Sanna ensi viikolla ison Cannesin kongressin pääpuhuja
Lyödäänkö vetoa ettei media kirjoita tästä Sannan työstä mitään kun ei saada yksityiselämän juoruja?
https://www.mipim.com/fr-fr/conferences-et-evenements/sessions/sessions…
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tajuta että hän on iso tähti maailmalla.
Hän on esiintynyt jo nyt vähintään kymmenille tuhansille kuulijoille vaikkei sitä New Yorkin yliopiston stadiontapahtumaa edes laskettaisi mukaan. Samoissa tilaisuuksissa on usein ollut myös muita entisiä johtavia poliitikkoja tai ison luokan yritysjohtoa.
No kun ei ole.
Kukaan marcia matteo meikäläinen ei tietäisi tai tunnistaisi tuon nimeä missään maassa.
Elvis tai Madonna ovat isoja tähtiä, sanna ei ole edes pieni tähti. Get over it.
On se vähän sellainen pieni tähdenlento, joka suhahtaen palaa nopeasti loppuun. Näkijäkin miettii, että lentikös siinä nyt jotakin vai ei.
Taas nähdään miten sukunimen saa muka vapaasti valita. Tämä nainen on ainoa julkisuudessa oleva nainen koko maailmankulttuurissa joka on jatkanut nimeään, silti SANNATTELETTE.
Teidän avioituvien lehmien takia KAIKKIA naisia pidetään arvottomina. Kukaan ei etunimittelisi nimenjatkajamiestä joka on entinen pääministeri ja tunnetuimpia suomalaisia.
Lehmiä ketuttaa kun jollain naisella on munaa?
Viime vuonna tuolla samassa tapahtumassa Helsingin ständillä pönötti pormestari Vartiainen itse kaikessa komeudessaan. Katsoin silloin listaa osallistujista. Suomesta lähti ehkä 100 yritystä/kaupunkia. Eniten ihmetytti, että HOAS oli tuolla tilaisuudessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna tuolla samassa tapahtumassa Helsingin ständillä pönötti pormestari Vartiainen itse kaikessa komeudessaan. Katsoin silloin listaa osallistujista. Suomesta lähti ehkä 100 yritystä/kaupunkia. Eniten ihmetytti, että HOAS oli tuolla tilaisuudessa mukana.
Niin, hehkutetaanko Vartiaista? Ei.
"Millaiseksi ihmiseksi itse itsesi luokittelisit? Jos en ihan väärin arvaa, pidät foliohattua päässäsi ja koronamaskia vieläkin?"
Ainakin olisin pääministerinä koittanut näyttää hyvää esimerkkiä ja käyttäytyä vastuullisesti Suomen parasta ajatelken, kun niin käyttäydyin ihan taviksenakin. Säntillisesti noudatin kaikkia rajotteita.
Marinin toiminta pääministerinä kertoi kyllä siitä miten kypsymätön on. Teinikapina ei sovi pääministerin virkaan.