssittiin sambaa ja harrastettiin akrobatiaa.
Olisiko Sami sopinut Riialle? Ainakin puolisoksi olisi valikoitunut joku muu kuin stereotyyppinen av-mamma lähihoitaja ja yhteinen kiinnostuksen kohde ja harrastus frisbeegolfkin olisi ollut.
Petri pitää parikymppisistä naisista siksi, koska heillä on samanlainen ajatusmaailma kuin hänellä. Ei nyt kuulemma tarvitse ihan huippumalli olla, mutta kuitenkin... Petri luulee itsestään kyllä liikoja, voi miesparka.
Mitähän Mirellan ja Jonatain välillä oikein on tapahtunut, kun Mirella puhuu Jonatanista niin loukkaavasti?? Sanoi että Samban tanssiminen Jonatanin kanssa oli samanlaista kuin tanssiminen jonkun papparaisen kanssa Seinäjoen Tangomarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Sami sopinut Riialle? Ainakin puolisoksi olisi valikoitunut joku muu kuin stereotyyppinen av-mamma lähihoitaja ja yhteinen kiinnostuksen kohde ja harrastus frisbeegolfkin olisi ollut.
Voi olla, että Sami olisi ollut innoissaan Riiasta, mutta Riia tuskin Samista.
No siis onhan toi Joonatan just näitä niiiiin friend zonelle jääviä tapauksia. Vaikka periaatteessa raamit kohdillaan, niin habitus niin vetovoimaton ja just no nössö ja papparainen.
Luonne varmaan 10, mutta vetovoima ja seksikkyys 0.
Mutta eivätkö nuo frisbeegolfin piirit ole aika pienet? Ehkä Riia ja Sami tietävät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän te kirjoittelijat sanoisitte MINUN ulkoisesta olemuksestani. Täällä kun teilataan Terhin habitus sillä perusteella, että hän on kuin 2000-luvulta. Minä olen kuin 1960-70-luvun taitteesta. Olin sellainen pikku-hippi mitä tulee pukeutumiseen ja hiustyyliini. Olen 60+ (ja reippaasti). Minulla on samanlainen kampaus kuin ollessani teini-ikäinen, ja samanlaiset vaatteet kuin silloin (farkut ja tunika). Ja viime kesänä minulla oli ylläni samoja vaatteita, joita käytin 50 vuotta sitten. Ei ole kukaan vielä tullut suoraan sanomaan, että tuo ei käy. Käyttämäni vaatteet eivät ole mitään paljastavia tai ihoa "nuolevia", joten sopinee tällaisen vanhan harpun ylle kun olen yhtä hoikka kuin silloin "parhaimpina" vuosinani.
NO mene johkin sinkkuohjelmaan määkimään ja tule sitten lukemaan, mitä kirjoitetaan.
Jos et huomannut, että tämä on tuon ko. ohjelman analysointia. Ei kiinnosta sinun tyylisi tässä nyt pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti toi kommentti, Samilla oli itselläänkin nahkatakki päällä tuossa jaksossa.
Leikattu tai ei, niin mä kyllä ahdistuisin tuollaisesta ihmisestä kuin Terhi. Tulee liian iholle ja on liian kovaääninen ja vaativa. Huh.