Oletko kipeänä nyt?
Kommentit (23)
Kurkku on karhea, vähän limaa pukkaa.
Adeno?
Mulla on perinteinen flunssa v
Tai sit ulkoilmassa on jotain myrkkyä🤯🤯🤯
Käyn ulkona ja olen kipeä. Aivastelen.
Vierailija kirjoitti:
0 piikkiä 0 nuhaa.
Miten sä voisit sairastua kun et edes tapaa ihmisiä?
Olen, poikani on armeijassa ja sairaana ja oli viikonloppu vapaalla kotona niin sain häneltä tartunnan, mahdollisesti adenoviruksen. Meillä oli myös vieraita lauantaina ja hekin saivat tartunnan.
Lievä korona oli viime viikolla, tein etänä hommia.
Vastaile edelleen puppe itsellesi ..
Vierailija kirjoitti:
Vastaile edelleen puppe itsellesi ..
Tuliko nyt väärään ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Tai sit ulkoilmassa on jotain myrkkyä🤯🤯🤯
Täällä on sisäilmassa myrkkyä, heräsin siihen 4.30! Vieläkin tuntuu.
On ollut vähän kaikennäköisiä flunssia koko kesän, keuhkokuumeen jälkeen kerännyt kaikki mahdolliset virukset 🤕
Olen ollut jo monta viikkoa flunssassa.
Kurkku vähän karhea, flunssa. Lapsella oli kuumetta ja vielä on flunssaa, mutta ei kurkku karhea tai kipeä ole ollut.
Neljäs viikko koronan jäljiltä, räkää riittää keuhkoissa.
2 viikkoa koronassa, lopultakin tuntuu että olen taas terve
Vierailija kirjoitti:
Koronassa.
Sama täälä. Nenä vuotaa solkenaan ja kuumeinen olo.
Lievää lämpöilyä, välillä hikoilen kuin pieni porsas ja sitten tulee vilunväreet. En tiedä että olenko tulossa kipeäksi vai johtuuko nämä oireet myös siitä kun laskin mielialalääkkeen annosta ja keho reagoi siihen.
En onneksi. Viimeksi olin kipeänä joulukuussa, kun sairastuin ensimmäistä kertaa koronaan. Olin neljä päivää 39 asteen kuumeessa. Lisäksi oli nivelkipua, päänsärkyä ja makuaistin vääristymiä, muttei juuri muita oireita.
En onneksi. Viimeksi olin kipeänä joulukuussa, kun sairastuin ensimmäistä kertaa koronaan. Olin neljä päivää 39 asteen kuumeessa. Lisäksi oli nivelkipua, päänsärkyä ja makuaistin vääristymiä, muttei juuri muita oireita.
Sama