Nimeä kaikkien aikojen suosikkifutarisi?
Ap:n kenttä: (4-4-2)
Puolustus: Maldini-Beckenbauer-Cafu-L. Thuram
Keskikenttä: Ronaldinho-Zidane-Zico-Cruyff
Hyökkäys: Pele-G. Mueller
Vaihto
R. Carlos, A. Nesta, J. Zanetti, P. Lahm
Giggs, Figo, Matthäus, C. Ronaldo
Maradona, Messi
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Vastasit itse jo niin monella.😒
Saa olla eri mieltäkin. 😀 Hyviä pelaajia on ollut pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Toi keskikenttäratkaisu on ihan mielenkiintoinen, eikä muutenkaan hassumpi kokoonpano. Ainoa mitä jäin kaipailemaan, nii. Ap:lla ei ole nimettynä dream teamiinsa maalivahtia. Kuka sais kunnian?
Maaliin kova voisi olla esim. Nasse, eli P. Schmeichel
Olen ollut Lontoossa asuttuani yli 20 vuotta Arsenalin fani. Matkalla on jäänyt mieleen monta hyvää pelaajaa. Silti Litmanen on suosikkijalkapalloilijani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi keskikenttäratkaisu on ihan mielenkiintoinen, eikä muutenkaan hassumpi kokoonpano. Ainoa mitä jäin kaipailemaan, nii. Ap:lla ei ole nimettynä dream teamiinsa maalivahtia. Kuka sais kunnian?
Huomasin saman. 😊 Tosi vaikea valinta, F. Barthez oli parhaina päivinään tosi kova, Schmeichel samoin ja G. Buffon. Tykkäsin myös J. Chilavertim pelityylistä. Ehkä kuitenkin Barthez ja Buffon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis oma yksi ylitse muiden olisi varmaankin Pele. Arvostan kyllä nykyisistä ehkä eniten Messiä, pidän hänen näennäisen helposta ja "laiskasta" pelityylistään yhdistettynä loistavaan pelinlukutaitoon.
Omat suosikkini Litmanen ja Giggs mutta objektiivisesti ajateltuna kaikkien aikojen paras on Messi.
Figo. Ihan vaan ulkonäöllisistä syistä.
Pasi Rautiainen, Atik Ismail, Vesa-Matti loiri.
Ulkonäkö: Paolo Maldini, Roberto Baggio, ja Claudio Caniggia. Pelillisesti: Maradona, Messi, Ruud Tullut, Marco von Basten.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö: Paolo Maldini, Roberto Baggio, ja Claudio Caniggia. Pelillisesti: Maradona, Messi, Ruud Tullut, Marco von Basten.
Ruud Gullit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman. 😊 Tosi vaikea valinta, F. Barthez oli parhaina päivinään tosi kova, Schmeichel samoin ja G. Buffon. Tykkäsin myös J. Chilavertim pelityylistä. Ehkä kuitenkin Barthez ja Buffon.
Iker Casillas
Batigol