Valitsin mieheni tarkoin kriteerein yliopistoaikojen lopun lähestyessä --- naisellinen akateeminen nainen: mieti myös miehen taloutta
Eli nyt on heti kerrottava, miksi laitoin tuon sanan naisellinen tuohon otsikkoon. Kyse on siitä, että olen hyvännäköinen ja saisin ulkonäölläni kenet haluaisin. Se asettaa lisäpaineita tehdä valinta oikein. Pitää saada tasoiseni mies, sellainen, joka myös tietää pystyvänsä "kellistämään" kenet vain haluaa, mutta oikean kohdalla sitoutuu täydellisesti. Lika barn leker bäst.
Opiskelin marginaalista alaa yliopistolla ja päätin jo varhain, että yrittäisin päästä lääkäreiden, juristien ja ekonomien opiskelijapiireihin. Aika pian onnistuinkin tässä, ulkonäköni auttoi toki suuresti. Aloin deittailla viittä eri miestä. Testailin heitä erilaisissa tilanteissa, kuinka reagoivat, kun pompotin, miten selviytyivät sängyssä, pitivätkö kunnostaan huolta, kuinka suhtautuivat eläimiin ja heikko-osaisiin ja millaiset tulevaisuuden suunnitelmat heillä oli. Pari karsiutui nopeasti, sitten kolmas ja lopulta oltiin vaikean paikan edessä: kumman valitsen?
Molemmat olivat oikeita alfoja, mutta päätös oli kuitenkin tehtävä. Tutkin kummankin odotettavissa olevan palkkatulon. Utsin myös sivulauseissa olevin syötein ("..., että olisihan se kiva päästä merenrannalla olevaan kesäpaikkan", jne.) perheen ja suvun varallisuudesta. Toisessa suvussa oli paljon nuoria, mutta toisessa oli iäkkäitä, joille oli kertynyt omaisuutta. Aistin sen, että jälkimmäinen on parempi. Tämän miehen vanhemmat olivat itsekin jo aika iäkkäitä. Se tuntui hyvältä. Vaakakupit eivät enää olleet tasoissa ja pystyin tekemään valinnan.
Niinhän siinä kävi, että täydellisen napakympin valitsin. Olemme voineet viettää kesiä eri puolilla Suomea olevilla tasokkailla sukulaisten mökeillä, jos emme ole ulkomaille halunneet. Miehen tulot ovat kehittyneet todella hyvin ja hän on pystynyt mahdollistamaan minulle sellaisen elintason, jota marginaalinen opintoalani ei olisi pystynyt minulle todennäköisesti tarjoamaan. Olen nykyään töissä miehen suvun omistuksessa olevassa yrityksessä yhteiskuntasuhteista vastaavana. Nautin työstäni, jonka olen pystynyt itselleni saavuttamaan sosiaalisin taidoin ja naisellisin kyvyin. Nautin miehestäni ja perheestäni. Tunnen tyytyväisyyttä itseeni siitä, että tein aikanaan pohjatyöt hyvin ja voin nyt nauttia niiden tuottamista hedelmistä.
Älä tyydy arvoasi vähempään, sinä akateeminen naisellinen nainen. Muista myös taloudellinen puoli valinnan edessä. 😉
Kommentit (105)
En edes tiedä mitä puolisoni tienaa. Enkä ole edes kiinnostunut tietämään.
Oliko sitä ennen kuitenkin vapautuneesti seksiä niiden hauskojen ja komeiden bilepoikien kanssa? 😳
Mä kyllä komppaan tätä. Mä en tosin tehnyt valintojani ihan noin tiedostaen eikä mulla ollut noin montaa potentiaalista vaihtoehtoa. Löysin kuitenkin täydellisen kumppanin itselleni. Olen siitä kiitollinen joka päivä.
Allu etsii narsistinaista, jonka hyväksymäksi pääsemistä voisi loputtomasti yrittää. Kaikki loputon turha yrittäminen sopisi itsetunnolle.
Yhteenveto: naimakauppa on aina onnenkauppaa. Koskaan et tiedä täysin mitä sait ja kauanko kestää. Joskus käy niin että jompikumpi rakastuu toiseen ja laskelmoinnit vedetään vessasta alas...
Pohjimmiltaan jokainen nainen on vain miehen rahojen ja varallisuuden perässä niin lopulta joka nainen tekee itsestään miehen silmissä maksullisen naisen
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan jokainen nainen on vain miehen rahojen ja varallisuuden perässä niin lopulta joka nainen tekee itsestään miehen silmissä maksullisen naisen
Kummasti kaiken maailman persaukiset ovat kuitenkin parisuhteissa.
Nuorena aikoinaan katsoin kauhulla kun kun kaverit heilasteli kaiken maailman renttujen kanssa. Eivät ymmärtäneet omaa arvoaan. Pitivät minua koppavana. Mutta minullapa onkin nyt 20 vuoden jälkeen edelleen sama hyvä kumppani ja olemme oikeasti onnellisia. Ei niinnkään se raha, mutta allekirjoitan kyllä tuon lika barn läker bäst.
Vierailija kirjoitti:
1/5 koska käytit provoon kuitenkin aikaa
Kysymys kuuluu miksi? Eikö ole mitään tähdellisempää tekemistä kuin provojen kirjoittaminen? Jos kokee olevansa kirjallisessa ilmaisussa vahvoilla ja mielikuvitusta riittää, eikö voisi olla kirjoittamisessaan hiukan kunnianhimoisempi?
Minun tyttöystävä jätti minut viikko ennen kun äitini kuoli ja sain siltä sitten 400 000 euron perinnön. Kyllä se itkeskeli että haluaa minut takas mutta en ottanut ja 3 vuotta siitä niin isäni kuoli ja sain vielä suuremman perinnön kesämökkeineen ja sain isäni asunnon myös jonka tosin myin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti kaiken maailman persaukiset ovat kuitenkin parisuhteissa.
Naiset ehkä, miehet eivät.
Vierailija kirjoitti:
Rahasta miehen kanssa oleville naisille on nimi.
Joko kommunisti tai h.... No molemmissa on kyse samasta asiasta.
Ap on mies, mutta kyllä kannattaa miettiä rahapuoltakin miestä valitessa. Siinähän tavallaan kiroaa omat lapsensa, jos lisääntyy tyhjätaskun kanssa, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai kykyä saavuttaa hyvää elintasoa.
Ei ole kiva palata töihin, kun vauva on vasta 10 kk, mutta kun ottaa pienituloisen miehen, elämästä tulee tarpeettoman hankalaa ja raskasta.
Jos miehessä raha kiinnostaa eniten, niin tällaiselle naiselle on myös osuva nimitys.
En valinnut puolisoa rahan takia. Joten sillä ei ole merkitystä.