Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI

Vierailija
02.03.2024 |

Kommentit (304)

Vierailija
161/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä tähän, että naisia kiinnostaa 99% kovat asiat. Speksit, taso.

Miehen pituus, geneettinen komeus ja raha/asema määrittävät sen mitä hän voi saada. Anteliaisuudella on merkitystä kun sillä saa jotain konkreettista, kuten komeamman asumuksen tai korkeamman elintason.

Ovia availemalla, takkia päälle auttamalla tai kukkia tuomalla mies ei lisää omaa vetovoimaansa kuin korkeintaan marginaalisesti. Pitkä, komea, rikas ja itsevarma ja supliikki mies saa naisen vaikka olisi täysi k*sipää. Lyhyt, ruma, köyhä ja epävarma mies on naisille mitättömyys vaikka sydän olisi täyttä kultaa.

Naisellisen leidin saa mies jolla on näköä, kokoa ja omaisuutta. Ei herrasmies.

Tästä syystä miehet eivät enää vaivaudu olemaan herrasmiehiä. Koska naiset eivät arvosta herrasmiehiä, eivätkä naiset ole leidejä. Sanontahan kuului ladies and gentlemen, ei women and gentlemen.

Voisitko vielä kertoo missä nää gentlemanit piilee? En ole kohdannut elämäni aikana ainuttakaan.

Vierailija
162/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen kevyesti naista, jolla on paljon tatuointeja ja nännilävistykset ja kaikki. Sellainen "rokki"-look, mikä on seksikäs omalla tavallaan, etenkin kun hän on tosi hyvässä kunnossa. Mutta vakavaan parisuhteeseen en tuollaista ulkonäköä huolisi. Mutta pidetään hauskaa jonkin aikaa. 

onko valkoihoinen?

sano että viet vihille ja valkoihoisia lapsia jos poistaa lävärit ja tatskat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!

Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.

Ja kaiken kukkuraksi miehet eivät ole oikeassa elämässä tippaakaan kiinnostuneita niistä tavallisista, luonnollisista kodinhengettäristä, koska ovat liian tylsiä. 

Voi, kunpa vain sellaisen vielä jostakin tässä moraalisesti rappeutuvassa Suomessa jostakin löytäisi!

Muuta johonkin islamilaiseen maahan, jos moraalin rappio huolettaa.

Vierailija
164/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.

No eikä oo. Yleisesti ottaen miehet pitävät tuollaista rumana ja vastenmielisenä. Näitähän moni mies joko säälii, naureskelee selän takana tai osa ihan suoraan halveksuu.  Aina pitää mennä johonkin ääripäähän. 

Sivusta: oletko Assi?

Tarkoitin, että täällä vauvalla kommentoinnissa pitää mennä toistuvasti ääripäihin. Vastaus oli siis edeltävään kommenttiin. Jos tatuoidut räikeän värisillä hiuksilla ja niittinaamalla varustetut naiset eivät ole haluttuja miesten keskuudessa, niin sehän ei tarkoita, että langanlaihat keinonaiset olisivat.

Vierailija
165/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, minä vielä keski-iässäkin ulkoisesti kovin konservatiivinen ja sisäisesti umpihippi, tatuoimaton luomupitkätukkatäti olen aina pitänyt naamalävistetyistä miehistä. Sekin on mukavaa kun nykyään näkee paljon vanhempiakin pitkätukkia, niitä pertti perusinsinöörejä on aina ollut kolmetoista tusinassa. 

en välttämättä ihmettele kun olet naimaton ja lapseton

Kannattaa ihmetellä, nimittäin lapsi täyttää 23, ja toisen aviomiehen kanssa seuraava hääpäivä on 15.

ja koko ajan katselet vieraita miehiä

En ole kiinnostunut kuin omastani.

Vierailija
166/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministeillä menee tunteisiin kun ALFA-miehiä ei kiinnosta heidän tatskat, lävärit ja mt-ongelmat

Vierailija
167/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rasvat alhaalla fitness urheilun takia, otin silarit koosta AA muuttui kokoon DD ja tehtiin myös rinnan kohotus. Nyt on kiinteät pyöreät, isot rinnat. 

Miehiä on jonoksi asti. Olen söpö ja kaunis kasvoiltani ja fitness kroppa. Ei tautointeja. Isot silmät, muhkeat huulet luonnostaan. 

Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen. 

Kertoo aika paljon miesten tasosta, jos tuollaiset rantapallot rasvattoman kalkkunan vartalossa ovat heidän mielestään hot.

Vierailija
168/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?

mitä eroa on toivotulla ja epätoivotulla lähestymisellä?

Jos et hahmota tällaista asiaa niin kannattaa vaan suosiolla jättää naiset rauhaan.

Joillekin kaikki tavat lähestyä toista ihmistä ovat väärin.

Vierailija
169/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarifeministit tuo islamin Suomeen älä huoli

Vierailija
170/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!

Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.

Ja kaiken kukkuraksi miehet eivät ole oikeassa elämässä tippaakaan kiinnostuneita niistä tavallisista, luonnollisista kodinhengettäristä, koska ovat liian tylsiä. 

Voi, kunpa vain sellaisen vielä jostakin tässä moraalisesti rappeutuvassa Suom

Islamissa moraalin rappio vasta kukoistaakin. T: mies

Vierailija
171/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rasvat alhaalla fitness urheilun takia, otin silarit koosta AA muuttui kokoon DD ja tehtiin myös rinnan kohotus. Nyt on kiinteät pyöreät, isot rinnat. 

Miehiä on jonoksi asti. Olen söpö ja kaunis kasvoiltani ja fitness kroppa. Ei tautointeja. Isot silmät, muhkeat huulet luonnostaan. 

Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen. 

Kertoo aika paljon miesten tasosta, jos tuollaiset rantapallot rasvattoman kalkkunan vartalossa ovat heidän mielestään hot.

Joo, semmosilla miehilläkin on vikaa korvien välissä. Mutta vakka löytää kantensa tietysti.

Vierailija
172/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kuka kertoisi näille miehille, ettei naisia kiinnosta laittautua heidän makunsa mukaan?

Niinhän te tähänkin asti aina olette sanoneet, mutta kummasti tuo näyttää kiinnostavan.

Vierailija
173/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että nainen kelpaa vaan seksiin silloin, kun tietää ettei ole mitään mahdollisuuksia että nainen kiinnostuisi hänestä romanttisessa mielessä tai ihmisenä.

Vierailija
174/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunpa vain sellaisen vielä jostakin tässä moraalisesti rappeutuvassa Suom

No niillä muslimipakanoillahan se moraali vasta kuraan poljettuna onkin!

Ajattele nyt vaikka sitä ramadania: Ovat valoisan ajan paastoavinaan ja mässäävät sitten porukalla koko yön, kun uskovat, ettei niiden epäjumala näe sitä ja uskoo niiden siksi paastoavan koko kuukauden! Koko ramadan perustuu ideaan niiden oman jumalan huijaamisesta!

Hieno uskonto ja vähänkö huono jumala!

Vierailija
175/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä tuollaiset naiset aina miehen löytävät. Yksin jää varmimmin ujo kiltti nainen. 

Yksinäisiä naisettomia miehiä on maailma pullollaan. Yksinäiset naiset ovat samalla mittakaavalla mitattuna harvinaisuus.

Vierailija
176/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaatteko että miehet lopettavat epätoivotut lähentymisyritykset, mikäli otan lävistyksiä, tatuointeja ja värjään shokkiväriset hiukset?

Ainoastaan miehen lompakon paksuus.

Vierailija
177/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytettiin hihamerkkejä. Nykyään alempi väki merkitsee itse itsensä.

Vierailija
178/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan miehen lompakon paksuus.

Tää on se tarina jolla lohdutatte itseänne.

Vierailija
179/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei haittaa. Eipähän tule kukaan häiritsemään. 

Vierailija
180/304 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noinkaan ole. Yleensä tatuoidulta naiselta irtoaa pesää helpommin ja se on aikamoinen etu.

Mutta myös tartuntatautiriski on niillä suurempi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi