Mitä lentäjä tienaa? Onko Finnairilla parempi palkka kuin pienemmillä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Finnairilla perämiehenä ja tienaa n. 9000€ kuussa. Käteen jää keskimääräistä palkansaajaa enemmän käteen, koska verottomia päivärahoja maksetaan paljon.
Huh
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on Finnairilla perämiehenä ja tienaa n. 9000€ kuussa. Käteen jää keskimääräistä palkansaajaa enemmän käteen, koska verottomia päivärahoja maksetaan paljon.
Onko jännä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jännä mies?
Enpä usko, että lentäjissä näitä ns. jännämiehiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy todeta että onpa Finskillä huonot palkat. Kaveri lentää isolla kansainvälisellä firmalla ja palkka on n. 35000€/kk. Parin vuoden päästä saa kapteenin lakin ja palkka nousee tuosta n. 50%. Itse pienipalkkaisena kuuntelen noita summia huuli pyöreänä, täytyy sanoa että aika kade olen.
Eppäillä soppii että tuplaantuu. Onkohan edes tuota 35 000..
https://atpflightschool.com/become-a-pilot/airline-career/major-airline…
Saat epäillä. Toisaalta voit myös kerrata prosenttilaskuja. 50% nousu ei tarkoita tuplaantumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy todeta että onpa Finskillä huonot palkat. Kaveri lentää isolla kansainvälisellä firmalla ja palkka on n. 35000€/kk. Parin vuoden päästä saa kapteenin lakin ja palkka nousee tuosta n. 50%. Itse pienipalkkaisena kuuntelen noita summia huuli pyöreänä, täytyy sanoa että aika kade olen.
Eppäillä soppii että tuplaantuu. Onkohan edes tuota 35 000..
https://atpflightschool.com/become-a-pilot/airline-career/major-airline…
Saat epäillä. Toisaalta voit myös kerrata prosenttilaskuja. 50% nousu ei tarkoita tuplaantumista.
Ei todellakaan missään perämiehelle makseta 35k!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jännä mies?
Enpä usko, että lentäjissä näitä ns. jännämiehiä on.
No ei ole