Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja huussi 2024 official

Vierailija
05.03.2024 |

Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.

Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.

Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.

Kommentit (744)

Vierailija
581/744 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällöttävä

ajatus, lillua jossakin saavissa useiden muiden ihmisten kassa. 

Tässä olen katsonut huvila ja huussia, vaikkei ole pyydettykään, niin se palju sinne väännetään.

Jos itse olisin ohjelmassa kieltäisin, minulle ei paljua.

Mistä tiedät, että jollekin on laitettu väkisin palju. Paula ainakin toivoi paljua ja sai sitä mitä tilasi.

Vierailija
582/744 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrrrävikainen rrrremppamies on niin rrrasittava, että pakko laittaa aina äänettömälle kun ilmestyy ruutuun.  Samoin anni, miten se tunteekin aina kaikki ja on niin iiiihanaaa!

MIKSI sitten katsot koko ohjelmaa!

Ihmisellä on vapaa tahto, laita se toosa kiinni tai vaihda kanavaa!

Niin helppoa!

En mä katso ohjelmia joissa en pidä ihmisistä, Diili, Suurmikälie, Putous, saavat diilata, suurmestaroida ja putoilla ihan iman mua.

EI OLE PAKKO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/744 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa kesäkolmiossa roboottiimuri, noissa neliöissä?

Vierailija
584/744 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrrrävikainen rrrremppamies on niin rrrasittava, että pakko laittaa aina äänettömälle kun ilmestyy ruutuun.  Samoin anni, miten se tunteekin aina kaikki ja on niin iiiihanaaa!

Onko sinulla tapana irvailla, jos ihmisellä.on puhevika? Tai joku muu fyysinen vika?

Miksi ylipäätään katsot ohjelmaa, jos kaikki on rasittavaa? Osaat varmaan suunnitella itse oman mökkipihasi?

Vierailija
585/744 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan Upea piha tuli grillikellari-jaksossa! Täydet 10/10 👍

Vierailija
586/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se grillikellari-osa pihasta rempattiin kyllä kauniiksi. Mutta muuten luonnontilassa olevasta pihasta tehtiin niin keinotekoinen tekonurmineen. Toisaalta ymmärrän, että nyt kulkeminen on turvallista ja helpompaa, mutta toisaalta minusta pihaa rempattiin aivan liikaa. Ohjelman alussa mökin tontti oli rauhan tyyssija, nyt kuin repäisty pihasuunnittelijan mainoksesta ja tunnelma oli tipotiessään muualta kuin grillikellarista ja sen edustalta.

Vierailija
587/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikellarin vanha takka oli paljon kauniimpi kuin uusi .

Vierailija
588/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillikellarin vanha takka oli paljon kauniimpi kuin uusi .

Minusta taas uusi takka on todella kaunis, ja siihen laitettiin käytännöllinen kynttilähylly, takka ja kynttilät näyttivät ihanilta uudessa korjatussa tilassa. Vanha takka oli kömpelösti tehty ja haljennut. Uuden takan kanssa tila on tilavamman oloinen ja "hengittää" paremmin.

Vierailija
589/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se grillikellari-osa pihasta rempattiin kyllä kauniiksi. Mutta muuten luonnontilassa olevasta pihasta tehtiin niin keinotekoinen tekonurmineen. Toisaalta ymmärrän, että nyt kulkeminen on turvallista ja helpompaa, mutta toisaalta minusta pihaa rempattiin aivan liikaa. Ohjelman alussa mökin tontti oli rauhan tyyssija, nyt kuin repäisty pihasuunnittelijan mainoksesta ja tunnelma oli tipotiessään muualta kuin grillikellarista ja sen edustalta.

Kuule joo, samaa ajattelin, tuli liian "hieno". Katosi se tunnelma.

Vierailija
590/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi kaikki valittaa juontajasta ja suunnittelijoista. Minä olen katsonut monta osaa päivässä, enkä malttanut lähteä ulos. Minusta noissa henkilöissä ei ole mitään vikaa. 

Mulle tuli sama ajatus mieleeni. EI OLE pakko katsoa jos ei pidä heistä.  Ohjelman voi katkaista ja vaihtaa kanavaa!

Joo ja katson tuloksen takia, en ihmisten!

Ihmiset varmaankin haluavat nähdä miten remontteja tehdään, millaisiin ratkaisuihin päädytään, saisiko ideoita omalle mökille tai kotiin jne. Ei minua itseänikään kauheasti innosta, että ohjelma-aikaa käytetään turhaan höpöttelyyn tai kahvitteluihin. 

Toinen asia; minua jotenkin ärsyttää tuo, että asukkaat viedään aina silmät sidottuina paikalle ja lasketaan vielä kuin lapset 1-2-3. Eikö asukkaat voi tulla omalle mökilleen ihan reilusti ja esim. katsella jo tullessaan, miltä muutos näyttää sisääntullessa jne, 

Vierailija
591/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ilkeitä ihmisiä maailma täynnä. Ketjun tärkeimpiä asioita näyttää olevan Lauran tissit ja joku mainitsi nenästä. Voi hyvää päivää. Joku sattuu olemaan isotissinen, joku saattaa tarvita jopa rintojen pienennys leikkauksen, entä sitten. Meitä on monen mallisia ja näköisiä ihmisiä. Eiköhän vaan keskitytä ohjelman aiheeseen.

Jaahas...isotissi mainittu!!!!  Sensuuriin menee!!!!! 

Vierailija
592/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ilkeitä ihmisiä maailma täynnä. Ketjun tärkeimpiä asioita näyttää olevan Lauran tissit ja joku mainitsi nenästä. Voi hyvää päivää. Joku sattuu olemaan isotissinen, joku saattaa tarvita jopa rintojen pienennys leikkauksen, entä sitten. Meitä on monen mallisia ja näköisiä ihmisiä. Eiköhän vaan keskitytä ohjelman aiheeseen.

Hoikka pieni isonenäinen lappalainen. Veikkaan ettei ihan luomut ole??? Muoto sen sanoo jo....

Vierailija
593/744 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kauniisiin puitteisiin tehtiin Porvoon mökin remontti. 

Mutta mitä ihmettä!?!

Alkaako pikkumikon ote lipsumaan vai oliko vain pelkkää kaupallista sänkyshowta koko ruutuaika?

Se kaunein tila, se mistä huonojalkaisetkin näkisi veden ja missä sateella olisi mukavaa istua yhdessä, pitkän pöydän ääressä, kynttilöiden valossa, sinne laitettiin joku daybed !!!???!!! jossa voi maata ja katsoa puiden latvoja. 

Poikkeuksellisen huonoa suunnittelua kun tila oli kuin luotu talonpoikaiselle sivustavedettävälle (nukkumapaikkoja öisin) pitkälle rustiikille pöydälle ja keveille wieniläistuoleille.  Mutta nyt siinä on daybed. Mitä se ikinä suomeksi tarkoittaakaan?

(ps jos lattiaksi valitaan valmiiksi koloilla oleva parketti niin siinä on lapsivieraiden varpaat kovilla ja muurahaisilla bileet kun murusia löytyy aina)

Aikamoisessa alamäessä on tämä ohj

Paljonko tuolla mökillä sitten on niitä ihmeen huonojalkaisia, jotka tarvitsee tietynlaisen istuimen nähdäkseen järven? Jaksossahan nimenomaan kaivattiin lisää majoitustilaa, eikä mitään hoitokotia.

Vierailija
594/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko raksaporukoineen laittoi kolmiomökin hyvään kuntoon. Näkyi tekemistä ja osaamista.

Vierailija
595/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja huussi on tällä kaudella alittanut itsensä, ei näin heikkoja ohjelmia aikaisemmin ole tehty.

Vierailija
596/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Hautala pilaa kaikki ohjelmat, missä on.

Vierailija
597/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lauraa eikä Annia seuraavalle kaudelle please. Ville ja Mikko huippuhyviä. 

Vierailija
598/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiomökin remontti kyllä onnistui.

Vierailija
599/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Mikko positiivisia ja ammattitaitoisia. Heille oma sarja. Ei tarvita juontajia. Keskitytään olennaiseen, eli rakentamiseen ja sisustamiseen. 

Vierailija
600/744 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana pariskunta ja epäkäytännöllisestä mökistä tuli täydellinen. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi