Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ruma nainen voisi parantaa ulkonäköänsä?

Vierailija
03.03.2024 |

Toivoisin vinkkejä, nimenomaan sellaisia joita ei välttämättä osaa itse ajatella. Ei siis mitään sellaista, että laihduta (olen aina ollut urheilullinen ja hoikka) tai värjää hiukset (olen värjännyt, mutta enää ei ole varaa värjätä). En osaa oikein edes sanoa miksi olen ruma, kyse on enemmän vartalon ja kasvojen mittasuhteista ja kokonaisuudesta, kuin mistään yksittäisestä piirteestä. Olisiko teillä hyviä vinkkejä miten voisi tehdä merkittävän parannuksen ulkonäköönsä? Yksi minkä olen itse huomannut, on se että kulmakarvojen muoto vaikuttaa todella paljon. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö lapiolla naamaan, ei se ainakaan huonontua voi.

Vierailija
2/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä apua, mutta joskus katsonut olikohan tv5lta tuli joskus joku 10vuotta nuoremmaksi 10päivässä, siinä ehostettiin hiukset, kasvot ja vaatetus. Kohdalleni miettinyt tuota vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kulmakarvoihin microblading, ne on hienot. 

Vierailija
4/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko meikata? Opettele Youtuben avulla. Osaatko laittaa hiuksia? Hiuksilla on valtava merkitys ulkonäköön. Tiedätkö oman värityyppisi eli osaatko pukeutua väreihin, jotka imartelevat sinua? 

Youtubessa Style Me Jenn -kanavalla on hyviä tyyli- ja meikkivideoita, joissa selitetään eri kasvojenpiirteitä ja esim. kerrotaan, miksi joku näyttää pelleltä, jos käyttää punaista huulipunaa, ja joku toinen taas upealta.

Samoin Dear Peachie -kanava käy analyyttisen tarkasti läpi ulkonäköjuttuja. Kannattaa katsoa kummaltakin kanavalta ainakin ne suosituimmat videot, niissä on paljon hyödyllistä asiaa.

Vierailija
5/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista miten hiukset on leikattu. Joskus malli voi korostaa kasvoja huonosti. Silloin kannattaisi leikkauttaa sopivammat hiukset.

Vierailija
6/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota. Muuttuvat äkkiä suttuiseksi, ja niistä on vaikea päästä eroon. 

Vierailija
7/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile! Se saa koko olemuksesi säteilemään:) 

Vierailija
8/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota. Muuttuvat äkkiä suttuiseksi, ja niistä on vaikea päästä eroon. 

Ne näyttää hyvältä. 

Vierailija
9/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset on aina kauniita. 

mies44

Vierailija
10/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantamalla itsetuntoa. Hyvin todennäköisesti et ole oikeasti ruma vaan normaalin näköinen.

Vierailija
11/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut rumaa ihmistä, mutta jos joku ihmisten viehättävyyteen vaikuttaa niin se on se, miten itsensä kantaa. Kun ihminen kävelee ryhdikkäästi ja istuvissa, siisteissä vaatteissa niin hän aina näyttää hyvältä.  Ihmiset jotka eivät kasvoistaan erityisiä ole, mutta kulkevat ryhdikkäästi ja sitten jotenkin näyttävät kuitenkin viehättäviltä. 

Vierailija
12/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Tai voit ottaa lisäkkeitä silikoneja täytteitä lisäripsiä. Mut silti oot ruma lisä hilavitkuttimilla buustattuna vain

Vierailija
13/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma. Onpa ihmisillä puheenaiheita. 

Vierailija
14/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin yksittäinen asia mikä säteilee ympärille on oma asenne. Hymyilevä ja positiivinen nainen näyttää aina kauniimmalta ja houkuttelevammalta.

Ns. luonnollinen meikki miellyttää eniten omaa silmääni, räikeä meikkaus taas ei. Ikäänkuin pieni tehoste-efekti valokuvassa, jota ei (näin miehenä) välttämättä edes huomaa. 

Vierailija
15/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka urheilullinen nainen on aina kaunis. Luulet ettet ole kaunis mutta et näe sitä mitä monet tavis miehet ajattelee koska et päästä heitä tutustumaan sinuun. Kyllä monet pitää sinua kauniina mutta olet kai nirso joten et kelpuuta mitään tavis miestä koska haluat komean miehen. Komea mies ei pidä sinua kauniina koska ne saa kauniimpia naisia.

Vierailija
16/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka urheilullinen nainen on aina kaunis. Luulet ettet ole kaunis mutta et näe sitä mitä monet tavis miehet ajattelee koska et päästä heitä tutustumaan sinuun. Kyllä monet pitää sinua kauniina mutta olet kai nirso joten et kelpuuta mitään tavis miestä koska haluat komean miehen. Komea mies ei pidä sinua kauniina koska ne saa kauniimpia naisia.

Mistä päättelit että ap on miestä vailla? Ehkä häntä ei kiinnosta parisuhde tai on jo sellaisessa? 

Vierailija
17/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're not fully dressed without a smile!

Vierailija
18/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee sisältä päin. Miten kannat itsesi ja kuinka vuorovaikutat ympäristön kanssa. Tarkista ryhti. Hymyile paljon. Katso ihmisiä silmiin ja ole ystävällinen. Laita itsetunto kuntoon. Tanssi ja liikuta kehoa niin että kehosi on sulava liikkeinen. Ole positiivinen.

Vierailija
19/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tähän ketjuun itsekin katsomaan vinkkejä. Mulla ehkä häiritsevin asia on hyvin raskaat yläluomet, eli tuo kulmakarvojen alapuolella oleva iho roikkuu ja tekee ilmeestä ikävän näköisen. Ollut nuoresta saakka ja nyt olen n. 30v. Onko kellään muita vinkkejä tuohon kuin joku leikkaus? 

Tsemppiä ap:lle, ikävä juttu, että koet myös olevasi ruma.

Vierailija
20/64 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta minun (miehen) mielestä perusreippaat ja elmänmyönteiset mutta ei kuitenkaan (hyvin) teennäisen tekopirteät naiset (toki myös osa miehistäkin) on usein paremman näköisiä kuin kädet puuskassa istuvat ja hyvin passiivisen oloiset verrokkinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi