Miten ruma nainen voisi parantaa ulkonäköänsä?
Toivoisin vinkkejä, nimenomaan sellaisia joita ei välttämättä osaa itse ajatella. Ei siis mitään sellaista, että laihduta (olen aina ollut urheilullinen ja hoikka) tai värjää hiukset (olen värjännyt, mutta enää ei ole varaa värjätä). En osaa oikein edes sanoa miksi olen ruma, kyse on enemmän vartalon ja kasvojen mittasuhteista ja kokonaisuudesta, kuin mistään yksittäisestä piirteestä. Olisiko teillä hyviä vinkkejä miten voisi tehdä merkittävän parannuksen ulkonäköönsä? Yksi minkä olen itse huomannut, on se että kulmakarvojen muoto vaikuttaa todella paljon.
Kommentit (64)
Nainen, sinulla tai kenelläkään muullakaan ei ole mitään velvollisuutta parantaa ulkonäköäsi. Sinä et ole syntynyt miellyttämään kenenkään silmää. Sinulla on elämä, joka ei ole muita varten. Sinä et ole velkaa kenellekään yhtikäs mitään.
Jätin lukemisen kohdassa "enää ei ole varaa värjätä".
Väripakkaus kaupasta ei paljon maksa.
Korostat parhaita puoliasi.
Ilman kuvaa ei voi tarkempia ohjeita antaa.
Vierailija kirjoitti:
Värikypärät eivät ole nykypäivää. Oma luonnollinen väri sopii useimmille parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Off topic: On valhe sanoa, ettei ole nähnyt ikinä rumaa ihmistä.
Sitä kuulee kyllä, mutta ei se tee siitä totta. Niin vain kuuluu ns. hyvän ihmisen sanoa.
Oikeasti on paljonkin rumia ihmisiä. Tosi paljon. Sekä kasvo-, kroppa- että tyylirumia.
Ja tiedän jo nyt, että minulle tullaan kuittaamaan tähän, että minulla on ruma mieli tai sielu :D
Ei satuta, ei tarvitse. Itse asiassa en ole yhtään ylimielinen. Mulla on peruskasvot ja -tyyli mutta ruma kroppa, en vain jaksa itseäni treenata timmiksi.
Pystyn itseni kanssa elämään kyllä. Ja sen tosiasian, että rumia ihmisiä on. Niin on myös kauniita, mutta vähemmän.
Suomalaiset ovat aika rumis ja varsinkin tyylittömiä. Jokaisessa on toki jotakin kaunista - ja jotakin rumaa.
Aikuistuminen henkisesti auttaa elämään totuuden kanssa. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Minunkaan.
Mutta se ei tarkoita, etteikö rumia ihmisiä de fact
Mutta kuka sen määrittelee ja päättää, mikä on rumempaa ja mikä kauniimpaa? - Ymmärrän, ettei ole erityisen kaunista katseltavaa jos näkee itsensä päälle oksentaneen jolla on kuset ja paskat housuissa mutta esimerkiksi nenänmuoto kenellä on oikeus sanoa, että hoikempi kauniimpi kuin tukevampi. suorempi nenän profiilsi olsi on kauniimpi kuin "koukkunokka" ja tai korkeammat poskipäät olisivat kaunniimmat kuin matalammat. Pitääkö minun siis pitää jotain kauniina vain siksi, että niin nyt vain tavataan yleisesti ajatella ja tuntea
Laihduttamalla ja menemällä vaikka salille.
Vierailija kirjoitti:
Hoikat naiset on aina kauniita.
mies44
Juuri näin.
M21
Vierailija kirjoitti:
Sitä kuulee kyllä, mutta ei se tee siitä totta. Niin vain kuuluu ns. hyvän ihmisen sanoa.
Oikeasti on paljonkin rumia ihmisiä. Tosi paljon. Sekä kasvo-, kroppa- että tyylirumia.
Ja tiedän jo nyt, että minulle tullaan kuittaamaan tähän, että minulla on ruma mieli tai sielu :D
Ei satuta, ei tarvitse. Itse asiassa en ole yhtään ylimielinen. Mulla on peruskasvot ja -tyyli mutta ruma kroppa, en vain jaksa itseäni treenata timmiksi.
Pystyn itseni kanssa elämään kyllä. Ja sen tosiasian, että rumia ihmisiä on. Niin on myös kauniita, mutta vähemmän.
Suomalaiset ovat aika rumis ja varsinkin tyylittömiä. Jokaisessa on toki jotakin kaunista - ja jotakin rumaa.
Aikuistuminen henkisesti auttaa elämään totuuden kanssa. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä. Minunkaan.
Mutta se ei tarkoita, etteikö rumia ihmisiä de fact
Ei kukaan voi omalle ulkonäölleen yhtään mitään. Sitä syntyy sellaisena kuin syntyy. Rumuudesta on rumaa puhua, koska ihmisille tulee paha mieli vielä aikuisenkin. Rumaksi haukkuminen on toisen ihmisen tuhoamista.
Mielipiteet toisten ulkonäöstä kannattaa pitää itsellään, ettei tule aiheuttaneeksi pysyvää vahinkoa. Se vaikuttaa pahimmillaan aivan kaikkeen. Oppimiskykyyn, kouluun, kaupassa käyntiin, olemassa oloon, työntekoon jne. On kamalaa, että joku ei voi elää normaalisti siksi, että toiset ovat haukkuneet hänen ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
mies44
Onko? Miksi jotkut miehet sitten yököttelevät jos kuljen terassin ohi tai kommentoivat miten pimeässä tuotakin voisi lykkiä, miksi baarissa mua saatetaan puristaa perseestä mutta kun käännyn katsomaan ahdistelijaa, tämä kavahtaa taaksepäin ja katoaa silmänräpäyksessä? Jos olen kaunis, miksi kukaan ei koskaan kehu ulkonäköäni vaan olen aina ''hyvä tyyppi'' tai ''reilu''?
Minulla on olematon leuka, ohuet heikosti kasvavat hiukset mutta Frida Kahlon kulmakarvat, jykevä nenä ja pienet silmät ja kärsin vieläkin kolmikymppisenä huonosta ihosta. Tiedän että en ole kaunis, vaikka olenkin heikon ruokahalun vuoksi aina pysynyt helposti hoikkana huolimatta siitä että en urheile koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies44
Onko? Miksi jotkut miehet sitten yököttelevät jos kuljen terassin ohi tai kommentoivat miten pimeässä tuotakin voisi lykkiä, miksi baarissa mua saatetaan puristaa perseestä mutta kun käännyn katsomaan ahdistelijaa, tämä kavahtaa taaksepäin ja katoaa silmänräpäyksessä? Jos olen kaunis, miksi kukaan ei koskaan kehu ulkonäköäni vaan olen aina ''hyvä tyyppi'' tai ''reilu''?
Minulla on olematon leuka, ohuet heikosti kasvavat hiukset mutta Frida Kahlon kulmakarvat, jykevä nenä ja pienet silmät ja kärsin vieläkin kolmikymppisenä huonosta ihosta. Tiedän että en ole kaunis, vaikka olenkin heikon ruokahalun vuoksi aina pysynyt helposti hoikkana huolimatta siitä että en urheile koskaan.
Otsonoitu oliiviöljy
Vaatteet joista tykkää ja joissa on helppoa olla, eli joita ei tarvitse nykiä ja oikoa, tekevät paljon. Itsevarma ihminen on viehättävä. Kun itsevarmuus näkyy, ihmiset ajattelevat ulkonäkösi olevan hyvännäköinen ja harkittu kokonaisuus, vaikka sinulla olisi silmät eri puolilla päätä ja kuola poskella.
Vierailija kirjoitti:
Se lähtee sisältä päin. Miten kannat itsesi ja kuinka vuorovaikutat ympäristön kanssa. Tarkista ryhti. Hymyile paljon. Katso ihmisiä silmiin ja ole ystävällinen. Laita itsetunto kuntoon. Tanssi ja liikuta kehoa niin että kehosi on sulava liikkeinen. Ole positiivinen.
Ja miten ikänsä rumaksi haukuttu alkaisi hymyillä? Hänen ruma hymynsähän on haukuttu joka kerta ja siksi hän lopetti hymyilyn. Sama silmiin katsomiselle: Mitä toljotat, älä katso tänne jne. Tuo on rumien lasten elämänkoulu ja sen tuloksia he aikuisena ovat: Arkoja ja "outoja" muiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies44
Jonkun perseestä puristelevan ahdistelijan mielipiteestä ei kannata välittää. Jos tuollainen kammotus kavahtaa sinun ulkonäköäsi, joutaa mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies44
Juuri näin.
M21
No ei ole. Kroppa on sillon kaunis, mut jos kasvot on noita akan niin ei se nainen ole kokonaisuutena kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värikypärät eivät ole nykypäivää. Oma luonnollinen väri sopii useimmille parhaiten.
Itse olisin ehdottanut vaaleaksi värjäämistä itselle sopivalla sävyllä, koska olen pannut merkille, että vaaleahiuksisilla kasvonpiirteet erottuvat huonommin kuin tummahiuksisilla. Omistakin kuvista huomaa, että nenä ja kasvojen muoto erottuu enemmän tummia hiuksia vasten. Tätä ei välttämättä itse peiliin katsomalla tajua, kun silloin saattaa kuitenkin tuijottaa kasvojen yksityiskohtia eikä kokonaisuutta. Myös ryhti ja vaatteiden väri vaikuttaa oikeasti paljon.
Yleensä tuuheilla ja avoimilla hiuksilla saa miehet sekaisin
Et mitenkään. Hyväksy että olet ruma ja hommaa itsellesi myös ruma mies. Et ansaitse mitään muuta.
Ottaisin mieluummin ruman ja mukavan naisen kuin seksikkään, jolla on tuhat "kaveria" ja menoa.
Mutta se ei tarkoita, etteikö rumia ihmisiä de facto ole kaikkialla.