Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et voisi asua Suomessa, minne muuttaisit

Vierailija
05.03.2024 |

Itse varmaan Ranskan Polynesiaan

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun tai Juvalle.

Vierailija
22/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin, koska osaan kieltä ja tunnen kulttuurin. Käyn vuosittain pari kertaa siellä matkustelrmassa. Nyt on syksyllä lähtö Okinawaan. Työpaikan voisin saada helposti, kun kuten jo sanoin, osaan kielen ja tunnen kulttuurin. Mutta jos olisi pakko lähteä Suomesta ja luopua rennosta toimistotyöstä, niin muuttaisin Japaniin, mutta alkaisin sisällöntuottajaksi (streamaajaksi). En ala tekemään fyysistä työtä. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut jo 30 vuotta ulkomaila, Italiassa, Ranskassa, USA:ssa ja Briteissä, jossa  olen asunut jo parikymmentä vuotta. 

Eläkkellä ajattelin muuttaa Italiaan. 

Vierailija
24/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japaniin, koska osaan kieltä ja tunnen kulttuurin. Käyn vuosittain pari kertaa siellä matkustelrmassa. Nyt on syksyllä lähtö Okinawaan. Työpaikan voisin saada helposti, kun kuten jo sanoin, osaan kielen ja tunnen kulttuurin. Mutta jos olisi pakko lähteä Suomesta ja luopua rennosta toimistotyöstä, niin muuttaisin Japaniin, mutta alkaisin sisällöntuottajaksi (streamaajaksi). En ala tekemään fyysistä työtä. M25

Itse Koreaan, matkustelen siellä paljon ja opiskeluaikoina olin siellä vaihdossa. Naiset ovat kauniita ja mukavia. M32

Vierailija
25/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viroon. Kämppä on siellä jo valmiina. 

Vierailija
26/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin jo, vajaat 30 vuotta sitten.

Ja juuri siksi etten halunnut asua Suomessa. Kaikki siellä alkoi mennä päin H-ta, keksittiin lama ja ihmisten elämää alettiin kurjistaa. Tosin olin itse silloin kunnalla töissä että oma työpaikkani oli vielä melko turvattu.

Sain oman alan, sairaanhoitajan  töitä Norjasta ja lähdin enkä kadu.

Nyt tilanne Suomessa on  aivan kaamea, en todellakaan tulisi takaisin.  Sairaaksi on mennyt meininki, saa nähdä nouseeko kukaan kapinaan vai nielettekö vain kiltisti kaiken. 

Kolmas viesti ja jo alkoi Suomen haukkuminen.

Rysälän piikkiin menee.

Saahan rysyläinenkin haaveilla, että minne muuttaisi. Itseasiassa vain haaveilla..

Vierailija
27/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada vois olla hyvä. Pärjäis englannilla ja olis kunnon talvi, josta tykkään. Voisin sitten matkustella ympäri USA:takin, mutta siellä en haluaisi asua monestakaan syystä.

Vierailija
28/28 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt viides asuinmaa menossa ja se on Espanja.

Taitaa jäädä lopulliseksi ongelmajätteen sijoituspaikaksi minulle.

Kaikki toimii, infra pidetään kunnossa, aurinko paistaa, ruoka on taivaallisen tuoretta ja hyvää.

Ja EU:n jäsenyys antaa kaikki samat edut kuin Suomessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän