Miesten "green flagit"
Mitkä luonteenpiirteet, sanomiset tai teot on teille "green flageja" miehessä?
Aloitan parilla esimerkillä:
+ Ei hävetä kantaa naisen käsilaukkua julkisella paikalla
+ Puhuu koirille "koiraäänellä"
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu, lävistetty ja shokkivärjätyt hiukset.
Outo maku sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Louis Therouxin kaltainen mies on green flag
Olen aina tykännyt hänestä, todella symppis ja älykäs mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Pystyy puhumaan tunteista
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Naiset yleensä kuivuu jos puhuu tunteistaan. Olen tästä monesti kavereiden kanssa puhunut ja netissäkin monet miehet sanoo samaa.
Juu, aina kannattaa uskoa siihen mitä miehet sanovat että naiset haluavat, eikä sitä mitä naiset sanovat haluavansa. Tottakai teidän kilpailijat haluavat teille onnea ja menestystä naismarkkinoilla.
Kyllä, ehdottomasti kannattaa uskoa ennemmin miehiä, joilla on kokemusta naisten iskemisestä. Naiset kun yleensä kuvittelevat haluavansa muuta kuin mitä oikeasti haluavat.
Yritätköhän naurattaa vai itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Tarkoitatko tunteilla pelkästään miehen tunteita vai myös omiasi, jotka ovat aika ajoin kaiken järjen ja logiikan ulkopuolella?
No tuossa tarkoitin että mies pystyy avautumaan omista tunteistaan, mutta tietysti myös mun tunteiden huomioiminen on plussaa.
Haluat siis että mies hokee raksataarakastaa vaikka kuinka perseilet, mutta oikeasti tunneälykäs mies, joka osaa kertoa sinulle tunteistasi ja laittaa sinut paikallesi ei kiinnosta.
En halua, mistä sait tuollaisen vaikutelman? Ja minusta kuulostaa vähän oudolta että mies kertoisi minulle tunteistani, kai minä itse tiedän omat tunteeni paremmin?
Et tiedä. Mutta olet silti oikeassa, naisille ei kannata kertoa näiden tunteista. Ne kannattaa havainnoida ja pitää omana tietonaan, ja toimia sitten sen mukaan mikä on itselle parhaaksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
En halua, mistä sait tuollaisen vaikutelman? Ja minusta kuulostaa vähän oudolta että mies kertoisi minulle tunteistani, kai minä itse tiedän omat tunteeni paremmin? En ole mikään perseilijä joten minua ei todellakaan tarvitse "laittaa paikalleni". Kontrollointi on miehessä muutenkin ehdoton red flag.
No kai sä tiedät tunteesi, mutta kun sulle kerrotaan, miksi tunnet niin ja miksi ne tunteet pitäisi nyt saada hallintaan se on pahaa kontrollointia.
Useimmat naiset jää tunne-elämältään teinin tasolle, koska aloittavat esiteininä leikkimään aikuista, mutta eivät osaakkaan enää lopettaa, kun olisi aika aikuistua.
+ Tummat hiukset, täydellinen hiusraja
+ Pituutta yli 183 cm
+ Selkeästi piirtyvät lihakset
+ Rasvaprosentti 8-12
+ Suorat, sopivan valkoiset hampaat
+ Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!]
+ Etnisyys kaukasidinen
+ Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Therouxin kaltainen mies on green flag
Olen aina tykännyt hänestä, todella symppis ja älykäs mies!
Louis on sellainen mies, jonka itse määrittelisin "alfamieheksi"! Ihana!
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Panostaa omaan henkiseen kasvuun
- Kyky itsereflektioon
- Kiinnostunut oppimaan uusia asioita
- Puhuu tunteistaan, näyttää tunteitaan.
Suomennettuna:
- jaksaa kuunnella naisen hölötyksiä horoskoopeista, auroista ym. huuhaasta.
Tässä on lyhyet selitykset yllä mainituista asioista, koska nämä käsitykset tuntuvat olevan sinulle vieraita:
Henkinen kasvu:
Henkinen kasvu viittaa prosessiin, jossa yksilö pyrkii kehittämään itseään monipuolisesti ja syvällisesti. Se kattaa useita ulottuvuuksia, kuten emotionaalista älykkyyttä, itsereflektiota, ihmissuhteita, elämänkatsomusta ja henkistä hyvinvointia. Henkinen kasvu on jatkuvaa oppimista, muuttumista ja oman potentiaalin täyttämistä
Kyky itsereflektioon:
Tämä tarkoittaa taitoa tarkastella omia ajatuksiaan, tunteitaan ja toimintaansa kriittisesti ja objektiivisesti. Itsereflektio auttaa ymmärtämään itseään syvemmin ja mahdollistaa henkilökohtaisen kasvun.
Kiinnostunut oppimaan uusia asioita:
Tämä merkitsee innostusta ja halua hankkia uutta tietoa. Henkisesti kasvava ihminen on avoin uusille ideoille, kokemuksille ja oppimiselle eri elämänalueilla.
Puhuu tunteistaan, näyttää tunteitaan:
Henkinen kasvu sisältää myös taitoa ilmaista omia tunteita avoimesti. Tämä voi liittyä tunteiden tunnistamiseen, niiden käsittelyyn ja muiden kanssa kommunikointiin. Tunteiden jakaminen voi edistää syvempää ymmärrystä itsestä ja lisätä tunnesiteitä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, mistä sait tuollaisen vaikutelman? Ja minusta kuulostaa vähän oudolta että mies kertoisi minulle tunteistani, kai minä itse tiedän omat tunteeni paremmin? En ole mikään perseilijä joten minua ei todellakaan tarvitse "laittaa paikalleni". Kontrollointi on miehessä muutenkin ehdoton red flag.
No kai sä tiedät tunteesi, mutta kun sulle kerrotaan, miksi tunnet niin ja miksi ne tunteet pitäisi nyt saada hallintaan se on pahaa kontrollointia.
Useimmat naiset jää tunne-elämältään teinin tasolle, koska aloittavat esiteininä leikkimään aikuista, mutta eivät osaakkaan enää lopettaa, kun olisi aika aikuistua.
Aivan sekaisin olevan selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Rauhallisuus
+ Pieni ujous myöskin
+ Ei ole somessa
Naiset yleensä kuivuu jos puhuu tunteistaan. Olen tästä monesti kavereiden kanssa puhunut ja netissäkin monet miehet sanoo samaa.
Juu, aina kannattaa uskoa siihen mitä miehet sanovat että naiset haluavat, eikä sitä mitä naiset sanovat haluavansa. Tottakai teidän kilpailijat haluavat teille onnea ja menestystä naismarkkinoilla.
Kyllä, ehdottomasti kannattaa uskoa ennemmin miehiä, joilla on kokemusta naisten iskemisestä. Naiset kun yleensä kuvittelevat haluavansa muuta kuin mitä oikeasti haluavat.
Yritätköhän na
Kyllä minä olen ainakin luottanut aina naisten sanomisiin, että kaljut ja lyhyet miehet eivät viehätä. Sen takia olen tällä palstalla, enkä yöelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Panostaa omaan henkiseen kasvuun
- Kyky itsereflektioon
- Kiinnostunut oppimaan uusia asioita
- Puhuu tunteistaan, näyttää tunteitaan.
Suomennettuna:
- jaksaa kuunnella naisen hölötyksiä horoskoopeista, auroista ym. huuhaasta.
Tässä on lyhyet selitykset yllä mainituista asioista, koska nämä käsitykset tuntuvat olevan sinulle vieraita:
Leikkasin loput lainauksesta pois, sillä sanoit saman asian minkä jo totesin, mutta vain tuhottoman pitkästi ja tylsästi. Olet todellinen red flag -nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sekaisin olevan selitystä.
Susta taitaa vaan vahvasti tuntua siltä, koska osuu epämiellyttävän oikeaan. Totuuden kanssa älähdykselläsi ei ole mitään tekemistä.
Taas toi yksi kaappihomo jankkaamassa hiusrajasta, hyi mikä niljake
Miksi miehet vastaa, heiltä ei kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Taas toi yksi kaappihomo jankkaamassa hiusrajasta, hyi mikä niljake
Täytyy aina olla varmistamassa, että naiset ovat rehellisiä, kun puhuvat "miesten" green flageista. "Miehet" kun on rajattu hyvin pieneksi joukoksi valioyksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma
Itsevarma muttei ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: ei miesselittämistä ole olemassakaan!
Myös miehet: täyttävät naisille ja homomiehille osoitetun ketjun lukuisilla viesteillä, joissa selittävät naisten esittämiä mieltymyksiä naisille takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: ei miesselittämistä ole olemassakaan!
Myös miehet: täyttävät naisille ja homomiehille osoitetun ketjun lukuisilla viesteillä, joissa selittävät naisten esittämiä mieltymyksiä naisille takaisin.
Samaan aikaan normaalit miehet, eli 99,9% kaikista miehistä: Eivät lue eivätkä varsinkaan kommentoi näihin jankkausketjuihin mitään.