Pilaa työhaastattelu neljällä sanalla -peukutusketju
Vanhan treffiketjun innoittamana, mutta tällä kertaa pilataan työhaastattelu neljällä sanalla.
"Eihän teillä tehdä huumetestejä?"
Kommentit (699)
Geishakuulat kulkee mukanani aina
Harrastukseni on toisten miehet
Käytän minihameita ja minishortseja
Harrastan nudistirantoja ja orgioita
Kutsun teidät parinvaihtobileisiimme viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Noudatattehan turvallisen tilan periaatteita?
Noudatattehan turvallisemman tilan periaatteita?
Onhan teillä harraste(seksi) seuroja?
Koska voi odottaa ylennystä?
Tämä on ihan tositilanne, eräs oli sanonut oikeasti näin: Olen hyvä delegoimaan hommat. Tässä tapauksessa ei varmasti ollut tarkoitus pilata haastattelua, mutta tuossa hommassa ei delegointi ole ensisijainen juttu.
Pissasin matkalla tänne housuuni
Täytin juuri viiskyt kuus...
Yleensä toki ei edes pääse mihinkään haastatteluun jos tuollainen ikä selviää cv:stä tai hakemuksesta. Paitsi näihin julkisen sektorin hommiin jossa paikan saava duunari on jo valittu ja pakko haastatella paria hakijaa muodon vuoksi.
Kuullut tämän olevan suojatyöpaikka
Vierailija kirjoitti:
Täytin juuri viiskyt kuus...
Yleensä toki ei edes pääse mihinkään haastatteluun jos tuollainen ikä selviää cv:stä tai hakemuksesta. Paitsi näihin julkisen sektorin hommiin jossa paikan saava duunari on jo valittu ja pakko haastatella paria hakijaa muodon vuoksi.
Mulla kävi oikeasti hassusti että sain kuvan että mut oli oikeastaan jo valittu ennen haastattelua ja kunhan en vaan sitä sössinyt niin pääsen.
Joskus hakijoiden taso on jo lähtökohtaisesti niin huonoa joten kai tämäkin voi käydä. Tai että oletkin ainoa hakija jopa. Riippuu ajankohdastakin tämä.
Voinhan työskennellä kerhoni klubiasussa?
Tästä löytyy eri tavoin hankalia muunnelmia: motoristit, naturistit, golf- ja purjehdusklubit...
Vierailija kirjoitti:
Haittaako vaikka olen ajokortiton? (Kuljetusalalle hakeutumassa)
Eihän teillä niuhoteta pikkukolareista
olisi aika hyvä myös, tai
korttini meni juopottelun vuoksi hyllylle
Vapaa-ajalla pukeudun aina naiseksi.
Onks ihan pakko somettaa? (pestinä brändi lähettiläs tms)
Vaadin talviloman palkallisena heti.
Vaginani haisee ilman hoitoa