Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsin mieheni tarkoin kriteerein yliopistoaikojen lopun lähestyessä --- naisellinen akateeminen nainen: mieti myös miehen taloutta

Vierailija
03.03.2024 |

Eli nyt on heti kerrottava, miksi laitoin tuon sanan naisellinen tuohon otsikkoon. Kyse on siitä, että olen hyvännäköinen ja saisin ulkonäölläni kenet haluaisin. Se asettaa lisäpaineita tehdä valinta oikein. Pitää saada tasoiseni mies, sellainen, joka myös tietää pystyvänsä "kellistämään" kenet vain haluaa, mutta oikean kohdalla sitoutuu täydellisesti. Lika barn leker bäst.

Opiskelin marginaalista alaa yliopistolla ja päätin jo varhain, että yrittäisin päästä lääkäreiden, juristien ja ekonomien opiskelijapiireihin. Aika pian onnistuinkin tässä, ulkonäköni auttoi toki suuresti. Aloin deittailla viittä eri miestä. Testailin heitä erilaisissa tilanteissa, kuinka reagoivat, kun pompotin, miten selviytyivät sängyssä, pitivätkö kunnostaan huolta, kuinka suhtautuivat eläimiin ja heikko-osaisiin ja millaiset tulevaisuuden suunnitelmat heillä oli. Pari karsiutui nopeasti, sitten kolmas ja lopulta oltiin vaikean paikan edessä: kumman valitsen?

Molemmat olivat oikeita alfoja, mutta päätös oli kuitenkin tehtävä. Tutkin kummankin odotettavissa olevan palkkatulon. Utsin myös sivulauseissa olevin syötein ("..., että olisihan se kiva päästä merenrannalla olevaan kesäpaikkan", jne.) perheen ja suvun varallisuudesta. Toisessa suvussa oli paljon nuoria, mutta toisessa oli iäkkäitä, joille oli kertynyt omaisuutta. Aistin sen, että jälkimmäinen on parempi. Tämän miehen vanhemmat olivat itsekin jo aika iäkkäitä. Se tuntui hyvältä. Vaakakupit eivät enää olleet tasoissa ja pystyin tekemään valinnan.

Niinhän siinä kävi, että täydellisen napakympin valitsin. Olemme voineet viettää kesiä eri puolilla Suomea olevilla tasokkailla sukulaisten mökeillä, jos emme ole ulkomaille halunneet. Miehen tulot ovat kehittyneet todella hyvin ja hän on pystynyt mahdollistamaan minulle sellaisen elintason, jota marginaalinen opintoalani ei olisi pystynyt minulle todennäköisesti tarjoamaan. Olen nykyään töissä miehen suvun omistuksessa olevassa yrityksessä yhteiskuntasuhteista vastaavana. Nautin työstäni, jonka olen pystynyt itselleni saavuttamaan sosiaalisin taidoin ja naisellisin kyvyin. Nautin miehestäni ja perheestäni. Tunnen tyytyväisyyttä itseeni siitä, että tein aikanaan pohjatyöt hyvin ja voin nyt nauttia niiden tuottamista hedelmistä.

Älä tyydy arvoasi vähempään, sinä akateeminen naisellinen nainen. Muista myös taloudellinen puoli valinnan edessä. 😉

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole trolli, niin ei voi muuta sanoa kuin: miten hirveitä ihmisiä keskuudessamme onkaan! Oikein ihmisen irvikuva tällainen materialisti. Kaikki mietitään vain hyötynäkökulmasta ja laskelmoiden, huu miten kylmää. Sääliksi käy, nämä elämänarvot meinaan ei kanna pitkälle.

t. onnellinen nainen

Vierailija
22/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikuttaa kyllä täysin keksityltä jutulta. 

Ei kuulosta ollenkaan keksityltä, kun katsoo miten maailma makaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä mitä puolisoni tienaa. Enkä ole edes kiinnostunut tietämään.

Vähän kannattaa kuitenkin tiedustella jos meinaa tehdä lapsia. Perhe ei elä pyhällä hengellä. Sitten ollaan itkemässä kun mies söi vanukkaat ja vaati maksamaan puolet kaikesta + naiselle 100% kotityöt ja lapset. Viimeinen virhe että tekee elämän tärkeimmät päätökset pelkästään tunteella. 

Vierailija
24/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan jokainen nainen on vain miehen rahojen ja varallisuuden perässä niin lopulta joka nainen tekee itsestään miehen silmissä maksullisen naisen

Hei tää oli miehen kirjoittama trolli, tästä ei kannata tehdä johtopäätöksiä oikeiden naisten suhteen ;)

Vierailija
25/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on ihan turha solvata naisia tästä. Itse menette minä ja minun muna edellä pillun perässä. Kyllä miehenkin on jotain annettava parisuhteeseen ja perhe-elämään. 

Vierailija
26/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on ehtaa narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan ihmisen tekstiä.

Vierailija
27/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan jokainen nainen on vain miehen rahojen ja varallisuuden perässä niin lopulta joka nainen tekee itsestään miehen silmissä maksullisen naisen

Kummasti kaiken maailman persaukiset ovat kuitenkin parisuhteissa.

Naiset ehkä, miehet eivät.

Kyllä ovat miehetkin. Jopa nisteillä ja spurguilla on heiloja.

Vierailija
28/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja alkaa haluamaan nuorempaa.

Vierailija
29/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä taas tehtiin av:lle tyypillinen mustavalkoinen päätelmä yhden trollin tekstistä. Ja seuraavaksi vingutaan miten suomalaiset naiset luulevat itsestään liikoja kun eivät pihtarihu*rat anna just sulle. Kuvotuksen kuvotus. 

Vierailija
30/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

Vierailija
31/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mä maksan n. 80% elämiseen menevistä kuluista.

Vierailija
32/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa hakea pisteitä tuollaisella joltain palstamieheltä.

Vierailija
33/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole nainen. 

Vierailija
34/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko ilmiselvää teollia sentään. Vaikka noin pitkän sepustuksen kirjoittikin. 

Vierailija
35/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on ehtaa narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan ihmisen tekstiä.

Se on trolli. Mieti nyt hetki. 

Vierailija
36/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku jöröjukka kuvittelee, miten naiset käyttäytyvät. 

Vierailija
37/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa hakea pisteitä tuollaisella joltain palstamieheltä.

Typerää väittää tuollaista.

Mä sanoin sen  siksi kun en pidä siitä että aina väitetään naisen elävän miehen rahoilla.

Vierailija
38/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet turvannut tulevaisuutesi sen osalta, että ikäännyt? Olethan naimisissa ilman avioehtoa tai neuvotellut ainakin sopimuksen, että taloudellinen tilanteesi on turvattu mahdollisessa erossa? Onko teillä lapsia? Nuorena on helppo pelata äkkirikasta, mutta varo ettet putoa äkkiköyhyyteen. 

Muista myös, ettei akateemisuus itsessään ole miesten keskuudessa meriitti, mutta raha vetää miehiäkin puoleensa kuin hunaja kärpäsiä. Varakas nainen pärjää aina, mutta naisellisiin avuihin turvautuva lentää syrjään nopeasti tässä vaihtoehtojen maailmassa. 

Vierailija
39/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et ole edes nainen.

Heh. Epäilen samaa. Vaikuttaa niin satumaiselta jutulta, sillä laskelmointi kosahtaa usein omaan nilkkaan. Läheisessä ihmissuhteessa on paljon tiedostamatonta vetovoimaa, josta varsinkaan nuorena ei ole selvillä. Se syntyy mm. kiintymyssuhdemallista ja äo:stä eikä siihen voi itse paljoakaan vaikuttaa.

Elämässä paljon on ennalta määrättyä (perimä), mutta myös sattumaa. Loput ovat sitten omilla harteilla millaisia valintoja onnistuu tekemään. 

Vierailija
40/105 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli tarinatuokio.