Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen kevyesti naista, jolla on paljon tatuointeja ja nännilävistykset ja kaikki. Sellainen "rokki"-look, mikä on seksikäs omalla tavallaan, etenkin kun hän on tosi hyvässä kunnossa. Mutta vakavaan parisuhteeseen en tuollaista ulkonäköä huolisi. Mutta pidetään hauskaa jonkin aikaa.
onko valkoihoinen?
sano että viet vihille ja valkoihoisia lapsia jos poistaa lävärit ja tatskat
On valkoihoinen. En vie vihille, ja lävärit nänneissä ovat kiihottavat mitä nyt tämän lyhyen tapailun ajan nautin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen kevyesti naista, jolla on paljon tatuointeja ja nännilävistykset ja kaikki. Sellainen "rokki"-look, mikä on seksikäs omalla tavallaan, etenkin kun hän on tosi hyvässä kunnossa. Mutta vakavaan parisuhteeseen en tuollaista ulkonäköä huolisi. Mutta pidetään hauskaa jonkin aikaa.
Eikä sinunlaisesi miesho rat su ole tippaakaan aviomiesmatskua. Onnea vaan jos meinaat löytää joskus ns kunnollisen naisen
Ei se noin toimi. Yleensä naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Projisoit vain asioita, jotka harvemmin miehiin pätevät. Sitä paitsi minulla on kiikarissa todella kunnollinen 18-vuotias kristitty tyttö, joka saattaa hyvinkin antaa anteeksi menneisyyden virheeni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinunlaisesi miesho rat su ole tippaakaan aviomiesmatskua. Onnea vaan jos meinaat löytää joskus ns kunnollisen naisen
Ei se noin toimi. Yleensä naisia ei voisi vähempää kiinnostaa. Projisoit vain asioita, jotka harvemmin miehiin pätevät. Sitä paitsi minulla on kiikarissa todella kunnollinen 18-vuotias kristitty tyttö, joka saattaa hyvinkin antaa anteeksi menneisyyden virheeni. :)
Yleensä ei olla annettu. Kaltaiset keskenään. Kertahan se on toki ensimmäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla iski nyt älytön halu shokkivärjätä tukka ja vetää siiliksi. Tykkään älyttömistä hiusväreistä, uskallus näin vanhana puuttuu.
Ei ne miehet kiinnostu minusta muutenkaan, joten miksipä minä en tekisi kuten sattuu huvittamaan.
Go for it jos siltä tuntuu. Olen itsekin ollut aina se "Elovena" tyttö, joka on mukamas jokaisen miehen unelma, mutta tosiasiassa olin nuorena sellaisena aina näkymätön seinäruusu. Ja ne työt jotka värjäsivät tukkiaan, oli niitä suosittuja tyttöjä.
Toki silloin minun nuoruudessa ne hiusvärit olivat joko musta tai valkoinen. Nykyään on vaan eri tyylejä, johtuen jostain animesta tai mistä lie. En ole enää skenessä.
Enkä haluakaan olla.
Vierailija kirjoitti:
feministeillä menee tunteisiin kun ALFA-miehiä ei kiinnosta heidän tatskat, lävärit ja mt-ongelmat
Mitä ihmettä tämä feministi-jankutus on? Ulkoisista merkeistä et voi päätellä, kuka on feministi.
terkuin naisellisesti pukeutuva, pitkähiuksinen, kurvikas, tatuoimaton ja lävistyksetön feministinainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko valkoihoinen?
On valkoihoinen. En vie vihille, ja lävärit nänneissä ovat kiihottavat mitä nyt tämän lyhyen tapailun ajan nautin niistä.
saatat katua myöhemmin
Onneksi ei tarvitse miettiä satunnaisten miesten mielipiteitä, kun olen jo naimisissa mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse miettiä satunnaisten miesten mielipiteitä, kun olen jo naimisissa mieheni kanssa.
herää kysymys miksi olet täällä etkä aviomiehesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Naisen kirjoittama artikkeli ja naisen aloittama ketju jossa naiset keskenään haukkuu miehiä. Menikö tämä nyt ihan oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oikeesti sinussa on selkärankaa sanoa tää myös sille naiselle. Ettet oo näitä perius miehiä joka käyttää hyväksi ja johtaa harhaan niin kauan kuin se on itselle hyödyllistä ja sit muutaman kuukauden päästä sanoo et en mä nyt oikeesti mitään halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko valkoihoinen?
saatat katua myöhemmin
Öö, miksi? :D
Ihan sama. Olen naimisissa kuitenkin. Silti tulee iskuyrityksiä jatkuvasti aina kun ilman miestäni olen liikenteessä. Olen aika näyttävä ja aina nämä perusjampat sitten on liimautumassa kiinni. Eli just nämä jotka päivästä toiseen valittavat täällä kun eivät kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oikeesti sinussa on selkärankaa sanoa tää myös sille naiselle. Ettet oo näitä perius miehiä joka käyttää hyväksi ja johtaa harhaan niin kauan kuin se on itselle hyödyllistä ja sit muutaman kuukauden päästä sanoo et en mä nyt oikeesti mitään halua.
Tämä nainen siis alkoi tavoittelemaan minua. Sanoin hyvin selvästi, etten etsi parisuhdetta enkä halua mitään vakavaa. Varoitin ettei välttämättä ole hyvä idea tavata ensimmäistäkään kertaa, koska EN HALUA parisuhdetta ja että todennäköisesti hän tulee pettymään sitten kun kuukauden tai pari päästä ilmoitan, ettei ole järkevää jatkaa. En halua, että hän pettyy tai tulee käytetty olo. Puhuin tästä useamman kerran ja varoittelin, ettei pidä olla turhia luuloja. Silti hän aktiivisesti tavoitteli minua eikä luovuttanut, joten tavattiin. Mukava tyyppi ja pidän hänestä, mutta en halua mitään vakavaa. Hän kyllä tietää tämän, mikä herättää kysymyksen, että kenties hän toivoo, että saisi minut muuttamaan mieleni tai ehkä lopulta hänkään ei halua mitään niin vakavaa, mutta vain herkästi näyttää tunteensa ja minä itse olen väärässä luullessani, että haluaa enemmän. Joka tapauksessa koko juttu on ihan alussa enkä anna sen kehittyä liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Olen naimisissa kuitenkin. Silti tulee iskuyrityksiä jatkuvasti aina kun ilman miestäni olen liikenteessä. Olen aika näyttävä ja aina nämä perusjampat sitten on liimautumassa kiinni. Eli just nämä jotka päivästä toiseen valittavat täällä kun eivät kelpaa naisille.
jonain päivänä sekin loppuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
yritykset
No ei näköjään lainaukset toimi mut 234/237 olen positiivisesti yllättynyt ja arvostan sitä et oot ollu noin rehellinen.
naisen tärkein tehtävä on synnyttää valkoihoisia lapsia ja pitää mies tyytyväisenä
kaikki muu on toissijaista
Tämähän on selvä, että eri asiat viehättävät eri ihmisiä.
Itse en voisi olla lyhythiuksisen miehen kanssa, koska lyhyet hiukset on rumat.
Mitä sitten? -Ei mitään, en oleta, että miesten pitäisi sankoin joukoin kasvattaa pitkät hiukset.
Samalla tavalla toiset tykkää shokkiväreistä ja toiset ei.
Tärkeintä mielestäni on muistaa, että kenenkään ei tarvitse muuttaa itseään sinun mieltymyksiä vastaamaan.
Ehkä se kyllästyi ukkonsa tatuointeihin ja laittoi siksi pihalle?