Naisten Tinderhelmet: "Olen pienen koiravauvan äiti"
"Mamabear"
"Mittlespitz-koirulin äiti, kuuluu samaan pakettiin :)"
Yöh...
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo omituista ja ällöä.
Niinkuin se kun miehet kirjoittaa että olen pehmeä nallekarhu. Yäk.
Tai pojankoltiainen. Pojankloppi. Miehenalku. Ikää vain 40-50! 😂😂
Pilkettä silmäkulmassa, kainalopaikka vapaana.
Hyvä hipsuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on kolme koirulia, jotka pitävät arjen kiireisenä. Toivon, että pidät koirista ja ymmärrät koira-arkea."
"Koirat ovat elämäni"
"Vapaa-aika kuluu agilityn ja koiranäyttelyiden parissa neljän hauvavauvelin kanssa"
"Ei omia lapsia, kaksi koiravauvaa kuuluu samaan pakettiin"
"Vapaa-ajalla tykkään käydä kuntosalilla, viettää aikaa ystävien kanssa ja lenkkeilen kahden koirulin kanssa"
"Olen kasvissyöjä, kolmen koirulin äiti"
Tää maailma on oikeasti kohta yhtä koiraa täynnä.
Ja sinun ei ole millään muotoa pakko tapailla koiranomistajia. Eikö olekin kiva!
Vierailija kirjoitti:
Koirat on saa.staisia läähättäjiä, joita kasvatetaan kovalla kädellä
Onko sulla tästä itsesi kanssa omakohtaista kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on kolme koirulia, jotka pitävät arjen kiireisenä. Toivon, että pidät koirista ja ymmärrät koira-arkea."
"Koirat ovat elämäni"
"Vapaa-aika kuluu agilityn ja koiranäyttelyiden parissa neljän hauvavauvelin kanssa"
"Vapaa-ajalla tykkään käydä kuntosalilla, viettää aikaa ystävien kanssa ja lenkkeilen kahden koirulin kanssa"
Ja sinun ei ole millään muotoa pakko tapailla koiranomistajia. Eikö olekin kiva!
Kuinka monta koirulia sinulta löytyy? :)
Vierailija kirjoitti:
"Koirat ovat elämäni"
Voi ripuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on saa.staisia läähättäjiä, joita kasvatetaan kovalla kädellä
Onko sulla tästä itsesi kanssa omakohtaista kokemusta?
Kyllä, äskÖn kävin juuri potkimassa noita elukoita
En näe tuossa mitään Outoa. Tai ehkä nuo kommentit siitä, että "koira kuuluu samaan pakettiin" ovat outoja siinä mielessä, että eihän se uusi kumppani sitä koiraa tapaile/seurustele sen kanssa. Samoin kuin jos vaikka miehellä on lapsi ja ilmoittaa, että "me ollaan paketti, ota tai jätä", niin ei kai ne naiset kumppania etsi lapselleen vaan itselleen.
Koirat etenkin mittelspizit ovat ihania.
Christiiina kirjoitti:
En näe tuossa mitään Outoa. Tai ehkä nuo kommentit siitä, että "koira kuuluu samaan pakettiin" ovat outoja siinä mielessä, että eihän se uusi kumppani sitä koiraa tapaile/seurustele sen kanssa. Samoin kuin jos vaikka miehellä on lapsi ja ilmoittaa, että "me ollaan paketti, ota tai jätä", niin ei kai ne naiset kumppania etsi lapselleen vaan itselleen.
"Miehellä on lapsi ja ilmoittaa, että "me ollaan paketti, ota tai jätä", niin ei kai ne naiset kumppania etsi lapselleen."
Siis täh?
Minulla on yksi koira, kumppanilla toinen :)
Tapasimme Tinderissä, nyt neljäs vuosi menossa. Asumme omillamme töiden ja kumppanin lasten takia vielä tovin.
Minullakin on ollut koira, mutta ikimaailmassa en olisi kutsunut itseäni koiran äidiksi. Saatan joskus ottaa toisen koiran koska mielestäni koirat ovat aivan mahtavia, mutta lapsekseni sitä en todellakaan sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo omituista ja ällöä.
Niinkuin se kun miehet kirjoittaa että olen pehmeä nallekarhu. Yäk.
Tai pojankoltiainen. Pojankloppi. Miehenalku. Ikää vain 40-50! 😂😂
Pilkettä silmäkulmassa, kainalopaikka vapaana.
Kaksi kauheinta lausetta. Täysi turn off.
Onko koiraihmiset valmiiksi jo vähän yksinkertaisia ja tyhmiä, vai tekeekö koira sen ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin silti koiravauvan äiti kun miesvauvan äiti niin kuin jotkut naiset.
Oletko eläimiinsekaantuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koirat ovat elämäni"
Olisitte sitten kahvitunnillakin hiljaa niistä. Kukaan vanhempi ei puhu lapsistaan, se on opittu jo vuosia sitten. Mutta ne hänet.
Tuohan on ihanaa, suloista.