Miesten "green flagit"
Mitkä luonteenpiirteet, sanomiset tai teot on teille "green flageja" miehessä?
Aloitan parilla esimerkillä:
+ Ei hävetä kantaa naisen käsilaukkua julkisella paikalla
+ Puhuu koirille "koiraäänellä"
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Pystyy puhumaan tunteista
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Naiset yleensä kuivuu jos puhuu tunteistaan. Olen tästä monesti kavereiden kanssa puhunut ja netissäkin monet miehet sanoo samaa.
Juu, aina kannattaa uskoa siihen mitä miehet sanovat että naiset haluavat, eikä sitä mitä naiset sanovat haluavansa. Tottakai teidän kilpailijat haluavat teille onnea ja menestystä naismarkkinoilla.
Kyllä, ehdottomasti kannattaa uskoa ennemmin miehiä, joilla on kokemusta naisten iskemisestä. Naiset kun yleensä kuvittelevat haluavansa muuta kuin mitä oikeasti haluavat.
Millainen flaksi näillä miehillä on käynyt parisuhdemarkkinoilla näillä opeilla? Ovatko vakaassa, pysyvässä, pitkäaikaisessa suhteessa onnellisina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Therouxin kaltainen mies on green flag
Olen aina tykännyt hänestä, todella symppis ja älykäs mies!
symppis? mulla tulee asberger mieleen :D
-Omistaa PC-pöytäkoneen
-Tykkää kaikesta hömpästä(kin), voi olla välillä itsekin hömppä
-Pukeutuu sellaiseen teddypörrötakkiin, ovat miehillä jotenkin suloisia
Vierailija kirjoitti:
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Sentään 4 hyvää puolta löytyy itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vastaa, heiltä ei kysytty mitään.
Miehet: ei miesselittämistä ole olemassakaan!
Myös miehet: täyttävät naisille ja homomiehille osoitetun ketjun lukuisilla viesteillä, joissa selittävät naisten esittämiä mieltymyksiä naisille takaisin.
Miksi naiset muualla sitten käyttävät ihan samoja termejä? Kalju ei viehätä, lyhyt ei viehätä, nuori ei viehätä, vanha ei viehätä..? Ja mitä vielä? Missä ne oikeat mieltymykset sitten ovat?
Millainen flaksi näillä miehillä on käynyt parisuhdemarkkinoilla näillä opeilla? Ovatko vakaassa, pysyvässä, pitkäaikaisessa suhteessa onnellisina?
Varmasti parempi flaksi käy, kuin ei millään opeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Naiset yleensä kuivuu jos puhuu tunteistaan. Olen tästä monesti kavereiden kanssa puhunut ja netissäkin monet miehet sanoo samaa.
Juu, aina kannattaa uskoa siihen mitä miehet sanovat että naiset haluavat, eikä sitä mitä naiset sanovat haluavansa. Tottakai teidän kilpailijat haluavat teille onnea ja menestystä naismarkkinoilla.
Kyllä, ehdottomasti kannattaa uskoa ennemmin miehiä, joilla on kokemusta naisten iskemisestä. Naiset kun yleensä kuvittelevat haluavansa muuta kuin mitä oikeasti haluavat.
Millainen flaksi näillä miehillä on käynyt
Minun on vaikea kuvitella, että yhdelläkään tämän palstan miehellä kävisi parempi flaksi naisten antamilla "ole itsevarma" -opeilla. Ulkonäkö on se mikä ratkaisee, kaikki peliin ulkonäön osalta! Ziisus, kun se ei ole yhtään tuon kummempi asia. Ikävä kyllä miehellä moni naisen ihannoima ominaisuus miehessä on geneettinen, kuten hyvä hiusraja ja pituus.
+ vihreät hiukset
+ vihreä paita
+ vihreät housut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Erittäin harva mies haluaa tuollaista, jos tarjolla on vapaasti irtoseksiä useiden kumppaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Therouxin kaltainen mies on green flag
Olen aina tykännyt hänestä, todella symppis ja älykäs mies!
symppis? mulla tulee asberger mieleen :D
Louis on ihan huippu <3 Samanaikaisesti hieman ujo, mutta silti myös todella itsevarma. Oletko katsonut noita Therouxin dokkareita? Hänellä on loistava taito saada melkeinpä kuka tahansa ihminen avautumaan hänelle.
Käytöstavat ja se miten kohtelee myös muita. Se, että lukee kirjoja. On kiinnostunut maailman menosta.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet: täyttävät naisille ja homomiehille osoitetun ketjun lukuisilla viesteillä, joissa selittävät naisten esittämiä mieltymyksiä naisille takaisin.
Ootko ihan tosissaan? Ihan samalla tavalla naiset kommentoi missä kysyttiin vain miesten mielipidettä, ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen asia.
Mietin oikein tarkkaan ja totesin ettei niitä ole.
Mies itsessään on jo red flag.
Mun pelit on jo pelattu.
N48
< Rahaa
< Koulutus
< Asunto hyvältä paikalta
< Mökki
< Auto
< Itsetunto
< Älä osoita kiinnostusta
> Naiset muuttuvat epävarmoiksi (kelpaankohan)
< Pane ja lemppaa (taidamme olla liian erilaisia)
< Next
Vierailija kirjoitti:
Mun pelit on jo pelattu.
N48
Onko noin huonoja tapauksia tullut vastaan vai oletko jo luopunut toivosta ettet enää tapaa ketään sopivaa? -m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pelit on jo pelattu.
N48
Onko noin huonoja tapauksia tullut vastaan vai oletko jo luopunut toivosta ettet enää tapaa ketään sopivaa? -m38
Kaikenlaista harmia...
Ekan kans avioliitto, toisen kanssa lapsi, kolmannen kanssa asuntolaina ja lapsi. Jokainen näistä vei mun rahat. Oon sentään lapset saanut pitää. Miehet mua jallittaa
En aio katsoa mitä seuraavaksi 🤣
Onneks oon jo iällä niin ei helposti ajaudu hömpötyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan tosissaan? Ihan samalla tavalla naiset kommentoi missä kysyttiin vain miesten mielipidettä, ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen asia.
Kukaan muu kuin hiusrajajankkaaja ei ole varsinaisesti kommentoinut ketjun aiheeseen. Saa varmaan miehetkin kertoa, mitkä on heidän mielestä green flageja miehissä, mutta sen sijaan hääräävät ihan kaikkea muuta sekoilua. Tai no veikkaisin että nuo useimmat "muna"-vastaukset on kyllä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
+ ystävällinen lapsille ja eläimille
+ keskustelee aiheesta kuin aiheesta ja myös kuuntelee+ näyttää normaalilta
+ käy töissä
+ on jotain yhteistä minun kanssa
Hyvä lista.
+ maksaa vaikka kahvin heti ensitreffeillä (ei kyllä mitään törkeän hintaista illallista tarvitse)
+opettelee nopeasti arkisia pikkujuttuja (esim kahviin maitoa, ei sokeria)
+vastaa säällisessä ajassa viesteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pelit on jo pelattu.
N48
Kaikenlaista harmia...
Ekan kans avioliitto, toisen kanssa lapsi, kolmannen kanssa asuntolaina ja lapsi. Jokainen näistä vei mun rahat. Oon sentään lapset saanut pitää. Miehet mua jallittaa
En aio katsoa mitä seuraavaksi 🤣
Onneks oon jo iällä niin ei helposti ajaudu hömpötyksiin.
Jokaisen kanssa sinä päätit seurustella ja standardisi olivat hyvin matalalla.
no mistä tuntemuksista puhut? onko se sellasta katkeraa avautumista vai itketkö eksän perään