Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitsin mieheni tarkoin kriteerein yliopistoaikojen lopun lähestyessä --- naisellinen akateeminen nainen: mieti myös miehen taloutta

Vierailija
03.03.2024 |

Eli nyt on heti kerrottava, miksi laitoin tuon sanan naisellinen tuohon otsikkoon. Kyse on siitä, että olen hyvännäköinen ja saisin ulkonäölläni kenet haluaisin. Se asettaa lisäpaineita tehdä valinta oikein. Pitää saada tasoiseni mies, sellainen, joka myös tietää pystyvänsä "kellistämään" kenet vain haluaa, mutta oikean kohdalla sitoutuu täydellisesti. Lika barn leker bäst.

Opiskelin marginaalista alaa yliopistolla ja päätin jo varhain, että yrittäisin päästä lääkäreiden, juristien ja ekonomien opiskelijapiireihin. Aika pian onnistuinkin tässä, ulkonäköni auttoi toki suuresti. Aloin deittailla viittä eri miestä. Testailin heitä erilaisissa tilanteissa, kuinka reagoivat, kun pompotin, miten selviytyivät sängyssä, pitivätkö kunnostaan huolta, kuinka suhtautuivat eläimiin ja heikko-osaisiin ja millaiset tulevaisuuden suunnitelmat heillä oli. Pari karsiutui nopeasti, sitten kolmas ja lopulta oltiin vaikean paikan edessä: kumman valitsen?

Molemmat olivat oikeita alfoja, mutta päätös oli kuitenkin tehtävä. Tutkin kummankin odotettavissa olevan palkkatulon. Utsin myös sivulauseissa olevin syötein ("..., että olisihan se kiva päästä merenrannalla olevaan kesäpaikkan", jne.) perheen ja suvun varallisuudesta. Toisessa suvussa oli paljon nuoria, mutta toisessa oli iäkkäitä, joille oli kertynyt omaisuutta. Aistin sen, että jälkimmäinen on parempi. Tämän miehen vanhemmat olivat itsekin jo aika iäkkäitä. Se tuntui hyvältä. Vaakakupit eivät enää olleet tasoissa ja pystyin tekemään valinnan.

Niinhän siinä kävi, että täydellisen napakympin valitsin. Olemme voineet viettää kesiä eri puolilla Suomea olevilla tasokkailla sukulaisten mökeillä, jos emme ole ulkomaille halunneet. Miehen tulot ovat kehittyneet todella hyvin ja hän on pystynyt mahdollistamaan minulle sellaisen elintason, jota marginaalinen opintoalani ei olisi pystynyt minulle todennäköisesti tarjoamaan. Olen nykyään töissä miehen suvun omistuksessa olevassa yrityksessä yhteiskuntasuhteista vastaavana. Nautin työstäni, jonka olen pystynyt itselleni saavuttamaan sosiaalisin taidoin ja naisellisin kyvyin. Nautin miehestäni ja perheestäni. Tunnen tyytyväisyyttä itseeni siitä, että tein aikanaan pohjatyöt hyvin ja voin nyt nauttia niiden tuottamista hedelmistä.

Älä tyydy arvoasi vähempään, sinä akateeminen naisellinen nainen. Muista myös taloudellinen puoli valinnan edessä. 😉

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
102/105 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan, keksitty juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on baitti?

Ei naiset yleensä ottaen ole noin pihalla.

Vierailija
104/105 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on baitti?

Ei naiset yleensä ottaen ole noin pihalla.

Juu on.

Vierailija
105/105 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oikea alfa on, mistä tunnistaa?