Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni juo Löfbergin kahvia?

Vierailija
04.03.2024 |

Ihan parasta, etenkin Kharisma! 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Lavazzan decaffeinato kahvia.

Vierailija
22/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inferno ja Magnifika ovat hyviä. Muista en niin piittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ehkä 2 kertaa. 

Vierailija
24/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnifika tai kharisma on mun limpparit. Juhla mokka ei maistu miltään kun on näihin tottunut. 

Tää on ihan höpöhöpö juttu. Meillä on ollu viimeisen puolen vuoden aikana ainakin 7 eri merkkistä kahvia ja ei niissä kyllä eroja oo juurikaan.  (kulta katriina tumma ja vaalea, juhlamokka, löfbergs tumma ja vaalea, bellarom tumma ja vaalea, taisi olla saludoakin)

Useampi juoja ja kukaan ei erota mitä kahvia milloinkin tarjoan. Suosittelen ihan rohkeasti kokeilemaan.

Vierailija
25/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magnifika tai kharisma on mun limpparit. Juhla mokka ei maistu miltään kun on näihin tottunut. 

Tää on ihan höpöhöpö juttu. Meillä on ollu viimeisen puolen vuoden aikana ainakin 7 eri merkkistä kahvia ja ei niissä kyllä eroja oo juurikaan.  (kulta katriina tumma ja vaalea, juhlamokka, löfbergs tumma ja vaalea, bellarom tumma ja vaalea, taisi olla saludoakin)

Useampi juoja ja kukaan ei erota mitä kahvia milloinkin tarjoan. Suosittelen ihan rohkeasti kokeilemaan.

Jossain määrin totta, joskin mielestäni tumman ja vaalean paahdon välillä on merkistä riippumatta ero.

Mutta yleisesti kahvin maku on enemmän kiinni veden ja kahvinpurujen suhteesta, kuin merkistä. 

Vierailija
26/26 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juon uskollisesti kotona Löfbergin Crescendoa tai Kharismaa, mutta joudun muualla valitettavasti usein juomaan noita muita mainitsemiasi merkkejä ja huomaan todellakin eron. Tietenkin ero on suurin vaaleapaahdon kanssa (kitkerää litkua), mutta myös tummapaahdoissa on selkeitä eroja. Sanokaa sitten mua vaan snobiksi, mutta mielestäni mulla vain on hyvin tarkka ja kehittynyt (myös rajoittunut ehkä jonkin mielestä) maku kahvin suhteen, heh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän