Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Se on "taikaponitukka"!
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti on avoin naisviha lehti nykyään, et ketä kiinnostaa mitä mieltä he ovat mistään. Ja tatuoituna naisena minä en halua miestä, joka vihaa naisia ja kokee asiakseen arvostella toista ihmistä ulkonäön perusteella.
Minusta tämä kirjoitus on miesvihamielinen. Annetaan ymmärtää että joku pieni netissä trollaava ylisporukka määrittelee kaikki miehet. Jos nainen kirjoittaa lehteen siitä mistä miehet pitää niin ollaan jo aika helvetin kujilla.
Vierailija kirjoitti:
Neon väriset hiukset ovat kyllä järkyt. En vaan tajuu mikä saa ihmiset luulemaan että näyttää hyvältä.
Epäilen, että heillä on jollain tavalla itsetunto vinksallaan kun pitää näyttää että olen näin rohkea - outoa.
Monien mielestä ne ovat hienot. En minäkään ymmärrä monia lookeja ja trendejä, mutta makuja on maailmassa yhtä paljon kuin ihmisiä. Mitä taas en ymmärrä on se, että miten tämän tajuaminen ei ole kaikille muillekin itsestäänselvyys.
Itse täytän 38 ja haluaisin nenälävistyksen, millaisen diagnoosin tästä saa? Tatuointia en välitä hankkia ja pidän luonnollisemmasta hiusväristä, mutta kaikki kauneusleikkauksetkaan eivät ole mielestäni vastenmielisiä ja meikkaan päivittäin.
Tykkään hippareista ja legginseistä siinä missä nuorena pukeuduin jakkuihin ja hameisiin - minulla henkinen kypsyminen on käänteisesti verrannollista tyylin kanssa kun haen enemmän helppoutta.
Kuka senkään voi määrittää mikä on naisellinen kroppa kun se on joka naisella erilainen?
Vierailija kirjoitti:
On vapaampi olla persoonallinen ja jopa osoittaa sitä. Ette vaan itse uskalla.
Vaatii tosi paljon uskallusta ottaa se persoonallinen ruusutatska, joka löytyy joka toiselta vastaantulijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Eli katselet jänniksiä. Et huomaa itse niitä harmaita naapurinpoikia.
No ne harmaat naapurinpojat pahimpia on jotka kuolaa noita ns täydellisiä naisia. Pahimmat peräkamnarin pojat hankkii ihan silikonisen nuken kun ei muuten sen näköistä naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka senkään voi määrittää mikä on naisellinen kroppa kun se on joka naisella erilainen?
Varmaan sellainen kroppa mikä ei näytä miehen vartalolta. Villi veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!
Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.
Ja kaiken kukkuraksi miehet eivät ole oikeassa elämässä tippaakaan kiinnostuneita niistä tavallisista, luonnollisista kodinhengettäristä, koska ovat liian tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.
Nuo aloituksessa kuvatut, ulkoiset varoitussignaalit vain heijastavat ko. ihmisoletetun sisäisiä ongelmia.
Kyse on pohjimmiltaan saman ilmiön ulkoisesti näkyvästä manifestaatiosta aivan samoin, kuin ihon runsas pigmenttimäärä vertautuu matalaan älykkyyteen ja arvaamattomaan käytökseen. Poikkeuksiakin tästä voi esiintyä, mutta miksi ottaa riski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli katselet jänniksiä. Et huomaa itse niitä harmaita naapurinpoikia.
No ne harmaat naapurinpojat pahimpia on jotka kuolaa noita ns täydellisiä naisia. Pahimmat peräkamnarin pojat hankkii ihan silikonisen nuken kun ei muuten sen näköistä naista saa.
Ja ne nenärenkaalliset, tatuoidut, sinitukkaiset peräkammarintytöt kaupungeissa hankkivat silikonimulkun, kun ei yksikään järkimies heitä huoli!
Jaa-a. Ja tuoko on nyt sitten ongelma.
Kyllä se niin on - kuten varmasti kaikki jo moneen kertaan huomanneet, että miehet ne on jotka ruikuttaa, naiset elää hyvää vapaata elämää yksin.
Minulla ei ole lävistyksiä mutta tatskoja on. Tukkani on milloin pitkä millloin lyhyempi ja väriäkin vaihtelen. Olen ollut myös kalju ja nyt kesäksi kaavailen millin parin sänkeä jollain kivalla värillä.
Minusta elämä on ihanaa ja otan siitä irti kaiken minkä saan. En anna turhanpäiväistena asioitten häiritä ja ruikuttajien itkut sivuutan reagoimatta. Kyllö olen saanut kommenttia jos toistakin, ja enemmän ne kertoo sanojastaan kuin minusta.
itsaetuntoni kestää kyllä, ei pelkoa.
Minunko pitäisi alkaa joltain äijänrähjältä kysyä miltä saan näyttää ? Hypätkää jorpakkoon.
Mutta kyllä minusta tuntuu että erikoisempaa on nykyisin se ettei ole yhtään tatuointia tietyn ikäisillä naisilla. Naisena olen tämmöstä havainnoinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih, haluaisin niiin olla täydellinen siveellinen impi ja miellyttää miehiä! Ah, se on elämäni tarkoitus!
Hauskaa on että jotkut miehet vaativat kaikenlaista naisilta, pitää olla kaunis ja perinteinen ja miehelle mieliksi joka tavalla, mutta he itse eivät ole komeita, perinteisiä miehiä jotka haluavat taata naiselle turvallisen ja hyvän elämän. Vaaditaan jotain ideaalia Elovena-neitokaista ja kodinhengetärtä, vaikka itse ollaan moderneja perusjanttereita jotka odottavat että kulut jaetaan puoliksi.
Ja kaiken kukkuraksi miehet eivät ole oikeassa elämässä tippaakaan kiinnostuneita niistä tavallisista, luonnollisista kodinhengettäristä, koska ovat liian tylsiä.
Voi, kunpa vain sellaisen vielä jostakin tässä moraalisesti rappeutuvassa Suomessa jostakin löytäisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.
Nuo aloituksessa kuvatut, ulkoiset varoitussignaalit vain heijastavat ko. ihmisoletetun sisäisiä ongelmia.
Kyse on pohjimmiltaan saman ilmiön ulkoisesti näkyvästä manifestaatiosta aivan samoin, kuin ihon runsas pigmenttimäärä vertautuu matalaan älykkyyteen ja arvaamattomaan käytökseen. Poikkeuksiakin tästä voi esiintyä, mutta miksi ottaa riski?
Mulla on yks kysymys teille kulissiliittoja ja edustusrouvia ihaileville miehille. Koetko eläväsi täyttä elämää maksimoidessasi luottokorttia voidaksesi pitää somekelpoista seuralaista? Samaan aikaan haukut feministejä lokeroimisesta, vaikka itse mahdollistat omaa lokeroimistasi.
Minusta miehenä on erinomainen asia, että nykyään voi mielenterveysongelmat havaita selvästi jo fyysisestä habituksesta! Näin ei tarvitse haukkua väärää puuta eikä haaskata ruutia harakoihin!
Vierailija kirjoitti:
On niitä hoikkiakin. Täytätkö itse tasokkaiden naisten vaatimukset: ei saa olla ainakan lyhyt, tai hintelä, ei sun tyyppinen törkyturpa, rahaa keskivertoa enemmän -ei mitään duunaria, jos on vaan amiksen käynyt niin EI!, ei saa polttaa, ei juoda liikaa,ei lapsia, hyvin pukeutunut, tykkää matkustelusta, ei tarvitse hävetä, hyvä seksissä jne.
Syön hatullisen p****, jos täytät edes 10% näistä vaatimuksista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä minusta tuntuu että erikoisempaa on nykyisin se ettei ole yhtään tatuointia tietyn ikäisillä naisilla. Naisena olen tämmöstä havainnoinut.
Ei ehkä Suomessa, mutta noin muuten. https://tinyurl.com/rfc2k4yh ja https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=a5778bef254a1af4c15c6ea…
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi persoonallista laittaa samanlaiset silmäripset, samanlaiset kulmat, samanlainen tukka, samanlaiset huulitäytteet, samanlaiset tissit, samanlainen perse, samanlainen tatuiointi, samanlaiset häpykarvat kuin jollain sometähdellä. Päälle vielä samanlainen musta toppaburka ja samanlainen keinokuitumyssy kuin jokaisella suomalaisella naisella on tänä talvena ollut.
Ah, sitä persoonaa, mikä näin saadaan välitettyä muille.
Tarkoititko kenties laumasieluisuutta?
Minulla oli rasvat alhaalla fitness urheilun takia, otin silarit koosta AA muuttui kokoon DD ja tehtiin myös rinnan kohotus. Nyt on kiinteät pyöreät, isot rinnat.
Miehiä on jonoksi asti. Olen söpö ja kaunis kasvoiltani ja fitness kroppa. Ei tautointeja. Isot silmät, muhkeat huulet luonnostaan.
Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen.