Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein huoli-ilmoituksen, naapurin yh ei käy pienen lapsensa kanssa edes jokapäivä ulkona

Vierailija
02.03.2024 |

Äidillä on myös kaksi alakouluikäistä lasta, ns. avainlasta, ovat vilkkaita mutta juoksevat arkisinkin vielä klo 22 jälkeen portaikossa. Koskaan en ole nähnyt äidin vievän asunnosta edes roskia ulos. En ole mikään kyylä vaan aidosti huolestunut naapuri.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa huolehdit,  ihmiset elävät eri tavoin.

Vierailija
2/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen KYSYÄ äidiltä mitään tai tutustua häneen tai lapsiin edes ohimennen ennenkuin lähdet tekemään mutu ilmoituksia,joka todennäköisesti peruuttamattomasti rikkoo perhettä jos epäilyksesi ovat liioiteltuja tai turhia? Joku järki päähän! Ilmoittamat eivät tajua miten täynnä ihmisoikeusrikoksia ja laitonta toimintaa lastensuojelu on. Lueppa aloittaja Leeni Ikosen blogia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kämpästä ei viedä roskia ulos, niin kyllä sen haistaa rappuun asti. Nuuhkaise naapurin yh:n ovella ja jos löyhkää saatanan pahalle, tee se huoli-ilmoitus.

Vierailija
4/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet ihan täysi kyylä jos väijyt naapuriasi 24/7.

Vierailija
5/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kyylä kyttää naapurin tekemisiä kokopäivän

Vierailija
6/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein lasun alakerran yhoon lapsista kun mä tiedän että se vikittelee mun miestä. Olen nähnyt kyllä omin silmin mitä se yrittään. Saapahan haahka muuta ajateltavaa!

Vierailija
7/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyylää, kun on lunta satanut, näkisi vaunujen jäljet lumessa, enkä nyt sentään ovelle haistelemaan mene. Olen jo liian raihnainen auttamaankaan.

Vierailija
8/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä oot täys ihmissa.asta

Vierailija
9/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Oletko itse aina paikalla. Ei ihme, että lastensuojelu on ylikuormittunut.

Vierailija
10/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että se äiti käyttää huumeita. Rampaako siellä miestä päivittäin? Ihan oikein teit, ap!

Vierailija
11/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo huoli-ilmoitukset ovat ihan paska juttu. Huoli-ilmoitusten takia lastensuojelu on täynnä ilmoituksia teinien tappeluista, riitaisten avioerojen kiusantekoilmoituksia, teinien en-käy-koulussa-vaan-pelaan ilmoituksia. Sitten kun joku oikeasti tarvitsee apua, ei pystytä auttamaan kun on niin kauheasti huoli-ilmoituksia jotka pitää kaikki tutkia. Erityisesti teinit ovat sellainen ryhmä, että saa ihan liikaa huomiota. Jos minun pitää valita, kuoleeko pieni lapsi kaltoin kohteluun vai tekeekö teini itsarin, valitsen jälkimmäisen. Jos siis lasun resursseja jaetaan.

Vierailija
12/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä pentus poissa rappukäytävästä yöllä.

Vierailija
13/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olet ihan täysi kyylä jos väijyt naapuriasi 24/7.

Naapurista pukkaa kohta kyylävalitus.

Vierailija
14/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, toinen laiminlyöjä heräsi. Koskas sinun taaperosi on viimeksi saanut haistella raitista ulkoilmaa?

Vierailija
15/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jotkut kirjoittavat näitä "jokapäivä" ja "kokoajan" -tyyppisiä sanoja yhteen? 

Vierailija
16/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset jutut on AINA liioiteltuja. 

Jos olisi ongelmaa, ei tarvitsisi keksiä noin paljon. 

Hoidappa omat asiasi, vaan Ap,

Vierailija
17/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko se on lapsen kanssa käydä ulkona joka päivä?

Vierailija
18/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko muun naapurin olet nähnyt vievän roskat ulos, Ap? Oletko varma, että kaikki naapurisi ovat nähneet sinun tekevän niin? Voisiko olla niin, että kun joku on yh, se herättää sinussa epäilyjä lähtökohtaisesti?

Vierailija
19/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi jotkut kirjoittavat näitä "jokapäivä" ja "kokoajan" -tyyppisiä sanoja yhteen? 

Huvikseen jokapäiväjajokayö

Vierailija
20/41 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä pentus poissa rappukäytävästä yöllä.

Mulla ei ole pentuja ja kuljetaan kuule ihan milloin halutaan rapussa. Missään muussakaan asiassa ei kysytä sinulta lupaa surkimus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi