Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla töistä etäpäivä?

Vierailija
05.03.2024 |

Ketään?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä te teette jotka voitte tehdä työt etätöinä?

Valtion toimistotöitä!

Vierailija
42/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On etäpäivä, kuten vuodesta 2015 lähtien. Tänään aloitan vasta ysiltä hommat. Käyn toimistolla moikkaamassa alaisiani n. kerran viikossa, joskus en sitäkään jos on kiirettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpäivää! Menen toimistolle ehkä kerran viikossa. Kahvit nenän alla ja vastailen meileihin. 

Vierailija
44/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen etäpäivänä ajoin kesken työpäivän puoli suomea ihan vaan omien juttujeni takia ja tänään olen ollut ns "koneen ääressä" 8-13 ja nyt lähden tapaamaan kaveria. Mulla on toisaalta hyvä tilanne ku  duunin määrä eikä taso paljoa paina, mut toisaalta tylsää kun ei myöskään oo oikein mitään järkevää ja hyödyllistä tekemistä. Mutta, palkka juoksee, tämään taitaa olla just tilipäivä. Olen tehnyt aikoinani eri firmassa kylläkin k

Reilut pari vuotta lähes kaiken valveillaoloaikani töitä, joten nyt tasoitan tilannetta.

Vierailija
45/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuvaava otsikko "töistä etäpäivä".

Taitaa turhan monelle olla ainakin nämä perjantait juuri niitä että vähän tehdään rästejä viikolta, ollaan tavotettavissa jos joku kysyy jotain mut kukaan ei yleensä kysy kun monilla muillakin on se "etäilypäivä" jollon pestään pyykkiä, siivotaan huushollia että ei viikonloppuna sitte tarvii jne. Kuinka moni ottaa jo pe iltapäivällä viinilasin ja alkaa laskeutua vk lopun viettoon. 

Ehkäpä tämä tyyli myös auttaa toimistotyötä tekeviä jaksamaan työssä pidempään kun /jos voi pitää yhden lunkimman päivän viikossa.

Täytyy muistaa että töitä on hyvin erilaisia. Mulla on joka tiistai deadline klo 14. Muuten on aivan sama milloin työni teen, jos olen aikaisemmin valmis niin todellakin otan rennommin. Meillä ei ole mitään lisätöitä joita voisi pyytää eikä siinä olisikaan mitään järkeä.

Jos olen niin hyvä että olen tehtäväni tehnyt nopeammin (ja ne ovat monimutkaisia ja vaativia), saan palkinnoksi rauhallisen iltapäivän (minulla ei ole puheluita tai mitään sellaista). Ja toisaalta jos en hommaani tee, palaute tulee tiistaina klo 14.01. Lusmuilla ei siis voi ja kotona olen huomattavasti nopeampi kun ei jatkuva pölinä keskeytä ajatuksia.

Vierailija
46/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä töitä te teette jotka voitte tehdä työt etätöinä?

Taloushallintoa.

Vierailija
47/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mulla on vapaapäivä.

Vierailija
48/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä teen etätöitä.

Vierailija
49/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa toimistolla. Olen koodari. Hommat hoituu paremmin kun saan keskittyä kotona. 

Vierailija
50/87 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikko 40 tuntia tuli tehtyä täyteen jo eilen puoliltapäivin. Joten vapaa...

Vierailija
51/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etäilijöitä linjoilla?

On tää älytöntä. Olin viimeviikon lomalla, ja tämän viikon töissä mutta oikein mitään järjellistä tekemistä ei ole koska puolet firmasta on lomalla. Sähköposteja tulee ehkä 4 tai 5 päivässä. Rästihommat tein alkuviikosta. 

Kymmeneltä alkaa vasta 1/2 h palaeri jossa pitää oikeasti osallistua ja ajatella. 

Toisaalta olen melko flunssainen joten ajattelen asiaa niin että kuinka moni olisi jo saikulla tässä tilanteessa.

Vierailija
52/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vapaapäivä. Huomenna ja lauantaina on ihan lähipäivä ja sunnuntai vapaa. Alkaa pikkuhiljaa korpeamaan ihan tosissaan nämä sinne tänne yksitellen ripotellut vapaat.

Vierailija
53/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vapaapäivä. Onnellista.

Vierailija
54/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä jo 7 vuotta, eli aina etäpäivä joo.

Vierailija
55/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä vuotta etäillyt. Oma firma luopui toimistotiloista covidin aikaan. Asiakkaalla käyn satunnaisesti tekemässä hommia. En edes joka viikko.

Saan tehtyä kuudessa tunnissa työt, kun ei ole jatkuvia keskeytyksiä. Esim tietyt palaverit kuuntelen, olen läsnä ja samalla teen töitä.

Vierailija
56/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut etäällä töistä jo 30 vuotta...mukavaa..

Vierailija
57/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää, että olen julkkarin puolella töissä ja tänäänkään en oikeestaan oo hoitanu työasioita kun ehkä max 3 h, kirjottelen tälle typerälle palstalle kun en voi kuitenkaan uloskaan lähteä kun JOS joku soittaa tai laittaa s postia. Toki vko 42 on aina hiljainen, mutta että kuollut, pitää keksimällä keksiä kalenteriin varauksia että pomo luulee mun olevan täydessä touhussa. NO eihän siinä mitään, nautin palkastani niin kauan kuin sitä tulee. Voihan se olla että kohta taas vähennetään keskihallintoa ja työt loppuu.

boooooring

Vierailija
58/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan käydä sen parikertaa vuodessa toimistolla

Vierailija
59/87 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä juu, kerran viikossa täytyy raahautua toimistolle. Yleensä perjantaisin, käyn samalla sitten kauppareissut sun muut. Tällä viikolla tosin lomaviikko, yhdessä lasten kanssa. 

Vierailija
60/87 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etänä ja kuuntelen firman (erään tukipalvelun) tiedotusinfoa joka on ihan saakelin pitkäveteistä jaarittelua. Mielestäni niiden jotka pitää tällaisia infotilaisuuksia, pitäisi ensinnäkin a) opetella puhumaan selkeästi ja sujuvasti ilman valtavaa määrää tukisanoja ja toistamista (suorastaan jankuttamista) b) ymmärtää sen että kuulijat ei jaksa kuunnelle saman asian jaarittelua vaan pitää mennä asiassa eteenpäin rivakasti jotta mielenkiinto säily. c) valmistaudu siihen mitä puhut, harva on niin älykäs että pystyy samaan aikaan tuottaman puhetta ja miettimään jo etukäteen mitä sanon seuraavaksi.

Ihan hiton ärsyttävää kun joka palaveri ja tiedotustilaisuus ym infot alkaa epävarmalla jahkailulla, näkyykö ja toimiiko pp esitys, kuuluuko ääni ja kuka ei kuule ja sitten ihmetellään 5 min aloitetaanko jo vai ei. Kotitekoista ja aivan matööritouhua!

Keitän täällä kahvia samalla kylpytakissa vielä.

Hoh hoijaa, koko päivänä ei mitään järkevää palaveria tms, vastailen johonkin diiba daaba sähköposteihin ja koitan keksimällä keksiä tekemistä. 

Hyvää viikonloppua kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan