Miten ruma nainen voisi parantaa ulkonäköänsä?
Toivoisin vinkkejä, nimenomaan sellaisia joita ei välttämättä osaa itse ajatella. Ei siis mitään sellaista, että laihduta (olen aina ollut urheilullinen ja hoikka) tai värjää hiukset (olen värjännyt, mutta enää ei ole varaa värjätä). En osaa oikein edes sanoa miksi olen ruma, kyse on enemmän vartalon ja kasvojen mittasuhteista ja kokonaisuudesta, kuin mistään yksittäisestä piirteestä. Olisiko teillä hyviä vinkkejä miten voisi tehdä merkittävän parannuksen ulkonäköönsä? Yksi minkä olen itse huomannut, on se että kulmakarvojen muoto vaikuttaa todella paljon.
Kommentit (64)
Ruman naisen kannattaa unohtaa ulkonäkö ja keskittyä rahan ja vallan hankkimiseen. Tai tieteeseen ja uraan. Ruma nainen kelpaa, jo on rikas juristi tai hyvätuloinen lääkäri tai jokin putkialan yrittäjä tms. Kaunis nainen rapistuu iän myötä ja on usein onneton lopussa. Ruma sen kuin porskuttaa - ja oikestaan paranee iän myötä.
Panosta ryhtiin, iloiseen ilmeeseen ja vaatteisiin. Vaatteita ei tarvitse olla paljon kun ne sopivat vartalotyypille. Kirppikseltä ostetut haisevat usein kirppikselle.
Totta. Perse, pano, kaikki tuollaiset kyllä olen kiertänyt kaukaa minäkin. Alatyylinen puhetapa antaa törkeän vaikutelman, mutta en kyllä tunnekaan ketään, joka käyttäisi tuollaisia sanoja. Ehkä se on vain puhetapa joissakin piireissä, joka ei tarkoita mitään sen enempää (opittu tapa)?