Iltalehti kertoo: Tatuoidut, naamalävistetyt ja shokkitukan värjänneet naiset ovat miehille ehdoton EI
Luonnollisuus kunniaan sanoo iltalehti
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3ff640a2-bc47-4f5e-ba05-321a21c0cc34
Kommentit (304)
Pitääpä hankkia se tatuointi, lävistys ja shokkivärjäys. Näytän varmaan ihan karmealta niiden kanssa, mutta eipähän tule epätoivottua huomiota.
Ai niin, ei sitä tule nytkään. Pelkkä suuri läskikerros riittää siis. Hyvä näin, sillä tykkään syödä.
No onhan ne kyllä karseita. Yleensä ovat myös läskejä.
Alipaino ok (sehän on saavutus), ylipainoista ei koskaan (yök)
Minustakin kaikki nuo aloituksen asiat on kamalia, mutta en kyllä jaksa uskoa, että ne naiset niitä lävistyksiä ja tatuointeja miesten takia ottaakaan. Tai että Pirkko 50v ottaa ne siniset hiustupsut miesten takia. Ne varmaan tykkää niistä itse ja jos jollekin tulee yllätyksenä, että naiset tekee asioita välittämättä siitä, tykkääkö joku random mies siitä vai ei niin eihän sille mitään voi. Ei naiset ihan oikeasti elä vain sen takia, että ne miellyttäisi miehiä. Jotkut ehkä, mutta luultavasti hyvin harva.
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
En kyllä peukuta. Yhtä hirveitä vaihtoehtoja molemmat, vain eri syistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli rasvat alhaalla fitness urheilun takia, otin silarit koosta AA muuttui kokoon DD ja tehtiin myös rinnan kohotus. Nyt on kiinteät pyöreät, isot rinnat.
Miehiä on jonoksi asti. Olen söpö ja kaunis kasvoiltani ja fitness kroppa. Ei tautointeja. Isot silmät, muhkeat huulet luonnostaan.
Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen.
Mä haluan sut t:bodarimies
Vierailija kirjoitti:
ja sitten tyypit peukuttaa näitä instabeibejä, joissa ei ole mitään luonnollista. t. se harmaa naapurintyttö, ei milla näitä tatskoja eikä läväreitä eikä kouvolatukkaa ole.
Ihan vaan tiedoksesi, en peukuttele ketään. Ja tykkään itsekin luonnollisista naapurintytöistä. Harmaistakin.
Olen aina seurustellut ainoastaan tatuoimattomien naisten kanssa. Tatuoinnit kertovat aina jonkinlaisesta vajaaälyisyydestä tai huonosta sosiaalisesta asemasta. Ei mitään yhteistä näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli rasvat alhaalla fitness urheilun takia, otin silarit koosta AA muuttui kokoon DD ja tehtiin myös rinnan kohotus. Nyt on kiinteät pyöreät, isot rinnat.
Miehiä on jonoksi asti. Olen söpö ja kaunis kasvoiltani ja fitness kroppa. Ei tautointeja. Isot silmät, muhkeat huulet luonnostaan.
Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen.Mä haluan sut t:bodarimies
Onko siinä mielestäsi jotakin positiivista, että on bodari?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kaikki nuo aloituksen asiat on kamalia, mutta en kyllä jaksa uskoa, että ne naiset niitä lävistyksiä ja tatuointeja miesten takia ottaakaan. Tai että Pirkko 50v ottaa ne siniset hiustupsut miesten takia. Ne varmaan tykkää niistä itse ja jos jollekin tulee yllätyksenä, että naiset tekee asioita välittämättä siitä, tykkääkö joku random mies siitä vai ei niin eihän sille mitään voi. Ei naiset ihan oikeasti elä vain sen takia, että ne miellyttäisi miehiä. Jotkut ehkä, mutta luultavasti hyvin harva.
Eihän niitä hiuksia edes näe itse! Totta kai kaikki nämä tatuoinnit yms otetaan huomion takia!
Koira, tatuoinnit, lävistykset ja tupakointi siihen vielä päälle niin hyi stana.
Miksi pitää olla tatuointeja? Ne ovat niin helvetin noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä riittää miehiä. Mutta olen varattu ja uskollinen.Mä haluan sut t:bodarimies
Onko siinä mielestäsi jotakin positiivista, että on bodari?
Useimmille naisille ei. Joillekin voi olla jos on esimerkiksi yhteinen saliharrastus.
Vierailija kirjoitti:
Harmaat naapurintytöt
A) eivät ole Instassa peukutettavissa
B) ovat ylipainoisia, pullaa mussuttavia harmaita naapurintyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Mutta silarit, tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet, muovin näköinen iho ja alipaino on ihan jees ja luonnollista.
Miehet ovat puhuneet.
Shokkitukka, sonniläväri, tatuoinnit => feministi, fanaatikko, mt-ongelmia
Lisää tatskoja, heti! Oon viimeset 15 vuotta vihannit ja inhonnut miesten katseita. En ole kenenkään silmän ilo. En tarvitse miestä mihinkään, mulla on hyvä palkka ja seurustelen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta vielä pahempia ovat vinttivikaiset, ylipainoiset ja sossutuilla elävät yh-mutsit. Niiden rinnalla joku naamalävistetty peikkokin näyttäytyy varsinaisena palkintona.
Nuo aloituksessa kuvatut, ulkoiset varoitussignaalit vain heijastavat ko. ihmisoletetun sisäisiä ongelmia.
Kyse on pohjimmiltaan saman ilmiön ulkoisesti näkyvästä manifestaatiosta aivan samoin, kuin ihon runsas pigmenttimäärä vertautuu matalaan älykkyyteen ja arvaamattomaan käytökseen. Poikkeuksiakin tästä voi esiintyä, mutta miksi ottaa riski?
Mulla on yks kysymys teille kulissiliittoja ja edustusrouvia ihaileville miehille. Koetko eläväsi täyttä elämää maksimoidessasi luottokorttia voidaksesi pitää somekelpoista seuralaista? Samaan aikaan haukut feministejä lokeroimisesta, vaikka itse mahdollistat oma
Henkilökohtaisesti olen ratkaissut tämän kysymyksen luopumalla kaikesta yksityisluontoisesta yhteydenpidosta naissukupuoleen.
En koe, että naisesta koituisi minulle mitään positiivista, vaan ainoastaan rahanmenoa, ajanhukkaa, loputonta hössöttämistä ja perusteetonta tyytymättömyyttä.
Ilman naista on elämänlaatuni yksinkertaisesti paljon parempi! Nainen ei pystyisi tarjoamaan elämääni mitään sellaista, mikä kumoaisi kaikki hänestä aiheutuvat negatiiviset asiat, ainoana poikkeuksena mahdollinen reproduktio-optio, joka ei itsessään ole ajankohtainen.
Asiaa punnittuani on eloni yksin paljon laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot että sellaisen joku esittelisi äidilleen.
Miesten kaksinaismoralismi:katsellaan ja halutaan panna seksikkäitä naisia mutta ei esitellä äidille, huutista 😄
Täytyy käydä värjäyttämässä hiukset.