Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvila ja huussi 2024 official

Vierailija
05.03.2024 |

Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.

Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.

Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.

Kommentit (744)

Vierailija
541/744 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammottava tuo Paulan mökkipiha. Ei ollenkaan kotoisa.

Sillä Paulalla on ihan mielettömän huono maku, eikä ymmärrä yhtään minkälainen mökin pihan/rannan  kuuluisi olla. Eihän sen nyt tuollainen kuulu olla ja tuo Paula meni ja kehui tuon hirvityksen maasta taivaiseen!! Ei onneton ymmärrä , että ei, ei ja ei, ruma ja huono tuli ja vielä noin jyrkkäkin!! Ranta kuuluu olla sellainen mistä VAUVAN MAMMAT tykkää!!! Nyt ei tykätty, joten huono tuli. Paula vois lukea  vauvaa ja ymmärtää miten moukka on, kun tuollaisesta tykkää. Paljukin saatana laitettu, eikä ymmärrä edes hävetä. 

Miten juntti voi ihminen olla, kun tuollaisesta tykkää. Ja jos olisi tiennyt, että se Laura istui kaivurissa kynnet maalissa, niin eiköhän mieli muuttuisi. Ei enää kehuisi, että Laura teki hienon suunniltelma

"Eikös täällä ole tarkoitus  kertoa oma mielipiteensä"

No on, mutta ei tarvii haukkua suunnittelijan ulkonäköä, se ei kuulu remppoihin mitenkään ja sitten se, että kun mökin omistaja on onnensa kukkuloilla uudesta pihasta, tällää haukutaan koko piha ja suunnittelija. Toki saa mielipiteensä sanoa, mutta outoa on se, että ollaan sitä mieltä, että piha on pilalla vaikka pihan omistaja on sitä mieltä, että pihasta tuli hieno. Vaikka piha ei ole ole oman maun mukainen, voi silti ymmärtää, että se on hyvin tehty ja sopiva niille kelle se on tehty. 

Vierailija
542/744 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pistää vihaksi kun näissä tällaisissa remonttiohjelmissa on miehiä pullistelemassa tiukoissa paidoissa. Hauista ja rintalihaksia esitellään. Itsellä kun ei sellaisia ole.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/744 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä paha moka, että sauna on kärry. Saunaa toivottiin kovasti ja saatiin vaunu! Rahat kyllä meni hukkaan tuossa remontissa.

Ymmärrät varmaan, että rinne oli niin jyrkkä, ettei sinne voitu mitään isompaa saunaa tuoda? Tuokin oli siinä ja siinä, että pystyttiin sinne tuomaan.. Paulahan sanoi, että salaisesti toivoivat paljua, mutta arvelivat, ettei sitä sinne saa, koska ei ole yhtään tasaista paikkaa. Hyvä se on sieltä sohvalta huudella, että sitä ja tätä pitäisi laittaa, vaikka tontti olisi millainen tahansa. Näkee kyllä, että joiltakin puutuu täydellisesti todellisuuden taju. Ei ymmärretä minkälaisesta tontista tässäkin ole kyse. 

Ohjelmassa taidettiin sanoa että siksi liikuteltava kärry, koska muuten olisi tarvittu rakennuslupa jos tehty kiinteä sauna. Luvan saaminen on hidasta, etenkin kesällä kun luvan myöntäjätkin lomailee, ja varsinkin jos kuvauksella tiukka aikataulu.

Vierailija
544/744 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne tehdä tarkastuskierroksen seuraavana kesänä että miltä pihat näyttää. Voi tulla yllätyksiä.

Vierailija
545/744 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso mökkipihojen takia, mutta kaksi mielenkiinnonkohdetta ohjelmasta löytyy ja ne ovat kiinni suunnittelijassa...

Hurjat!

Vierailija
546/744 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä paha moka, että sauna on kärry. Saunaa toivottiin kovasti ja saatiin vaunu! Rahat kyllä meni hukkaan tuossa remontissa.

Niin, se Paulahan sanoikin, että on kamala ja, että meni rahat hukkaan. Ei ollut yhtään tyytyväinen....ei ku hetkinen... sehän taisi tykätä siitä..

Vierailija
547/744 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Laura ei lue näitä. Kumma juttu kun kaikki kiinnittää huomiota ulkonäköön. Itse vasta tajusin kun näitä luin että L on muodokkaampi nainen. Vaikuttaa herttaiselta ihmiseltä mielestäni. Paulan piha tosiaan rinteen kohdalta ei ollut mieleeni mutta puskathan kasvaa ja ammattilainen ymmärtää katsoa vuosien päähän. Paulan ilon kyllä aisti eli hän tykkäsi se on pääasia. Muistan kuitenkin sen legendaarisen siirtolapuutarhapihan, missä järkytystä ei osattu peitellä. T. N41

Vierailija
548/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Laura ei lue näitä.

Miksi? Täällä on pelkkiä kehuja monta sivua. Pari kateellista av mammaa seassa, mutta ne voi jättää omaan arvoonsa. 

Vierailija
549/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällä montaa pihasuunnitelmien kehujaa ole ollut. Kritiikkiä on annettu ja sehän näiden keskustelupalstojen tarkoituskin on. Ruusut ja risut. 

Vierailija
550/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Ihamäkeä ei tarvitse huvila ja huussi ohjelmaan, turhake.

Vierailija
551/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Ihamäkeä ei tarvitse huvila ja huussi ohjelmaan, turhake.

Eiköhän tämäkin ole jo tullut kaikille selväksi. Niin monta kertaa jankutettu, että tyhmempikin on jo tajunnut.

Vierailija
552/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista nyt mitään epäonnistunutta siirtolapuutarhaa, millä kaudella se oli? Näkeekö jakson jostain vielä?

Vierailija
554/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkutunnarikin piti muuttaa? Se oli ohjelman tavaramerkki ja "kesän aloitus". Kuka neropatti siellä oikein on säätänyt?

Vierailija
555/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Ihamäki on tuolla kälättämässä? Aivan turha lisäys, toivottavasti ei ole ensi kaudella, jää kyllä katsomatta.

Vierailija
556/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ällöttävä

ajatus, lillua jossakin saavissa useiden muiden ihmisten kassa. 

Tässä olen katsonut huvila ja huussia, vaikkei ole pyydettykään, niin se palju sinne väännetään.

Jos itse olisin ohjelmassa kieltäisin, minulle ei paljua.

Vierailija
557/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällöttävä

Tässä olen katsonut huvila ja huussia, vaikkei ole pyydettykään, niin se palju sinne väännetään.

Palju on ihan parasta. Ja kuka siellä käskee lillumaan useiden muiden kanssa??? Saa siellä lillua yksinäänkin. Ei  mikään laki kiellä :D

Vierailija
558/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällöttävä

Ai, että on ihanaa, kohta pääsee pihasaunaan ja paljuun. Palju on jo lämmin ja saunakin lämpiämässä.  Voi onnea ja autuutta. Kruunaa tavallisen arki-illan.

Vierailija
559/744 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ällöttävä

Palju on ihan parasta. Ja kuka siellä käskee lillumaan useiden muiden kanssa??? Saa siellä lillua yksinäänkin. Ei  mikään laki kiellä :D

Huutaminen 👎

Kiellätkö oikeasti vieraittesi käyttämästä paljua ? Ystävälläni jolla on uima-allas, vaatii ennen altaaseen menoa käymän pesulla, mikä on minusta ihan ok juttu. Niin minäkin tekisin.

Toinen ystävä pariskunta kutsuivat saunomaan ja paljuun. Minä en halua mennä, koska minua inhottaa mennä lillumaan johonkin paljuun. Mietin kuinka kohteliaasti kieltäydyn.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5220232/hs-todistaa-sen-mika-palstalla-…

Vierailija
560/744 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniisiin puitteisiin tehtiin Porvoon mökin remontti. 

Mutta mitä ihmettä!?!

Alkaako pikkumikon ote lipsumaan vai oliko vain pelkkää kaupallista sänkyshowta koko ruutuaika?

Se kaunein tila, se mistä huonojalkaisetkin näkisi veden ja missä sateella olisi mukavaa istua yhdessä, pitkän pöydän ääressä, kynttilöiden valossa, sinne laitettiin joku daybed !!!???!!! jossa voi maata ja katsoa puiden latvoja. 

Poikkeuksellisen huonoa suunnittelua kun tila oli kuin luotu talonpoikaiselle sivustavedettävälle (nukkumapaikkoja öisin) pitkälle rustiikille pöydälle ja keveille wieniläistuoleille.  Mutta nyt siinä on daybed. Mitä se ikinä suomeksi tarkoittaakaan?

(ps jos lattiaksi valitaan valmiiksi koloilla oleva parketti niin siinä on lapsivieraiden varpaat kovilla ja muurahaisilla bileet kun murusia löytyy aina)

Aikamoisessa alamäessä on tämä ohjelma tämän kauden ollut. Jotain kannattaa tehdä, koska kuluttajat yhdellä napin painalluksella pystyy kertomaan mielipiteensä ohjelmasta.