Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?
mitä eroa on toivotulla ja epätoivotulla lähestymisellä?
Epätoivotulle antaa pakit, toivotulle ei. Miten et tuota tiedä? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?
Toivotun tekee oma aviomieheni ja kaikki muut ovat epätoivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kertoo alhaisesta ääööstä ja palkasta ja mt-ongelmista
Voisitko sinä viisas ihminen kertoa mikä on ääöö?
Se tarkoittaa älykkyysosamäärää. Päättelin sen 2 sekunnissa.
Sulla taitaa olla paljonkin tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et hahmota tällaista asiaa niin kannattaa vaan suosiolla jättää naiset rauhaan.
Tjaa, minä vielä keski-iässäkin ulkoisesti kovin konservatiivinen ja sisäisesti umpihippi, tatuoimaton luomupitkätukkatäti olen aina pitänyt naamalävistetyistä miehistä. Sekin on mukavaa kun nykyään näkee paljon vanhempiakin pitkätukkia, niitä pertti perusinsinöörejä on aina ollut kolmetoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Auton ulkonäkö viimeistellään jousituksella ja pyörillä - naisen nilkat ja kengät ovat minulle tärkeitä, ja nainen menettää usein muotonsa, jos hänellä on alle seitsemän senttimetrin korot. Oikeastaan voisi sanoa, että auton kaikki käyttöominaisuudet löytyvät naisesta.
2. Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava.
3. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa. Kun nainen kieltäytyy silittämästä tai siivoamasta, voisi karrikoidusti sanoa, että suhde vetelee viimeisiään.
4. Nainen on halutessaan aika kylmä otus: hän pystyy manipuloimaan ja olemaan ilkeä paljon helpommin kuin mies.
5. Nainen on niin fyysisesti, psyykkeeltään kuin tunne-elämältään aivan erilainen kuin mies. Tämän vuoksi naiset pärjää
Liputettu naisvihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotun tekee oma aviomieheni ja kaikki muut ovat epätoivottuja.
Kuitenkin nautit huomiosta...
Mutta kyllä tuollaiset naiset aina miehen löytävät. Yksin jää varmimmin ujo kiltti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset heteromiehet eivät itse tee elettäkään huomioidakseen edes omaa naistaan, saati yleensäkään naisia. Pitää kelvata semmoisena kuin on.
Lahjat, kukat, itsensä huolittelu saati huolenpito, oven avaamiset ja muu herrasmieskäytös on heidän mielestään kaikki samaa pinnallista turhuutta. Tosi rakkaus blabla.
No niin. Mitä muuta voitte meiltä odottaa?
Onhan se selvä, että tuolla ikuisessa räntäsateessa itse perheen ostokset yksin kantavat ja maksavat naisetkin elävät ihan teidän itsenne mallin mukaisesti täysin itsekkäästi vain omia ulkoisia ja muita käyttäytymisnormejaan täyttäen.
Tällaisessa suomalaisen naisen työ- ja ostosjuhtaelämässä se tukka on pidettävä lyhyenä, kengät matalana eikä hamekaan ole arktisella vyöhykkeellä useinkaan mahdollinen.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Palataan siis tähän naisellisuusasiaan, kunhan olisitte itse Miehiä ja pi
Ja tässä tulikin totuus naisen suusta.
Naisten mielestä naisellisuus, vähäkin sellainen, on jotain mistä miehen kuuluu maksaa naiselle. Naiselle on ostettava lahjoja, lomamatkoja, ravintolaillallisia, hemmotteluviikonloppuja ja tietysti kunnon puitteet joissa asua, plus kotipalvelut päälle. Totta kai hoikkuudesta tai liikunnallisuudesta pitää maksaa myös. Puhumattakaan seksistä.
Tätä me miehet olemme sanoneetkin. Kaikki naiset ovat maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, minä vielä keski-iässäkin ulkoisesti kovin konservatiivinen ja sisäisesti umpihippi, tatuoimaton luomupitkätukkatäti olen aina pitänyt naamalävistetyistä miehistä. Sekin on mukavaa kun nykyään näkee paljon vanhempiakin pitkätukkia, niitä pertti perusinsinöörejä on aina ollut kolmetoista tusinassa.
en välttämättä ihmettele kun olet naimaton ja lapseton
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on että naisten tärkeimmän ongelman oletetaan aina olevan että kelpaisko nyt varmasti kaikille miehille? Erikoista että nainen haluaa kirjoittaa tuollaisen jutun.
Ihmettelen samaa. Minä melkein mietin uskallanko laihduttaa (terveyssyistä, on sukurasitteita erilaisiin sairauksiin, jotka haluaisin yrittää välttää) koska tavoitteena on, että EN olisi huomion kohteena. Haluan vai olla rauhassa kuten olen aina halunnut, se vain ei jostain syystä kaikille ole käynyt. En ole vielä ehkä tarpeeksi vanha, jotta voisin luottaa vain ikään. En kyllä haluaisi tatuointeja ja hiusvärejä tämä takia. Tuleeko kenellekään muita keinoja mieleen? Pukeudun jo huomiotaherättämättömästi. Yksi toimiva on toki olla vain kotona mutta ei sekään hyvä ole muun elämän kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ihmetellä, nimittäin lapsi täyttää 23, ja toisen aviomiehen kanssa seuraava hääpäivä on 15.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan swaipata vasemmalle.
Kummasti kaikilla niillä tuntemistani naisilla, joilla on tatuointeja, lävistyksiä ja shokkivärjätyt hiukset, pörrää miehiä ympärillä koko ajan.
Lisäyksenä tähän, että naisia kiinnostaa 99% kovat asiat. Speksit, taso.
Miehen pituus, geneettinen komeus ja raha/asema määrittävät sen mitä hän voi saada. Anteliaisuudella on merkitystä kun sillä saa jotain konkreettista, kuten komeamman asumuksen tai korkeamman elintason.
Ovia availemalla, takkia päälle auttamalla tai kukkia tuomalla mies ei lisää omaa vetovoimaansa kuin korkeintaan marginaalisesti. Pitkä, komea, rikas ja itsevarma ja supliikki mies saa naisen vaikka olisi täysi k*sipää. Lyhyt, ruma, köyhä ja epävarma mies on naisille mitättömyys vaikka sydän olisi täyttä kultaa.
Naisellisen leidin saa mies jolla on näköä, kokoa ja omaisuutta. Ei herrasmies.
Tästä syystä miehet eivät enää vaivaudu olemaan herrasmiehiä. Koska naiset eivät arvosta herrasmiehiä, eivätkä naiset ole leidejä. Sanontahan kuului ladies and gentlemen, ei women and gentlemen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Ja sinä uskot että sellaisen joku esittelisi äidilleen.
Miesten kaksinaismoralismi:katsellaan ja halutaan panna seksikkäitä naisia mutta ei esitellä äidille, huutista 😄
Kuten autokauppias Kiesi aikoinaan totesi:
"Kuten naisia, myös autoja on erilaisia eri tarkoituksiin."
Miesten tunnettu kaksinaismoralismi. Ja naisia syytetään siitä että ovat rahan perässä.
Kunhan joku pelastaisi naiset näiltä kaikilta sovinistimiehiltä niin oisin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ihmetellä, nimittäin lapsi täyttää 23, ja toisen aviomiehen kanssa seuraava hääpäivä on 15.
ja koko ajan katselet vieraita miehiä
No näinhän se on. Ei kukaan halua tatuoitua naista.
Tapailen kevyesti naista, jolla on paljon tatuointeja ja nännilävistykset ja kaikki. Sellainen "rokki"-look, mikä on seksikäs omalla tavallaan, etenkin kun hän on tosi hyvässä kunnossa. Mutta vakavaan parisuhteeseen en tuollaista ulkonäköä huolisi. Mutta pidetään hauskaa jonkin aikaa.
Hyvin kirjoitettu!