Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
181/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Ja tuoko on nyt sitten ongelma.

Kyllä se niin on - kuten varmasti kaikki jo moneen kertaan huomanneet, että miehet ne on jotka ruikuttaa, naiset elää hyvää vapaata elämää yksin.

Minulla ei ole lävistyksiä mutta tatskoja on. Tukkani on milloin pitkä millloin lyhyempi ja väriäkin vaihtelen. Olen ollut myös kalju ja nyt kesäksi kaavailen millin parin sänkeä jollain kivalla värillä.

Minusta elämä on ihanaa ja otan siitä irti kaiken minkä saan. En anna turhanpäiväistena asioitten häiritä ja ruikuttajien itkut sivuutan reagoimatta.  Kyllö olen saanut kommenttia jos toistakin, ja enemmän ne kertoo sanojastaan kuin minusta.

itsaetuntoni kestää kyllä, ei pelkoa.

Minunko  pitäisi alkaa joltain äijänrähjältä kysyä miltä saan näyttää ? Hypätkää jorpakkoon.

Ei sinun tarvitsekaan kysyä, mutta älä ihmettele miksi kukaan ei kiinnostu, ei edes nuo äijänrähjät.

Vierailija
182/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä tähän, että naisia kiinnostaa 99% kovat asiat. Speksit, taso.

Miehen pituus, geneettinen komeus ja raha/asema määrittävät sen mitä hän voi saada. Anteliaisuudella on merkitystä kun sillä saa jotain konkreettista, kuten komeamman asumuksen tai korkeamman elintason.

Ovia availemalla, takkia päälle auttamalla tai kukkia tuomalla mies ei lisää omaa vetovoimaansa kuin korkeintaan marginaalisesti. Pitkä, komea, rikas ja itsevarma ja supliikki mies saa naisen vaikka olisi täysi k*sipää. Lyhyt, ruma, köyhä ja epävarma mies on naisille mitättömyys vaikka sydän olisi täyttä kultaa.

Naisellisen leidin saa mies jolla on näköä, kokoa ja omaisuutta. Ei herrasmies.

Tästä syystä miehet eivät enää vaivaudu olemaan herrasmiehiä. Koska naiset eivät arvosta herrasmiehiä, eivätkä naiset ole leidejä. Sanontahan kuului ladies and gentlem

Ei tässä nykymaailmassa enää jaksa eikä kannata edes yrittää olla herrasmies. Parempi vain ulvoa yhdessä susilauman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noinkaan ole. Yleensä tatuoidulta naiselta irtoaa pesää helpommin ja se on aikamoinen etu.

Mutta myös tartuntatautiriski on niillä suurempi!

nythän Suomessa on paljon tippuria ja syyhyä ja se on suuri rikkaus kulttuurillemme

Vierailija
184/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.

Sama juttu täällä. Miehet ei joko noteeraa ollenkaan tai sitten ilmoittavat, ettei ole kipinää tai että tykkäävät naisella vähän seksikkäämmästä ulkonäöstä ja tiukemmista vaatteista.

No ehkä sellaisten miesten on syytä jatkaa elämää yksikseen, etsiskellen 

Vierailija
185/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä veikkaatte, kiinnostaako se näitä henkilöitä tippaakaan tykkääkö vai ei? Ihan kuin miesten tykkääminen olis syy tehdä tai olla tekemättä mitään

Vierailija
186/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.

Vain miehen hyvaksymat muutostyot sallitaan. Omin luvin ei lahdeta tukkaa tai ihoa tuunaamaan.

Kuka tosinainen nyt ei ole tuota tajunnut 🙄?

Vierailija
187/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noinkaan ole. Yleensä tatuoidulta naiselta irtoaa pesää helpommin ja se on aikamoinen etu.

Mutta myös tartuntatautiriski on niillä suurempi!

Mistäs sinä sen tiedät, taitaa olla omaa kokemusta xD

Vierailija
188/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkissä hiuksissa oma punertava väri. Kasvoissa ei ole tatuointeja, mutta korvanlehdissä on yhteensä 8 reikää. Tatuointeja löytyy useampi ja lisää tulee. Ylipainoa on vielä, mutta painonpudotus on menossa. Ihan sama haittaako jotakuta mun tatuoinnit. Ei ole sellainen ihminen tarkoitettu mun puolisoksi joka ei tatuointeja hyväksy. 

Vierailija
189/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat juuri niitä erinomaisia suojakilpiä, joilla pitää suurin osa miehistä loitolla. Olen itse rskattu nuorena ja moni ihmetteli, kun kiltti, nätti tyttö hurahti punk-aatteeseen, värjäsi tukan siniseksi ja otti lävistyksiä. Niinpä. 

Juuri tuollainen ulkokuori vetää puoleensa sen surkeamman miesaineksen kun ajattelevat että ruma nainen on helppo pilu.

Vierailija
190/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkissä hiuksissa oma punertava väri. Kasvoissa ei ole tatuointeja, mutta korvanlehdissä on yhteensä 8 reikää. Tatuointeja löytyy useampi ja lisää tulee. Ylipainoa on vielä, mutta painonpudotus on menossa. Ihan sama haittaako jotakuta mun tatuoinnit. Ei ole sellainen ihminen tarkoitettu mun puolisoksi joka ei tatuointeja hyväksy. 

Siis piti kirjoittaa, että kasvoissa ei ole lävistyksiä.

Vierailija
191/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.

Nuo aloituksessa kuvatut, ulkoiset varoitussignaalit vain heijastavat ko. ihmisoletetun  sisäisiä ongelmia.

Kyse on pohjimmiltaan saman ilmiön ulkoisesti näkyvästä manifestaatiosta aivan samoin, kuin ihon runsas pigmenttimäärä vertautuu matalaan älykkyyteen ja arvaamattomaan käytökseen. Poikkeuksiakin tästä voi esiintyä, mutta miksi ottaa riski? 

Mulla on yks kysymys teille kulissiliittoja ja edustusrouvia ihaileville miehille. Koetko eläväsi täyttä elämää maksimoidessasi luottokorttia voidaksesi pitää somekelpoista seuralaista? Samaan aikaan haukut femin

Samat sanat! Vaki-nainen on henkilökohtaisen vaurauden ja elämän seesteisyyden turma!

Miehen elämänlaatu on ilman naista yksinkertaisesti parempi!

Pitäkööt kusiset wittunsa, minä pidän oman laatuaikani ja rahani!

Vierailija
192/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa, että kasvoissa ei ole lävistyksiä.

Luuletko että ketään täällä kiinnostaa miltä sinä näytät possu?

Vierailija
193/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkari=ruma?

Onko tää joku uskispalsta vai hä?

Vierailija
194/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.

Nuo aloituksessa kuvatut, ulkoiset varoitussignaalit vain heijastavat ko. ihmisoletetun  sisäisiä ongelmia.

Kyse on pohjimmiltaan saman ilmiön ulkoisesti näkyvästä manifestaatiosta aivan samoin, kuin ihon runsas pigmenttimäärä vertautuu matalaan älykkyyteen ja arvaamattomaan käytökseen. Poikkeuksiakin tästä voi esiintyä, mutta miksi ottaa riski? 

Mulla on yks kysymys teille kulissiliittoja ja edustusrouvia ihaileville miehille. Koetko eläväsi täyttä elämää maksimoidessasi luottokorttia voidaksesi pitää s

Itse asiassa se on kyllä niin päin että naiset elää onnellisempina ja pidempään ilman miestä ja miehillä päinvastoin, eli naisten ei kannattaisi etsiä miestä.

Vierailija
195/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica Verho tikkautti vanhat lävistysreikänsä umpeen

Vierailija
196/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?

Ainakin me komeat.

Vierailija
197/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minulla ne pallot on tuossa nenän päällä, se on ihan väärässä kohtaa, se ei todellakaan ole suorassa, Veronica vertaa.

Vierailija
198/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näistä ulkonäkö keskusteluista tulee aina tällaisia viha keskusteluja? Juupas, eipäs juttuja... 

Vierailija
199/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan multa irtoa. Typerä ja lapsellinen yleistys typerältä ihmiseltä.

Vierailija
200/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikilla niillä tuntemistani naisilla, joilla on tatuointeja, lävistyksiä ja shokkivärjätyt hiukset, pörrää miehiä ympärillä koko ajan.

Niin ja minkä tasoisia miehiä? Kyllähän ne seksiin kelpaa kun niiltä saa helpommin. Niin kuin sanoit että miehiä pörrää ympärillä, juuri sen takia kun ei kukaan sitä halua rengastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi