Miten ruma nainen voisi parantaa ulkonäköänsä?
Toivoisin vinkkejä, nimenomaan sellaisia joita ei välttämättä osaa itse ajatella. Ei siis mitään sellaista, että laihduta (olen aina ollut urheilullinen ja hoikka) tai värjää hiukset (olen värjännyt, mutta enää ei ole varaa värjätä). En osaa oikein edes sanoa miksi olen ruma, kyse on enemmän vartalon ja kasvojen mittasuhteista ja kokonaisuudesta, kuin mistään yksittäisestä piirteestä. Olisiko teillä hyviä vinkkejä miten voisi tehdä merkittävän parannuksen ulkonäköönsä? Yksi minkä olen itse huomannut, on se että kulmakarvojen muoto vaikuttaa todella paljon.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikat naiset on aina kauniita.
mies44
Juuri näin.
M21
No ei ole. Kroppa on sillon kaunis, mut jos kasvot on noita akan niin ei se nainen ole kokonaisuutena kaunis.
Kasvoiltaan hyvin epäsymmetrinen ja ns. rumapiirteinenkin voi olla vetovoimainen, seksikäs, upea, niin ettei silmiään saa irti. Esimerkkinä vaikka näyttelijätär Juliette Lewis. Tietysti jos ainoa toive on olla kasvoiltaan eteerisen kaunis, niin ymmärrän ettei lohduta.
On yksi asia ylitse muiden (sen jälkeen kun olet jo hoikka ja timmi).
Ja tätä vastausta et saa naisilta. Naiset kertovat ainoastaan asiat, joita voi ostaa rahalla, koska shoppailu ja hemmottelu on kivempaa kuin vaivannäkö.
Ja se asia on perse.
Treenaat pakaroita ja reisä kuin miesbodari treenaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista miten hiukset on leikattu. Joskus malli voi korostaa kasvoja huonosti. Silloin kannattaisi leikkauttaa sopivammat hiukset.
Juuri näin, hiukset ratkaisevat.
Yhteiskunnan ulkonäkökeskeisyys on näköjään edennyt siihen pisteeseen että kukaan ei saa olla rehellisesti ruma, vaan kaikki tuntemattomat selittelevät näkemättä kanssakeskustelijaa että hän ei mitenkään voi olla ruma. Ainakaan jos on hoikka.
Ryhti kuntoon. Istuvat vaatteet. Ihonhoitorutiinit kuntoon ja hiuksiin sopiva malli ja sävy. Nämä voi tehdä jokainen lähtötilanteesta riippumatta.
Perse on tärkein kun nainen pyllistää ja tarjoaa molempia holepoppejaan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies44
Juuri näin.
M21
No ei ole. Kroppa on sillon kaunis, mut jos kasvot on noita akan niin ei se nainen ole kokonaisuutena kaunis.
Kasvoiltaan hyvin epäsymmetrinen ja ns. rumapiirteinenkin voi olla vetovoimainen, seksikäs, upea, niin ettei silmiään saa irti. Esimerkkinä vaikka näyttelijätär Juliette Lewis. Tietysti jos ainoa toive on olla kasvoiltaan eteerisen kaunis, niin ymmärrän ettei lohduta.
Juliette Lewis ei ole rumapiirteinen, vaan tavallinen tai hyvännäköinen.
Jos olet jo valmiiksi normaali painoinen, niin olet jo aika hyvännäköinen. Harvinaisuus suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
mies44
Paitsi Samariini, joka on kuin jostain vankisellistä karannut, jossa on pidetty nälässä....
Vierailija kirjoitti:
Tulin tähän ketjuun itsekin katsomaan vinkkejä. Mulla ehkä häiritsevin asia on hyvin raskaat yläluomet, eli tuo kulmakarvojen alapuolella oleva iho roikkuu ja tekee ilmeestä ikävän näköisen. Ollut nuoresta saakka ja nyt olen n. 30v. Onko kellään muita vinkkejä tuohon kuin joku leikkaus?
Tsemppiä ap:lle, ikävä juttu, että koet myös olevasi ruma.
Saatat saada tuohon ilmaisen leikkauksen julkiselta, jos luomet häiritsee näkemistä. Ainakin vanhemmiten tulet saamaan, jos jo tuossa iässä roikkuu. Anoppini sai leikkauksen, pieni leikkaus ja hyvin meni.
Terapia auttaa tällaisiin kehonkuvahäiriöihin. Tuskin olet ruma ollenkaan, luulet vain olevasi.
Sinun pitäisi löytää oma tyyli, joka pukee sinua ja jossa tunnet olosi hyvännäköiseksi ja kauniiksi. Sen luominen on iso työ, sillä useimmat tyylikkäät ja kauniit naiset ovat löytäneet ja jalostaneet tyylinsä jo nuorena. Löytyisikö julkkisnaisista joku esikuva, jonka tapainen haluaisit olla?
Joku suositti ypu tubea, samaa suositan minäkin. Hae sieltä laajasti vinkkejä ja näkemyksiä, erityisesti hiuksiin kannattaa panostaa. Kauniit hiukset saa kyllä ohuistakin, mutta se vaatii oikeat aineet, oikean kampauksen ja vaivannäköä. Paksutkaan hiukset eivät ole upeat itsekseen, minäkin laitan hiuksiani päivittäin noin 15 minuuttia ja pesun jälkeen enemmän.
Myös meikkaamista tyylikkäästi pitää harjoitella. Pitää löytää meikki, joka ei ole liian näkyvä ja naamiomainen, vaan korostaa hyviä ja häivyttää huonoja puolia.
Oletko valmis vaivannäköön? Kauneus on työtä ja vaivannäköä, ja muista ostaa itsellesi kunnollinen ja iso peili, mistä näet itsesi takaa, sivulta ja edestä kunnolla. Kukaan muu ei voi saada sinusta hyvännäköistä kuin sinä itse, sillä stailaajat yms. tekevät pahimmillaan kaikista toimistotädin näköisiä tai sitten pukevat outoihin muotivaatteisiin, joissa henkilö ei tunne oloaan kotoisaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä vastausta et saa naisilta. Naiset kertovat ainoastaan asiat, joita voi ostaa rahalla, koska shoppailu ja hemmottelu on kivempaa kuin vaivannäkö.
Ja se asia on perse.
Treenaat pakaroita ja reisä kuin miesbodari treenaisi.
Olet täysin väärässä, jokainen kaunis nainen on nähnyt paljon vaivaa oman tyylinsä ja kauneutensa jalostamisessa. Pylly ei ole pahitteeksi, mutta mitä ap pyllyllään tekee, jos itseluottamus on miinuksella. V: korkeintaan houkuttelee paikalle täysin vääränlaisia miehiä, perskärpäsiä. Niitä ei tarvitse erikseen houkutella, ne löytävät muutenkin asian äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se asia on perse.
Treenaat pakaroita ja reisä kuin miesbodari treenaisi.Olet täysin väärässä, jokainen kaunis nainen on nähnyt paljon vaivaa oman tyylinsä ja kauneutensa jalostamisessa. Pylly ei ole pahitteeksi, mutta mitä ap pyllyllään tekee, jos itseluottamus on miinuksella. V: korkeintaan houkuttelee paikalle täysin vääränlaisia miehiä, perskärpäsiä. Niitä ei tarvitse erikseen houkutella, ne löytävät muutenkin asian äärelle.
Muutenkin vetävä ulkonäkö yhdistettynä huonoon itsetuntoon vetää puoleensa kaikenlaisia hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Terapia auttaa tällaisiin kehonkuvahäiriöihin. Tuskin olet ruma ollenkaan, luulet vain olevasi.
Terapiaa pitäisi antaa niille ihmisille, jotka haukkuvat toisia rumiksi.
Pitkä tukka, ihan sama millainen malli muuten on ja onko ohut vai paksu tukka, kunhan se on pitkä. Kananpersetukka ja sitä lievemmätkin pituudet näytää poikkeuksetta huonommalta kuin pitkät hiukset.
M41
Heitä hemmettiin se suurentava peili niin alat nähdä itsesi, kuten muutkin näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se asia on perse.
Treenaat pakaroita ja reisä kuin miesbodari treenaisi.Olet täysin väärässä, jokainen kaunis nainen on nähnyt paljon vaivaa oman tyylinsä ja kauneutensa jalostamisessa. Pylly ei ole pahitteeksi, mutta mitä ap pyllyllään tekee, jos itseluottamus on miinuksella. V: korkeintaan houkuttelee paikalle täysin vääränlaisia miehiä, perskärpäsiä. Niitä ei tarvitse erikseen houkutella, ne löytävät muutenkin asian äärelle.
Ikimaailmassa en halua olla missään tekemisissä miehen kanssa, joka puhuu perseistä. Hyi!
Mun mielestä pippurinen ja ekstrovertti nainen on kauniiimpi kuin nurkassa hiljaa allapäiin oleva masentunut introverttti.
Koska ne on kännissä.