Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
201/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä sitten? Ihmettelen minkä takia näistä tämän näköisistä jaksetaan jatkuvasti jauhaa tälläkin palstalla. Onko oletuksena, että me täällä ollaan kaikki jotain shokkivärjättytukkaisia, sonninrenkaisia, tatuoituja mammoja? Niin ja järkyttävän lihavia tietysti, myös.

En näe tuon näköisiä omassa elämässäni missään. En työpaikallani, ei sukulaisissa, kavereissani tai kavereideni lapsissa. Kaikkien tyttäret on ihan normaaleja "naapurintyttöjä". Enkä ole edes mitenkään rikkaiden piireissä vaan ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä ollaan jokainen. 

Joskus harvoin saatan kauppakeskuksessa nähdä tuollaisen ilmestyksen. Siinä on minun ainoa kokemukseni heistä. 

En siten voi tulla muuhun päätelmään kuin se, että te (jotkut) miehet itse hakeudutte juuri tuon näköisten naisten seuraan?

Joko tahallisesti, tai vahingossa. Olette ehkä aika kalluja itsekin? Menkää töihin ja eläkää ihmisiksi, niin ne naisetkin alkaa olla muuta kuin tuollaisia. 

Vierailija
202/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkihan sen tietää että tatuoiduilla on enemmän mt-ongelmia, sukupuolitauteja, alhaisempi itsetunto ja -kunnioitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikkihan sen tietää että tatuoiduilla on enemmän mt-ongelmia, sukupuolitauteja, alhaisempi itsetunto ja -kunnioitus

En nyt sanoisi että enemmän 

eikä hyvää kuvaa anna itsestään nämäkään jotka niitä tatuointeja inhoaa ja pitää tatuoituja naisia helppoina painoina joita saa hyväksikäyttää ja muuta sairasta paska käytöstä ilman empatiaa.

pikemmin varoitussignaali meille normaalijärkisille

Vierailija
204/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikilla niillä tuntemistani naisilla, joilla on tatuointeja, lävistyksiä ja shokkivärjätyt hiukset, pörrää miehiä ympärillä koko ajan.

Niin ja minkä tasoisia miehiä? Kyllähän ne seksiin kelpaa kun niiltä saa helpommin. Niin kuin sanoit että miehiä pörrää ympärillä, juuri sen takia kun ei kukaan sitä halua rengastaa.

No usko tai älä, ei kaikkien naisten päämäärä elämässä ole se rengastetuksi tuleminen.

Vierailija
205/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeeeeeiiiiiiii SSsssaaaaatanaaaa!!!!!!!!!!

Ihanko ilta-paskojen pitää tuollainenkin itsestäänselvyys sanoa, ennen kuin se menee vassariharakoille jakeluun?????!

Eipähän tarvi ihmetellä miksi PISA-tulokset laskee alle kaiken käsitettävän asteikon. Demarius ja vasemmisto on syöpää!

Ja kuka sai aikaan ne huippu pisatulokset? Demarit ja vasemmisto. Verorahoilla järjestettävä tasokas koulutus kaikille. Joka nyt on romutettu viime vuosikymmenien kokoomuslaisessa yhteiskunnassa jossa ei tapahdu enää mitään ilman että yksityiselle valuu pari miljoonaa välistä ja siksi arvokkaimmat asiamme ovat päätynet ikuiseen leikkuriin. Ota selvää itse, kun koulussa ei enää opeteta.

Sanna Marinin hallituksen aikanahan PISA-tulokset suorastaan romahtivat.

Ihanko oikeasti kuvittelet, että istuvan hallituksen vaikutus on välitön? Marinin hallitus sentään lisäsi rahoitusta opetukseen, jota Sipilä kavereineen vei.

Vierailija
206/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iski nyt älytön halu shokkivärjätä tukka ja vetää siiliksi. Tykkään älyttömistä hiusväreistä, uskallus näin vanhana puuttuu.

Ei ne miehet kiinnostu minusta muutenkaan, joten miksipä minä en tekisi kuten sattuu huvittamaan.

Vierailija
207/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?

mitä eroa on toivotulla ja epätoivotulla lähestymisellä?

Ainoastaan miehen lompakon paksuus.

Tää on se tarina jolla lohdutatte itseänne.

Paksulompakkoinen naistenmieskö lohduttaa itseään tällä? No voi olla. Ei miehiä varsinaisesti kiinnosta laittaa rahaa naisten turhamaisuuksiin, mutta mitäpä sitä ei rahamies pimsan eteen tekisi.

Vierailija
208/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne kultaisia aikoja, kun tatuointeja ei ollut muilla, kuin merimiehillä ja linnakundeilla. Pelkkää alamäkeä senjälkeen!

Vierailija
209/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen kevyesti naista, jolla on paljon tatuointeja ja nännilävistykset ja kaikki. Sellainen "rokki"-look, mikä on seksikäs omalla tavallaan, etenkin kun hän on tosi hyvässä kunnossa. Mutta vakavaan parisuhteeseen en tuollaista ulkonäköä huolisi. Mutta pidetään hauskaa jonkin aikaa. 

Eikä sinunlaisesi miesho rat su ole tippaakaan aviomiesmatskua. Onnea vaan jos meinaat löytää joskus ns kunnollisen naisen

Vierailija
210/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla iski nyt älytön halu shokkivärjätä tukka ja vetää siiliksi. Tykkään älyttömistä hiusväreistä, uskallus näin vanhana puuttuu.

Ei ne miehet kiinnostu minusta muutenkaan, joten miksipä minä en tekisi kuten sattuu huvittamaan.

Anna mennä vain, itse olen tässä kaupungissa nähnyt iäkkäämmän naisen jolla on aivan ihanat laventelinväriset hiukset <3

Vierailija
211/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi aina olla miehille mahdollisimman "joo"?! Eikö ihmiskunta kykene mitään muuta tekemään kuin seurailemaan lisääntymisviettiään?!

Vierailija
212/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon nostattaakan ihmisissä tunteita tatuoidut naiset 😁 saako sitten miehillä olla tatuointeja, onko ne jotenkin eri asia? Onneksi minun tatuoitu ja lävistetty rockhenkinen mieheni pitää tatskoistani

Vierailija
213/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ne kultaisia aikoja, kun tatuointeja ei ollut muilla, kuin merimiehillä ja linnakundeilla. Pelkkää alamäkeä senjälkeen!

Veikkaanpa, että sun alamäki johtuu jostain ihan muusta kuin ihmisten tatuoinneista.

Vierailija
214/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitä sitten? Ihmettelen minkä takia näistä tämän näköisistä jaksetaan jatkuvasti jauhaa tälläkin palstalla. Onko oletuksena, että me täällä ollaan kaikki jotain shokkivärjättytukkaisia, sonninrenkaisia, tatuoituja mammoja? Niin ja järkyttävän lihavia tietysti, myös.

En näe tuon näköisiä omassa elämässäni missään. En työpaikallani, ei sukulaisissa, kavereissani tai kavereideni lapsissa. Kaikkien tyttäret on ihan normaaleja "naapurintyttöjä". Enkä ole edes mitenkään rikkaiden piireissä vaan ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä ollaan jokainen. 

Joskus harvoin saatan kauppakeskuksessa nähdä tuollaisen ilmestyksen. Siinä on minun ainoa kokemukseni heistä. 

En siten voi tulla muuhun päätelmään kuin se, että te (jotkut) miehet itse hakeudutte juuri tuon näköisten naisten seuraan?

Joko tahallisesti, tai vahingossa. Olette ehkä aika kalluja itsekin? Menkää töihin ja eläkää ih

Kun kävin joskus tinderissä kattelemassa valikoimaa pk-seudulta, niin kyllä noita siellä tuli todella usein vastaan.

Vierailija
215/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore MM-mitalisti on oiva vastakohta tuollaiselle. Ihana.

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/1a1d0af1-9aa7-4629-a24f-90482ae…

Mulla lähtis taju, jos tapaisi joskus tuollaisen liikunnallisen luonnollisen kauniin naisen.

Vierailija
216/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kaikilla niillä tuntemistani naisilla, joilla on tatuointeja, lävistyksiä ja shokkivärjätyt hiukset, pörrää miehiä ympärillä koko ajan.

Niin, nimenomaan pörrää miehiä monikossa, tyhjentämässä pussejaan, mutta ei noista parisuhteeseen ole.

Vierailija
217/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnossakin myrkyllisillä eläimillä ja kasveilla on varoitusvärit

evoluutio toimii

Vierailija
218/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, Wilma Murto on sinkku... siinä olisi aika luonnollisen oloinen myös...

"Murto kertoo, ettei hänellä ole uutta kumppania."

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010266204.html

Vierailija
219/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minkä tasoisia miehiä? Kyllähän ne seksiin kelpaa kun niiltä saa helpommin. Niin kuin sanoit että miehiä pörrää ympärillä, juuri sen takia kun ei kukaan sitä halua rengastaa.

No usko tai älä, ei kaikkien naisten päämäärä elämässä ole se rengastetuksi tuleminen.

Niin, teillähän on jo renkaita nenässä enemmän kuin tarpeeksi. Se nyt oli heitto, tarkotin lähinnä parisuhdetta.

Vierailija
220/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom, Wilma Murto on sinkku... siinä olisi aika luonnollisen oloinen myös...

"Murto kertoo, ettei hänellä ole uutta kumppania."

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010266204.html

Wilma Murron reittä koristaa tatuointi

Wilma Murto on tatuointien ystävä.

pilalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi